Tym bardziej, ze u gory nie dzieje sie nic ... i z lewej tez nie dzieje sie nic. Czy nie darowales przestrzeni na NIC, zabierajac ja tam gdzie toczy sie akcja?
Piotrze - poprzednie bylo jednak lepsze. Nie biore sie za omawianie fotografii, bo to twoja a nie moja ... ale moge wyrazic te odczucia jakie ona u mnie wywoluje: 1. nie boj sie siegac do Photoshopu - jesli konkrast zdjecia siadla tak mocno przy skanowaniu jak w tym zdjeciu (jesli nie, to staraj sie to sam dostrzec i unikaj pokazywania niewypalow). 2. nie ma dobrych fotografii, ktore pokazuja wszystko. Twoja decyzja musi byc widoczna - co chciales wyeksponowac najbardziej w zdjeciu. I temu wlasnie musi byc podporzadkowana kompozycja. Ja przykladowo nie potrafie uchwycic toku twojego myslenia jaki miales przy kadrowaniu tego ujecia. I nie chodzi mi o ten tok mysli jaki teraz, niejako post factum moze sie w tobie rodzi. Mnie interesuje tylko to co ty jako autor myslales w momencie kiedy ustawiales kamere? Co cie przyciegnelo w tym krajobrazie? Chce to widziec na zdjeciu, chce miec pewnosc, ze to powyzej nie jest zadna przypadkowoscia. ... ... ... Co do mnie, to dalbym kilka metrow w prawo i kilka metrow w dol. Bo jesli juz ta skala w DP ma byc na zdjeciu (twoja decyzja), to poprosze konkretnie, a nie tak jakby niechcany i nieprzewidzianie wbiegla w momencie ekspozycji. Tym bardziej, ze jest najjasniejszym punktem w kadrze, co tym samym czyni ja (czy chcesz tego czy nie) wraz z tymi kilkoma modrzewiami typowym eye-catcher. ... pzdr ;)
dzięki Andrzej, ale wybitne to to nie jest... pozdrawiam również! ;-)
Kamil: kiedy i gdzie zdawałeś? ;-)))
dzięki! ;-) seti: gdyby nie te ograniczenia plfoto by nie istniało ;-( szkoda tylko, że ostatnio jeszcze bardziej ograniczyli... pozdrawiam
wspanialy uklad swiatla i cieni. i kolorow. pozdr:)
Ciekawy wzór ze światła i modrzewi. :)))
Tym bardziej, ze u gory nie dzieje sie nic ... i z lewej tez nie dzieje sie nic. Czy nie darowales przestrzeni na NIC, zabierajac ja tam gdzie toczy sie akcja?
Piotrze - poprzednie bylo jednak lepsze. Nie biore sie za omawianie fotografii, bo to twoja a nie moja ... ale moge wyrazic te odczucia jakie ona u mnie wywoluje: 1. nie boj sie siegac do Photoshopu - jesli konkrast zdjecia siadla tak mocno przy skanowaniu jak w tym zdjeciu (jesli nie, to staraj sie to sam dostrzec i unikaj pokazywania niewypalow). 2. nie ma dobrych fotografii, ktore pokazuja wszystko. Twoja decyzja musi byc widoczna - co chciales wyeksponowac najbardziej w zdjeciu. I temu wlasnie musi byc podporzadkowana kompozycja. Ja przykladowo nie potrafie uchwycic toku twojego myslenia jaki miales przy kadrowaniu tego ujecia. I nie chodzi mi o ten tok mysli jaki teraz, niejako post factum moze sie w tobie rodzi. Mnie interesuje tylko to co ty jako autor myslales w momencie kiedy ustawiales kamere? Co cie przyciegnelo w tym krajobrazie? Chce to widziec na zdjeciu, chce miec pewnosc, ze to powyzej nie jest zadna przypadkowoscia. ... ... ... Co do mnie, to dalbym kilka metrow w prawo i kilka metrow w dol. Bo jesli juz ta skala w DP ma byc na zdjeciu (twoja decyzja), to poprosze konkretnie, a nie tak jakby niechcany i nieprzewidzianie wbiegla w momencie ekspozycji. Tym bardziej, ze jest najjasniejszym punktem w kadrze, co tym samym czyni ja (czy chcesz tego czy nie) wraz z tymi kilkoma modrzewiami typowym eye-catcher. ... pzdr ;)