jeśli zastosowałaś nastawy automatyczne to przy kadrze gdzie są mocno wyeksponowane elementy silnie oświetlone/jasne, to co jest ciemne zostaje w cieniu ponieważ automatyka nastawia przysłonę na mocne światło. Trzeba wtedy kombiopnować i redukować ręcznie ekspozycję lub stosować filtry, ewentualnie doświetlać fleszem i wtedy automat złapie odpowiednio elementy jasne ale też i doświetli cienie (oczywiście przy dość małej odległości od sceny).
można się bawić fleszem ale ja polecam dodge/burn w szopie. dobrego światła nie zastąpi ale uratuje ekspozycję. moment rzeczywiście ciekawy chwyciłaś.
jeśli zastosowałaś nastawy automatyczne to przy kadrze gdzie są mocno wyeksponowane elementy silnie oświetlone/jasne, to co jest ciemne zostaje w cieniu ponieważ automatyka nastawia przysłonę na mocne światło. Trzeba wtedy kombiopnować i redukować ręcznie ekspozycję lub stosować filtry, ewentualnie doświetlać fleszem i wtedy automat złapie odpowiednio elementy jasne ale też i doświetli cienie (oczywiście przy dość małej odległości od sceny).
Piotrze czy moge prośić o rozinięcie tematu o tych cieniach?? nie jestem pewna czy zrozumiałam...
świetny moment, kiepskie nastawy (biel wody narzuciła światło w cieniach)