Według mnie, w tych wszystkich cechach, o których wspomniał wcześniejszy komentarz, tkwi szorstki urok tego zdjęcia. Te przejścia tonalne są brzydkie i tak ładnie kontrastują z oświetleniem modelki. Swoją drogą w tym spojrzeniu, jakby zmęczonym jest coś, co potrafi rozdmuchać historię w odbiorze. Jakkolwiek nie miała by być ona prosta (bezpośrednie spojrzenie, lada, szkło domniemanie na alkohol, ostro oddzielone tło), jest dla mnie urzekająca. Nawet sam się dziwię, że akurat to zdjęcie mnie zatrzymało, aby coś napisać, lecz, z intuicją się nie dyskutuje.
hmmm ...
Wiesz,że analogowcy zjechaliby za przejścia tonalne i rzekliby, że to antyfotografia ;))))
Konceptualiści podpytali by o czym ta fota?
Rzemieślnicy zapytaliby o format i kompozycję ;)
Moim skromnym zdaniem to bezsensowny pstryk i nie pasuje do Twojego portfolio ;)
Według mnie, w tych wszystkich cechach, o których wspomniał wcześniejszy komentarz, tkwi szorstki urok tego zdjęcia. Te przejścia tonalne są brzydkie i tak ładnie kontrastują z oświetleniem modelki. Swoją drogą w tym spojrzeniu, jakby zmęczonym jest coś, co potrafi rozdmuchać historię w odbiorze. Jakkolwiek nie miała by być ona prosta (bezpośrednie spojrzenie, lada, szkło domniemanie na alkohol, ostro oddzielone tło), jest dla mnie urzekająca. Nawet sam się dziwię, że akurat to zdjęcie mnie zatrzymało, aby coś napisać, lecz, z intuicją się nie dyskutuje.
hmmm ... Wiesz,że analogowcy zjechaliby za przejścia tonalne i rzekliby, że to antyfotografia ;)))) Konceptualiści podpytali by o czym ta fota? Rzemieślnicy zapytaliby o format i kompozycję ;) Moim skromnym zdaniem to bezsensowny pstryk i nie pasuje do Twojego portfolio ;)