ty tworzysz świat z wyobraźni który nie isnieje co nie znaczy żeby go nie pokazywać przecierz każdy z nas ma swoją wizję z którą che się podzielić z innymi ludźmi albo z wewnętrznej potrzeby tworzenia albo z potrzeby akceptacji przez innych.ty tworzysz inni obserwują i ty i oni robią dobrą robotę w twoim przypadku odkrywasz fascynujący świat niczym nie ograniczonej ludzkiej wyobraźni.twoje zdjęcia są teatralnymi jednoaktówkami w doskonałym wydaniu pozdr.d
nie mieszkam, ale sie wybieram. zobacz co znalazlam. znaczy ogladalam wlasnie misje kleopatre i juhu! bingo! kto juz wpadl na pomysl zobrazowania medusy. specjalnie z filmu fotka (sama robilam:)) http ://matka_teresa.fm.interia. pl/x/medusa%20ax.jpg
wlasnie spojrzalem na ten link ...rewelacja..niestety juz czegos takiego nie wykonam ..w duzej mierze celowo nie ogoladam sztuki by sie nie ograniczac...nie ma nic szczegolnego w tworzeniu czegos co juz istnieje ..piknie by moglo coprawda wygladac takie fotograficzne ujecie ..bez watpienia wielkie zadanie..ale skoro juz to znam to chyba nigdy do tego niedojdzie :)) Jedyne do czego sie chce namowic mimo tego ze wiem ze ktos juz stworzyl to OStatnia wieczerza.. ..co myslisz (?) Czy to by Cie moze interesowalo ?
BlackFish - ja nie mialem okazji uczyc sie kompozycji , i z pewnoscia nie mialem kogos by powiedzial mi tajniki dotyczace przekrecania . Z pewnoscia jednka mam swoje poczucie , ktore bez watpienia dziala dla mnie ..ale to chyba normalne . Jednym z powodow dla ktorych ten sam uklad niedzialby w w sytuacji kiedy wszystko jest przekrecone to fakt powstania plaszczyzny nie wspolgrajacej z krawedziami zdjecia. Ale zdaje sie ze sam wpadles na to i musiale dokonac korekty tego co widziales zamazujac to na czym oni siedza ..istnije wersja tego co ty mowisz w troszke innym ukladzie ...ale w plaszczyzna rownolegla do krawedzi zdjecia ..i cialami modelik , tak by zachowywaly sie stosownie do zdjecia ...w tamtym przypadku to dziwczyna utrzymuje druga postaca ..i zdaje sie ze to poprzedni upload ...Wracajac do teorii tego co ktos Cie nauczyl ...mysle ,ze mial w tym wiele racji , niezapominaj jednak ze - jesli nigdy nie pokusisz sie o to aby przekrecici punkt widzenia nie uda Ci sie tego zobaczyc z innej plaszczyzny . Z mojego punktu widzenia jesli wykonalbym to zdjecie takim jakim ono odpowiada tobie , to nie wiele bym uzyskal nie tylko w porownaniu do poprzedniego ujecia ale przede wzystkim stracilbym cos co tak bardzo chcialem uzyskac. Zdjecie z dynamicznego stalo by sie bardzo statyczne. A przeciez takich to nam nie brakuje . NIe mowie ze nie moglo by dzialac z powodow ktore sam juz zauwazyles i metody urzycia swiatla ... . Mowie tylko tyle ze nie zawsze udaje sie uzyskac dynamicznie dzialajace katy tak by funkcjonowaly poprawnie . W tym przypadku imho to sie udalo .Nie dziwi mnie jednak to ze dla Cibie moze ono wrecz przeciwdzialac temu do czego ja dazylem . Starasz si eje obrocic tak by nie zmuszalo Cie do innego punktu widzenia. Sposob w jaki Ty akceptujesz to ujecie , mowi CI ze potrzebuje ono byc " trsciowo " zbalansowane ..z pewnoscia wszyscy ktorzy widza w tym 2 ke ludzi w pozycji w jakiej sa beda po czesci mieli takie wrazenia. Z drugiej jednak strony znjadzie sie tez grupa takich , ktorzy oprocz 2 postaci beda widzieli interakcje geometryczna , i balans swiatlocienia . Wtedy wlasnie to staje sie troszke inne. Oczywiscie nie staram si enarzucec niczego .Raczej jesli nie widzisz tego w taki sposob , to nie bedziesz tez potrafil tego zobaczyc. Wynika to z tego w jaki sposb nasz umysl chce interpretowac to co widzimy. Ja ogladajac zdjecia i chca je pochlonac bardzo czesto potrzebuje zobaczyc je z roznych dystansow ( Ciekaw jestem czy tobie sie tez to zdarza ) . Wykonujac nawet landscape , czesto starm sie widziec calosc jako zestaw plam i ukladow zarono lini geometrycznych jak i figur ktore powstaja. Mroze oczy i zacieram detale . Wtedy zaczynasz widziec cos czego normalnie nie widac. A przynajmniej ja . Anyway . Wracajac do zdjecia ...Z pewnoscia twoja propozycja dziala i po pewnych przerobkach nawet w moich krytriach moze funkcjonowac. Jednakze z wlasnie z powodow o ktorych mowilem , nie mam osobiscie problemu z tym co tu widac. Balans i harmonia . Wciaz widze jednak Twoj punk widzenia i doceniam wklad, propozycje i czas jaki wlozyles. PK .
Jeśli chodzi o kompozycje... To co piszesz nie przekonuje mnie. Ale i nie musi! Nie bawi mnie cała ideologia o akcji-reakcji. Odbieram kompozycje instynktownie, choć uczyłem się o niej... Uważam, że w/w kopozycja bez przekręcania działa wyśmienicie. Ktoś kiedyś powiedział mi tak: jeśli przy oglądaniu zdjęcia przekręcasz głowę, żeby je oglądać, to niepotrzebnie ktoś obrócił obraz na tym zdjęciu. Tak jest w tym wypadku (ze mną). Zrobiłem mały eksperyment. Dwa zdjęcia koło siebie: "proste" i przekrzywione, zamazałem na czarno pudło (to na czy siedzą) i juz było lepiej. Aha: wersja która mi najbardziej odpowiada to: kiedy 3 nogi (stopy) są mniej więcej na tym samym poziomie :-) i nie widać pudła. Ale Twoja wersja to autorskie widzenie świata i jak każdy masz do tego prawo. Może ja mam coś z horyzontem... przekrzywiony ;-) Pozdrowienia
BlackFish - sorry , zdaje sie ze juz wczesniej zadales to pytanie . MOja wizja to - akcja reakcja , kompozycja bazowana prawie na przekatnych i co najwazniejsze.. W moim przypadku ja widze to jako uklad elementow geometrycznych ..a to ze modele to ludzie to dodatek ..Wprowadzenie nie cetralnej kompozycji bazowanej na przekatnych tego zdjecia pozwala na narzucenie silnego odczucia odzialywania sil , dynamiki , wrecz pedu tych obiektow ..ich niecetralna pozycja jest wrecz poddana przeciwdzialaniu sily jaka wnosi swiatlo ktore nie tyle odkrywa co odpycha . "Przekrzywiona " kompozycja w duzej mierze uwypukla takze przenikanie sie lini. wklesych i wypuklych i wzajemne przeplatanie sie i interakcje Dodaje to widocznego oddzilywnia spoczynku , tarcia i wrecz poslizgu. Zdjecie zostalo wykonane dokladnie takim jakim je widac z wyjatkiem delikatnej korekcji lewego gornego rogu , gdzie nie wystarczylo tla. Dla mnie bylo to takze ciekawe study glownie ze wzgledu na fakt odkrycia znaczenia hot spots w ukladach gdzie normalna kompozycja okazala by sie byc silnie niewywazona. Usuniecie w tak krzyzowej pozycji switel i wprowadzenie jednowrtosciwego plaskiego oswietlenia doprowadza do powstania kompozycji ktora w zupelnosci lepiej dzialala byc bez nadawania dynamicznego kat . POwstalby wtedy iklad o dosc niezbalansowanym lweym dolnym rogu . To co w tym przypadku widac w/g nie jest dosc malo spotykane , wielu unikalo by tak silnej przeciwwagii bojac sie powstania sytuacji pozbawionej balansu . Dodoanie tak silnego hot spot powoduje powstanie wrecz przeciwakcji nie tylko w silach i liniach geometrycznych ale takze w rozkladzie swiatel . Silny spot zdaje sie wrecz powstrzymywac calosc kompozycji od naglego upadku ..Calosc tych dynamicznych efektow jak i interakcja ktora tu widac w zuplenosci dziala dla mnie . Czy zdjecydowalbym sie na wykonanie podobnego ujecia ? Czy moze kompozycja ktora ty proponujesz okazalaby sie lepszym rozwiazaniem. W/g mnie wiele musialoby ulec zmianie jelsi chcialbym wprowadzic pionowa kompozycje i uzyskac balans tego co teraz widac w takiej postaci . NIewidze nic zlego w tym co proponujesz , jednakze moj wybor zapadl i z pewnoscia z mojego punktu widzenia dziala. PK ..
jak spojrzysz na zdjęcie zgodnie z "prawdziwym horyzontem" nie będzie już takie dynamiczne i obie postacie bedą bardziej naturalnie leżały i nikt nie będzie nigdzie leciał... z uporem maniaka: po co przekrzywione?
Technicznie zdjęcie jest wspaniałe, natomiast konceptualnie coś mi tu nie gra - modelka w moim odczuciu sprawia wrażenie zrelaksowanej, wygodnie ułożonej (pewnie tak nie było hehe). Model natomiast jest jakby wklejony z innego zdjęcia innej kompozycji, nie pasuje do obrazu modelki. Ma się wrażenie że zaraz poleci na podłogę.
Ala A - ale dlaczego myslisz ze Cie ktos moze za to nienawidziec..poprstu Ci sie to nie podoba. Wszystkie moje zdjecia sa sztuczne ..one tak na prawde nie istnieja . JA nie przechwytuje swiata ja go tworze ..wiec to co mowisz dla mnie jest w pewien sposob potwierdzeniem zamiarow . Erotyzm ...w poprzedniej wypowiedzi znajdziesz moj stosunek do tego co tu widac...o tym tez bylo i odziwo ponownie w czyms sie zgadzamy ...dlaczego mialbym Cie nienawidziec ? W zupelnosci sie z toba zgadzam ...mamy ten sam punkt wudzenia z ta mala roznica ze patrzymy w roznych kierunkach ...you are welcome ...PK
Hmm..może większość osób po tym komentarzu mnie znienawidzi ..ale nie podoba mi się ..bo patrząc na to zdjecie nie czuję żadnej emocji ..nic ...ani nutki erotyzmu ..a chyba to miało przemawiać przez nie ..jak na mój gust a sądze że każdy ma prawo do swojego zdania całość jest tak szutczna że aż wszytsko psuje może jakby te postacie z posągowych zamieniły sie w zywe i cios z siebie dały za emocje było by lepiej!!
koval szczerze przyznam, ze nie do konca rozumiem Twoje pytania o wybor tematyki. to co teraz napisze, niektorym moze sie wydac lizusostwem (okropne slowo), ale niech mi ktos powie, ze Raft of the Medusa nie kojarzy sie troche z Twoimi zdjeciami ;) dla ulatwienia http :// tinyurl. com/3ez4d (na marginesie to zdjecie jest paskudne. 11 lat temu zobaczylam ten obraz w luwrze i do dzisiaj uwazam go za najpiekniejszy na swiecie) :) po prostu kolory, swiatlo i przedstawianie ludzi przez Ciebie kojarzy mi sie z tym obrazem.
!
zaplatanie ciał lubię :)
niesamowite, piękna praca !
malarskie - mega !!!
ja rownież
jestem pod nieustannym wrażeniem tego zdjęcia....
nie da się inaczej - tylko 10!
...jezabiste max!!!
uwielbiam:]
piękne!
no tak:)
piękna ekspresja!
Hm... 150 ocena. :]
super
Saudek saudek .... ale niezły naprawde:)
Rewelacja - Saudek!!!!!!!!!
WYBITNE do ulubionych
dzielo sztuki, ale czegos mi tu brakuje... nie potrafie powiedziec czego... ale chyle czola!!! jest piekne!
piękno to jest światło - nie inaczej...
nic tu dodać nie można...
wspaniałe, nic bym nie zmieniła...:)
Cudowne! Pozdrawiam!
koval - Ty geniuszu :))
ale piekny milosny splot
Swietna dynamika
mistrzostwo swiata
cos swietnego!!!!!!!!!!!!!!!!
♣ Fajne :-)... Zapraszam do mnie.
Barokowa kompozycja i dobrze dobrane oswietlenie, przypomina dzieła mistrzów pędzla.
Ulubione!
przepiękne, brakuje skali...
piekne...
ech pan koval kazdym zdjeciem miazdzy :]
Wyraźnie ktoś tu się inspiruje malarstwem - słusznie. Piękne zdjęcie
o, a ten pan ma ogolone nogi?
wybitne
piekne
yes yes jak obraz bardzo super
świetne światło, piękne ciało.. kompozycja już mniej.. sztywno..
piekne!
szukanie doprowadziło do przekombinowania, nie do wyszukania.
dynamika, pozy modeli, tło-przepiekne. Stworzyles dzieło! wyglada jak obraz:)
a propo proponuje poszukac w Londynie Edyty Górniak bardzo fotogeniczna dziewczyna chociaż teraz w ciąży,ale warto.pzdr.(OPOLANIN)
super.pzdr.
tak
a ja bym chciał być na miejscu modela :]
Podoba mi sie ta seria.
ty tworzysz świat z wyobraźni który nie isnieje co nie znaczy żeby go nie pokazywać przecierz każdy z nas ma swoją wizję z którą che się podzielić z innymi ludźmi albo z wewnętrznej potrzeby tworzenia albo z potrzeby akceptacji przez innych.ty tworzysz inni obserwują i ty i oni robią dobrą robotę w twoim przypadku odkrywasz fascynujący świat niczym nie ograniczonej ludzkiej wyobraźni.twoje zdjęcia są teatralnymi jednoaktówkami w doskonałym wydaniu pozdr.d
jak to wszystko przeczytac ? jak zapamietac? straszne.
Po co właściwie robić takie zdjęcia? Ani to oryginalne, ani poruszające. Sztuczne wygibasy czyli pozdr serd.
:)) jasne. z przyjemnoscia ;>
powiec mi! co robisz ze u ciebie zawsze tak tłoczno ?? ja wiem że jeste na prawdę dobry... ale to masakra :)
oczywiscie jak bedziesz w Londynie ...,daj znac..kto wie moze zrobimy jakas sesje :)0
her_miona - no tak ..w obecnych czasach wiele rzeczy sie powtarza..fotografia nie jest wyjatkiem ..:)
nie mieszkam, ale sie wybieram. zobacz co znalazlam. znaczy ogladalam wlasnie misje kleopatre i juhu! bingo! kto juz wpadl na pomysl zobrazowania medusy. specjalnie z filmu fotka (sama robilam:)) http ://matka_teresa.fm.interia. pl/x/medusa%20ax.jpg
Woooo
o kurde! zajebiste!!!
her_miona - dlaczego by nie ..mieszkasz w Londynie ? Bywasz ?
jako modelka? ;))
wlasnie spojrzalem na ten link ...rewelacja..niestety juz czegos takiego nie wykonam ..w duzej mierze celowo nie ogoladam sztuki by sie nie ograniczac...nie ma nic szczegolnego w tworzeniu czegos co juz istnieje ..piknie by moglo coprawda wygladac takie fotograficzne ujecie ..bez watpienia wielkie zadanie..ale skoro juz to znam to chyba nigdy do tego niedojdzie :)) Jedyne do czego sie chce namowic mimo tego ze wiem ze ktos juz stworzyl to OStatnia wieczerza.. ..co myslisz (?) Czy to by Cie moze interesowalo ?
her_miona - medusy ?...nie wiem co to , kto to ..czy mam zerknac na ten link ...bo rozumiem ze tam znajde cos wiecej na ten temat .. (?)
przepraszam, ze sie wtrace, ale przy okazji czy mozesz sie ustosunkowac do mojej medusy? :)
Ogólnie bardzo dobra kompozycja,szczególnie ładnie wyszły piersi tej Pani :) rzucają się w oczy pozdrówka
BlackFish - ja nie mialem okazji uczyc sie kompozycji , i z pewnoscia nie mialem kogos by powiedzial mi tajniki dotyczace przekrecania . Z pewnoscia jednka mam swoje poczucie , ktore bez watpienia dziala dla mnie ..ale to chyba normalne . Jednym z powodow dla ktorych ten sam uklad niedzialby w w sytuacji kiedy wszystko jest przekrecone to fakt powstania plaszczyzny nie wspolgrajacej z krawedziami zdjecia. Ale zdaje sie ze sam wpadles na to i musiale dokonac korekty tego co widziales zamazujac to na czym oni siedza ..istnije wersja tego co ty mowisz w troszke innym ukladzie ...ale w plaszczyzna rownolegla do krawedzi zdjecia ..i cialami modelik , tak by zachowywaly sie stosownie do zdjecia ...w tamtym przypadku to dziwczyna utrzymuje druga postaca ..i zdaje sie ze to poprzedni upload ...Wracajac do teorii tego co ktos Cie nauczyl ...mysle ,ze mial w tym wiele racji , niezapominaj jednak ze - jesli nigdy nie pokusisz sie o to aby przekrecici punkt widzenia nie uda Ci sie tego zobaczyc z innej plaszczyzny . Z mojego punktu widzenia jesli wykonalbym to zdjecie takim jakim ono odpowiada tobie , to nie wiele bym uzyskal nie tylko w porownaniu do poprzedniego ujecia ale przede wzystkim stracilbym cos co tak bardzo chcialem uzyskac. Zdjecie z dynamicznego stalo by sie bardzo statyczne. A przeciez takich to nam nie brakuje . NIe mowie ze nie moglo by dzialac z powodow ktore sam juz zauwazyles i metody urzycia swiatla ... . Mowie tylko tyle ze nie zawsze udaje sie uzyskac dynamicznie dzialajace katy tak by funkcjonowaly poprawnie . W tym przypadku imho to sie udalo .Nie dziwi mnie jednak to ze dla Cibie moze ono wrecz przeciwdzialac temu do czego ja dazylem . Starasz si eje obrocic tak by nie zmuszalo Cie do innego punktu widzenia. Sposob w jaki Ty akceptujesz to ujecie , mowi CI ze potrzebuje ono byc " trsciowo " zbalansowane ..z pewnoscia wszyscy ktorzy widza w tym 2 ke ludzi w pozycji w jakiej sa beda po czesci mieli takie wrazenia. Z drugiej jednak strony znjadzie sie tez grupa takich , ktorzy oprocz 2 postaci beda widzieli interakcje geometryczna , i balans swiatlocienia . Wtedy wlasnie to staje sie troszke inne. Oczywiscie nie staram si enarzucec niczego .Raczej jesli nie widzisz tego w taki sposob , to nie bedziesz tez potrafil tego zobaczyc. Wynika to z tego w jaki sposb nasz umysl chce interpretowac to co widzimy. Ja ogladajac zdjecia i chca je pochlonac bardzo czesto potrzebuje zobaczyc je z roznych dystansow ( Ciekaw jestem czy tobie sie tez to zdarza ) . Wykonujac nawet landscape , czesto starm sie widziec calosc jako zestaw plam i ukladow zarono lini geometrycznych jak i figur ktore powstaja. Mroze oczy i zacieram detale . Wtedy zaczynasz widziec cos czego normalnie nie widac. A przynajmniej ja . Anyway . Wracajac do zdjecia ...Z pewnoscia twoja propozycja dziala i po pewnych przerobkach nawet w moich krytriach moze funkcjonowac. Jednakze z wlasnie z powodow o ktorych mowilem , nie mam osobiscie problemu z tym co tu widac. Balans i harmonia . Wciaz widze jednak Twoj punk widzenia i doceniam wklad, propozycje i czas jaki wlozyles. PK .
Jeśli chodzi o kompozycje... To co piszesz nie przekonuje mnie. Ale i nie musi! Nie bawi mnie cała ideologia o akcji-reakcji. Odbieram kompozycje instynktownie, choć uczyłem się o niej... Uważam, że w/w kopozycja bez przekręcania działa wyśmienicie. Ktoś kiedyś powiedział mi tak: jeśli przy oglądaniu zdjęcia przekręcasz głowę, żeby je oglądać, to niepotrzebnie ktoś obrócił obraz na tym zdjęciu. Tak jest w tym wypadku (ze mną). Zrobiłem mały eksperyment. Dwa zdjęcia koło siebie: "proste" i przekrzywione, zamazałem na czarno pudło (to na czy siedzą) i juz było lepiej. Aha: wersja która mi najbardziej odpowiada to: kiedy 3 nogi (stopy) są mniej więcej na tym samym poziomie :-) i nie widać pudła. Ale Twoja wersja to autorskie widzenie świata i jak każdy masz do tego prawo. Może ja mam coś z horyzontem... przekrzywiony ;-) Pozdrowienia
przepiekne
BlackFish - sorry , zdaje sie ze juz wczesniej zadales to pytanie . MOja wizja to - akcja reakcja , kompozycja bazowana prawie na przekatnych i co najwazniejsze.. W moim przypadku ja widze to jako uklad elementow geometrycznych ..a to ze modele to ludzie to dodatek ..Wprowadzenie nie cetralnej kompozycji bazowanej na przekatnych tego zdjecia pozwala na narzucenie silnego odczucia odzialywania sil , dynamiki , wrecz pedu tych obiektow ..ich niecetralna pozycja jest wrecz poddana przeciwdzialaniu sily jaka wnosi swiatlo ktore nie tyle odkrywa co odpycha . "Przekrzywiona " kompozycja w duzej mierze uwypukla takze przenikanie sie lini. wklesych i wypuklych i wzajemne przeplatanie sie i interakcje Dodaje to widocznego oddzilywnia spoczynku , tarcia i wrecz poslizgu. Zdjecie zostalo wykonane dokladnie takim jakim je widac z wyjatkiem delikatnej korekcji lewego gornego rogu , gdzie nie wystarczylo tla. Dla mnie bylo to takze ciekawe study glownie ze wzgledu na fakt odkrycia znaczenia hot spots w ukladach gdzie normalna kompozycja okazala by sie byc silnie niewywazona. Usuniecie w tak krzyzowej pozycji switel i wprowadzenie jednowrtosciwego plaskiego oswietlenia doprowadza do powstania kompozycji ktora w zupelnosci lepiej dzialala byc bez nadawania dynamicznego kat . POwstalby wtedy iklad o dosc niezbalansowanym lweym dolnym rogu . To co w tym przypadku widac w/g nie jest dosc malo spotykane , wielu unikalo by tak silnej przeciwwagii bojac sie powstania sytuacji pozbawionej balansu . Dodoanie tak silnego hot spot powoduje powstanie wrecz przeciwakcji nie tylko w silach i liniach geometrycznych ale takze w rozkladzie swiatel . Silny spot zdaje sie wrecz powstrzymywac calosc kompozycji od naglego upadku ..Calosc tych dynamicznych efektow jak i interakcja ktora tu widac w zuplenosci dziala dla mnie . Czy zdjecydowalbym sie na wykonanie podobnego ujecia ? Czy moze kompozycja ktora ty proponujesz okazalaby sie lepszym rozwiazaniem. W/g mnie wiele musialoby ulec zmianie jelsi chcialbym wprowadzic pionowa kompozycje i uzyskac balans tego co teraz widac w takiej postaci . NIewidze nic zlego w tym co proponujesz , jednakze moj wybor zapadl i z pewnoscia z mojego punktu widzenia dziala. PK ..
pozdrawiam
jak spojrzysz na zdjęcie zgodnie z "prawdziwym horyzontem" nie będzie już takie dynamiczne i obie postacie bedą bardziej naturalnie leżały i nikt nie będzie nigdzie leciał... z uporem maniaka: po co przekrzywione?
MrGrzegorz - ciekawe ze dopiero teraz ktos o tym wspomnial . Akcja - reakcja. Wypukle - wklesle . Tak w sumie powstal pomysl tej pozy ....
Technicznie zdjęcie jest wspaniałe, natomiast konceptualnie coś mi tu nie gra - modelka w moim odczuciu sprawia wrażenie zrelaksowanej, wygodnie ułożonej (pewnie tak nie było hehe). Model natomiast jest jakby wklejony z innego zdjęcia innej kompozycji, nie pasuje do obrazu modelki. Ma się wrażenie że zaraz poleci na podłogę.
Ala A - ale dlaczego myslisz ze Cie ktos moze za to nienawidziec..poprstu Ci sie to nie podoba. Wszystkie moje zdjecia sa sztuczne ..one tak na prawde nie istnieja . JA nie przechwytuje swiata ja go tworze ..wiec to co mowisz dla mnie jest w pewien sposob potwierdzeniem zamiarow . Erotyzm ...w poprzedniej wypowiedzi znajdziesz moj stosunek do tego co tu widac...o tym tez bylo i odziwo ponownie w czyms sie zgadzamy ...dlaczego mialbym Cie nienawidziec ? W zupelnosci sie z toba zgadzam ...mamy ten sam punkt wudzenia z ta mala roznica ze patrzymy w roznych kierunkach ...you are welcome ...PK
bez uwag gratuluje
spox
Hmm..może większość osób po tym komentarzu mnie znienawidzi ..ale nie podoba mi się ..bo patrząc na to zdjecie nie czuję żadnej emocji ..nic ...ani nutki erotyzmu ..a chyba to miało przemawiać przez nie ..jak na mój gust a sądze że każdy ma prawo do swojego zdania całość jest tak szutczna że aż wszytsko psuje może jakby te postacie z posągowych zamieniły sie w zywe i cios z siebie dały za emocje było by lepiej!!
imponujace
dawno nie bylo tak dobrego zdjecia !!!
ohmygoodness :))
■ crazy kamasutra
dobre, klasyczne. swiatlo ladne. tylko szkoda, ze brakuje uzupelnienia tlem i powietrza u gory
ludzie se potrafią życie utrudniać!! dziwne te wygibasy
lepszego nie widziałam....
Klasyka, jak malowane, aż szkoda stąd odejść
Twoje zdjecia sa jak namalowane. Po prostu powalaja na łopaty... Brak slow.
gr8
piekne i imponujace. wspaniale i idealne.
to zdjęcie i piosenka Kaczmara i cały dzień chodzę i nucę.. i przymykam oczy.. a pod powiekami taki obraz widzę...
Zatkało mnie ... po prostu świetne.
zawsze podziwiam
...
Pięknie pomalowane światłem!
Poprostu wybitne, świetnie dopasowane światło, rewelacyjne tło:)
miodzio
To jest Sztuka... Piękne dzieło, nawet oceniać się nie godzi... (jedynie te lekko sine nogi modela...)
koval szczerze przyznam, ze nie do konca rozumiem Twoje pytania o wybor tematyki. to co teraz napisze, niektorym moze sie wydac lizusostwem (okropne slowo), ale niech mi ktos powie, ze Raft of the Medusa nie kojarzy sie troche z Twoimi zdjeciami ;) dla ulatwienia http :// tinyurl. com/3ez4d (na marginesie to zdjecie jest paskudne. 11 lat temu zobaczylam ten obraz w luwrze i do dzisiaj uwazam go za najpiekniejszy na swiecie) :) po prostu kolory, swiatlo i przedstawianie ludzi przez Ciebie kojarzy mi sie z tym obrazem.
No nie no... CUDO
No SUUPER, jak namalowany obraz, to jest Dzieło
troszke ulozenie nog modela mi sie nie, ale co tam, i tak chapeau bas...
Jestem pod dużym wrażeniem tak kompozycji i treści i ... serdeczności ;-)))