Wlasnie, skrzywienie rzuca sie w oczy, nawet jesli nie jestem zboczencem architektonicznym. Przy takich zdjeciach 'z dolu' staram sie zawsze utrzymac pion w srodkowej linii okien (czy inej pionowej linii, ale zawsze w srodku kadru), boki niech sie schodza ku gorze... Inna sprawa jesli naroznik budynku umieszczasz w kadrze... ale o tym sobie poczytaj: Henryk Latoś, 77 tematów fotograficznych :)))) heheh
oczywiście że są skosy i perspektywa nie klasyczna ale aby było prosto musiałbym kilka ładnych metrów w lewo i do góry być - więc z pełną świadomością uczyniłem to co uczyniłem stojąc na ulicy - ot taki wycinek budynku
no właśnie.. trudno takie coś kadrować.. mogło być fajne.. jest fajne na dole, ale góra.. prawy górny narożnik - styka się z ozdobnym nadprożem okna, lewa strona idzie po skosie..
trochę przygnebiające ... podoba mi się
fajne
ach ten Rzym...dobra decyzja co do b&w
dobre
no pewnie tu jest racja - trzymać pionową linie na środku - byłoby lepiej - a 77 tematów to moze i nie zaszkodzi przeczytać.. ;)
Wlasnie, skrzywienie rzuca sie w oczy, nawet jesli nie jestem zboczencem architektonicznym. Przy takich zdjeciach 'z dolu' staram sie zawsze utrzymac pion w srodkowej linii okien (czy inej pionowej linii, ale zawsze w srodku kadru), boki niech sie schodza ku gorze... Inna sprawa jesli naroznik budynku umieszczasz w kadrze... ale o tym sobie poczytaj: Henryk Latoś, 77 tematów fotograficznych :)))) heheh
podobasie
ciekawie pokazane
ja skażona jestem szkołą.. może masz rację.. :)
lubie Twoje foty
♂ italiano academiko ;-) nieźle przechodzą kontrasty
ale właśnie przez te skosy zakłócony jest tytułowy rytm
oczywiście że są skosy i perspektywa nie klasyczna ale aby było prosto musiałbym kilka ładnych metrów w lewo i do góry być - więc z pełną świadomością uczyniłem to co uczyniłem stojąc na ulicy - ot taki wycinek budynku
no właśnie.. trudno takie coś kadrować.. mogło być fajne.. jest fajne na dole, ale góra.. prawy górny narożnik - styka się z ozdobnym nadprożem okna, lewa strona idzie po skosie..