bardzo mi się to podoba. To i to z oknem to jak dla mnie najlepsze Twoje zdjęcia. A jeśli idzie o ten "bałagan" w kadrze - cóż, to zdjęcie idealnie pokazuje, że w fotografii nie ma sztywnych reguł którymi należałoby się ślepo kierować - często "bałagan" przeszkadza, ale tu zdecydowanie nie - jak się cżłowiek przyjrzy to dostrzeże jak się wszystko idealnie komponuje - mamy tu ciekawe wykorzystanie i rytmu, i obramowań - w dodatku kilku na raz - hehe - im dłużej piszę tym bardziej mi się podoba - ocena w trakcie pisania skoczyła już dwie kulki w górę i jest już wybitna :))
nie wydaje mi się, wbrew poprzednim opiniom, ze tu jest balagan... owszem kadr jest dokladnie wypełniony, ale jego kompozycja ma wyrazny sens /przynajmniej dla mnie/ pierwszy plan pokazuje skale zniszczenia a dalszy (widoczny w okienku lub lustrze) jego wielkosc, ilosc... i kolejnośc odstawiania na bocznice... hm... mam wrazenie ze robiąc zdjecia masz wytyczona jakąs mysl ktora chcesz przedstawic poprzez pokazanie konkretnego obrazu... lubie takie zdjecia, bede cie sledzic :)) o jakosci nie bede pisac
Sofjez: mimo, że kadr jest troszeczkę ciasny (ja zauważył Kunio Otani), i trudno w nim uzyskać taki efekt, cieszę się, że zauważyłeś ten bałagan. Bo rzeczywiście straszny bałagan na tym cmentarzysku, zatem zdjęcie jakoś to oddaje, choć fragmentaryczne bardzo jest...
Straszny bałagan w kadrze. Każdy z tych zardzewiałych elementów mógłby byc ciekawym tematem zdjęcia. Widoczek przez okienko byłby fajny. Dolna część przedstawionego zdjęcia też prezentuje się ciekawie. Mam nadzieję, że w następnych fotkach zostaną pokazane w samodzielnym kadrze. Pzdr.
fajny kadr
tak sobie zagladnelam:)
piękny, choć smutny obrazek
w sumie to nawet dodam to zdjęcie do ulubionych...
bardzo mi się to podoba. To i to z oknem to jak dla mnie najlepsze Twoje zdjęcia. A jeśli idzie o ten "bałagan" w kadrze - cóż, to zdjęcie idealnie pokazuje, że w fotografii nie ma sztywnych reguł którymi należałoby się ślepo kierować - często "bałagan" przeszkadza, ale tu zdecydowanie nie - jak się cżłowiek przyjrzy to dostrzeże jak się wszystko idealnie komponuje - mamy tu ciekawe wykorzystanie i rytmu, i obramowań - w dodatku kilku na raz - hehe - im dłużej piszę tym bardziej mi się podoba - ocena w trakcie pisania skoczyła już dwie kulki w górę i jest już wybitna :))
katula, tak. kraków jest. JEST. myślałam o nim niemal tak samo w styczniu 2001 i chyba już tak do końca. może kiedyś wrócę... pozdrawiam serdecznie
nie wydaje mi się, wbrew poprzednim opiniom, ze tu jest balagan... owszem kadr jest dokladnie wypełniony, ale jego kompozycja ma wyrazny sens /przynajmniej dla mnie/ pierwszy plan pokazuje skale zniszczenia a dalszy (widoczny w okienku lub lustrze) jego wielkosc, ilosc... i kolejnośc odstawiania na bocznice... hm... mam wrazenie ze robiąc zdjecia masz wytyczona jakąs mysl ktora chcesz przedstawic poprzez pokazanie konkretnego obrazu... lubie takie zdjecia, bede cie sledzic :)) o jakosci nie bede pisac
Sofjez: mimo, że kadr jest troszeczkę ciasny (ja zauważył Kunio Otani), i trudno w nim uzyskać taki efekt, cieszę się, że zauważyłeś ten bałagan. Bo rzeczywiście straszny bałagan na tym cmentarzysku, zatem zdjęcie jakoś to oddaje, choć fragmentaryczne bardzo jest...
Straszny bałagan w kadrze. Każdy z tych zardzewiałych elementów mógłby byc ciekawym tematem zdjęcia. Widoczek przez okienko byłby fajny. Dolna część przedstawionego zdjęcia też prezentuje się ciekawie. Mam nadzieję, że w następnych fotkach zostaną pokazane w samodzielnym kadrze. Pzdr.