Chyba masz rację odnośnie mgły - stąd pytanie o statyw, bo na pierwszy rzut oka wyglądało mi na zdjęcie z ręki, ale za ciemno było na wolną rękę ...
Ja mam to zdjęcie i tak w ulubionych , bo k limat jest fajny.
ostrosc w zaqsadzie byla na sam dworzec ale prawdopodobnie uciekla przez ta mgle ktore sie z lekka unosila, bo o poruszeniu nie ma mowy, sam sie zastanawialem . ;-)
heheh spoko rycho ja sie nie obrazam a krytyke i porade przyjmuje z uwaga i nastepnym razem na pewno sprobuje na 100. ;-) w ogole to bardzo sie ciesze ze podjales dialog ;-) to sie pamieta bo nie wiele jest ludzi na plfoto wykraczajacych po za zwyczajowe "fajne", "podoba mi sie" itp. ;-) pozdro
Przepraszam, nie zamierzałem urazić - take it easy.
Dla mnie taki motyw byłby genialny na ISO 100, a może nawet ISO 50. Spróbowałbym osobiście AGFA ULTRA 50. Oczywiście zgadzam się, że film to rzecz gustu i musi zaspokoić własne potrzeby fotografa.
Pozroofka :-)
w zasadzie zgadzam sie z toba rychu, ale wydaje mi sie ze to kwestia gustu. w zasadzie wiele fotek robie na X-tra 400, a superia 200 nie sprawia mi zasadniczych problemow. jesli jednak nie ma duzej roznicy w ziarnie a zdjecie jest stabilnie ze statywu robione to co ci przeszkadza w tej 200 nawet jesli jest ni 5 ni w 10 ;-) ja lubie takie wysycone kolory ;-)
Zgadzam się, że światła są ciekawe, ale jak masz resztki światła w niebie (choćby ciemny granat), to ta czerwień lepiej wyjdzie. Pomysł dobry. Robiłeś ze statywu, czy z wolnej ręki ?
Aha , jeszcze prywatna uwaga do Dohan'a - filmy 200 ASA to odtzucone w selekcji 400-tki. Jak nie chcesz ziarna, kupuj 100-tki, 50-tki. Ja używam w analogu standartowo 400 ASA - dzisiejsze nowoczesne emulsje 400 są na pewno porównywalne z 200, a nawet 100 sprzed 5-10 ciu lat. Dlatego dla mnie osobiście 200-tka to głupi film - ni w pięć, ni w dziesięć.
co tu prostowac nic na to nie poradze ze polskie koleje sa tak zawile. po za tym kolory wyzarte bo tak ostro dawaly te semafory a wlasnie to zwrocilo moja uwage
hehe. dzieki rychu, mi sie podobaja bardzo twoje domki bo cos w sobie maja ;-) pozdrofka
Chyba masz rację odnośnie mgły - stąd pytanie o statyw, bo na pierwszy rzut oka wyglądało mi na zdjęcie z ręki, ale za ciemno było na wolną rękę ... Ja mam to zdjęcie i tak w ulubionych , bo k limat jest fajny.
ostrosc w zaqsadzie byla na sam dworzec ale prawdopodobnie uciekla przez ta mgle ktore sie z lekka unosila, bo o poruszeniu nie ma mowy, sam sie zastanawialem . ;-)
heheh spoko rycho ja sie nie obrazam a krytyke i porade przyjmuje z uwaga i nastepnym razem na pewno sprobuje na 100. ;-) w ogole to bardzo sie ciesze ze podjales dialog ;-) to sie pamieta bo nie wiele jest ludzi na plfoto wykraczajacych po za zwyczajowe "fajne", "podoba mi sie" itp. ;-) pozdro
Przepraszam, nie zamierzałem urazić - take it easy. Dla mnie taki motyw byłby genialny na ISO 100, a może nawet ISO 50. Spróbowałbym osobiście AGFA ULTRA 50. Oczywiście zgadzam się, że film to rzecz gustu i musi zaspokoić własne potrzeby fotografa. Pozroofka :-)
w zasadzie zgadzam sie z toba rychu, ale wydaje mi sie ze to kwestia gustu. w zasadzie wiele fotek robie na X-tra 400, a superia 200 nie sprawia mi zasadniczych problemow. jesli jednak nie ma duzej roznicy w ziarnie a zdjecie jest stabilnie ze statywu robione to co ci przeszkadza w tej 200 nawet jesli jest ni 5 ni w 10 ;-) ja lubie takie wysycone kolory ;-)
Zgadzam się, że światła są ciekawe, ale jak masz resztki światła w niebie (choćby ciemny granat), to ta czerwień lepiej wyjdzie. Pomysł dobry. Robiłeś ze statywu, czy z wolnej ręki ?
Aha , jeszcze prywatna uwaga do Dohan'a - filmy 200 ASA to odtzucone w selekcji 400-tki. Jak nie chcesz ziarna, kupuj 100-tki, 50-tki. Ja używam w analogu standartowo 400 ASA - dzisiejsze nowoczesne emulsje 400 są na pewno porównywalne z 200, a nawet 100 sprzed 5-10 ciu lat. Dlatego dla mnie osobiście 200-tka to głupi film - ni w pięć, ni w dziesięć.
co tu prostowac nic na to nie poradze ze polskie koleje sa tak zawile. po za tym kolory wyzarte bo tak ostro dawaly te semafory a wlasnie to zwrocilo moja uwage
Podróżnym wstęp na tory surowo wzbroniony ! I znowu późno w nocy - wyżarte kolory i niebo ...
dobrze byloby wyprostowac
Ciekawy kolejowy klimacik. Bardzo do mnie przemawia.