kuzyn - czym pstrykam oto dane : CANON EOS 500, ob. EXAKTA 28-105, czasami polar, statyw, wężyk, z reguły fuji superia 100, niedawno zrobiłem pierwszy slajd na kodaku ektachromie VS. Uwag takich jak Twoja pod adresem moich zdjęć było może kilka, dlatego trudno mi się odnieść. Zdjęcia z reguły skanuje w labie. Nie obrabiam w żadnym programie graficznym (jedynie rozmiar). Pozdrawiam i dziękuję za uwagi.
ny- jakim ty to aparatem robisz.???..ogladalem twoja serie wodospadow..pomysl ok..ale brak mi dynamiki i wyrazistosci w tych zdieciach ..cos jest nie tak ..albo szklo..albo scan zly ..sa jakies blade te fotki ..pozdrawia mserdecznie.
ZBIGNIEW FIDOS - przecież każdy kto foci wie, że jeżeli robisz zdjęcie w lesie, mając film o czułości 100 + polar (który też pochłania trochę światła) i ustawiając przysłonę na f16 i więcej, zawsze czas będzie na tyle długi, że z wody zrobi się mleko. ALBO GŁĘBIA ALBO WYRAŹNA WODA (NIE MLEKO), tak na prawdę nie można pogodzić tych dwóch rzeczy . POZDRAWIAM
Dokładnie na pięć ;o) Ale zwróć uwagę, że tym, co ma nadawać charakter fotkom, jest ten sam patent - wydłużony czas naświetlania, który tworzy wprawdzie bardzo ładną rzekę mleka, ale jest to już stosowane niemal przez każdego fotografującego potoki. Oczywiście i ja mam w swoim albumie coś podobnego, ale nie wystawiam, bo za dużo jest tu podobnych zdjęć
marmic-dzięki i pozdrawiam
Długim czasem uzyskałeś niesamowitą plastyczność. To faktycznie ilustracja do bajki a nie zwykłe zdjęcie. Gratuluję.
kuzyn - czym pstrykam oto dane : CANON EOS 500, ob. EXAKTA 28-105, czasami polar, statyw, wężyk, z reguły fuji superia 100, niedawno zrobiłem pierwszy slajd na kodaku ektachromie VS. Uwag takich jak Twoja pod adresem moich zdjęć było może kilka, dlatego trudno mi się odnieść. Zdjęcia z reguły skanuje w labie. Nie obrabiam w żadnym programie graficznym (jedynie rozmiar). Pozdrawiam i dziękuję za uwagi.
ny- jakim ty to aparatem robisz.???..ogladalem twoja serie wodospadow..pomysl ok..ale brak mi dynamiki i wyrazistosci w tych zdieciach ..cos jest nie tak ..albo szklo..albo scan zly ..sa jakies blade te fotki ..pozdrawia mserdecznie.
ZBIGNIEW FIDOS - przecież każdy kto foci wie, że jeżeli robisz zdjęcie w lesie, mając film o czułości 100 + polar (który też pochłania trochę światła) i ustawiając przysłonę na f16 i więcej, zawsze czas będzie na tyle długi, że z wody zrobi się mleko. ALBO GŁĘBIA ALBO WYRAŹNA WODA (NIE MLEKO), tak na prawdę nie można pogodzić tych dwóch rzeczy . POZDRAWIAM
Dokładnie na pięć ;o) Ale zwróć uwagę, że tym, co ma nadawać charakter fotkom, jest ten sam patent - wydłużony czas naświetlania, który tworzy wprawdzie bardzo ładną rzekę mleka, ale jest to już stosowane niemal przez każdego fotografującego potoki. Oczywiście i ja mam w swoim albumie coś podobnego, ale nie wystawiam, bo za dużo jest tu podobnych zdjęć
Zbigniew Fidos - zajrzyj w mój katalog, myślę, że znajdzisz tam coś dla siebie. mam potok sfotografowany na 100 sposobów :-)
Niby ładne, ale czy każdy musi fotografować potoki w ten sam sposób?
mz wcale nie jest fajne a ostrosc poleciala w kosmos
f/16, czas ok. 2s.pozdrawiam
Fajne , jak dlugo naswietlane i jaka przesłona??