Opis zdjęcia
Wpierw fotografowałem je dla samej ich melancholijnej urody, jak piękne przedmioty przywodzące na myśl wyblakłe freski Pompejów. W miarę jednak jak zwiększała się liczba zdjęć, coraz wyraźniej dało się na nich zauważyć osobność każdej pary wypłowiałych oczu i każdego pękniętego uśmiechu. Paradoksalnie, w masie ich indywidualność zdaje się być wyrazistsza niż na pojedynczej fotografii. Wybielane słońcem i kruszone mrozami medaliony zaświadczają o istnieniu tych ludzi tak, jak szybko obsychające rankiem chodniki zaświadczają o nocnym deszczu, któregośmy nawet przez sen nie doświadczyli. Tym wyraźniej brzmi zdanie wyczytane gdzieś u prof. Zygmunta Kubiaka, że \\"człowiek nie ma żadnego prawa, żeby nie zostać zmiażdżonym\\". Dla Czasu egipskie piramidy i deszcz są pewnie tym samym, nie jest to jednak myśl na naszą, ludzką miarę.
to pokazuje że wszystko przemija nawet ślad na cmentarzu
■ (obrobka zaleglosci)
Nie wierzę. Tylko z pozoru wydaje się, że ilość sposobów przedstawiania i konwencji jest nieskończona i niczym nieograniczona. Jednak to zbiór zamknięty. Widziałem już wszystkie konwencje. Po zobaczeniu iluś tysięcy zdjęć ma się zawsze wrażenie, że oglada się w kółko kilkanaście tych samych zdjęć.
znam jedno zdjęcie, którego nie widziałeś, ale jeszcze nie powstało / lubię tą seryję
Jaki jest nieoklepany? Wiesz mi, widziałem już wszystkie zdjęcia, nawet te, które jeszcze nie zostały zrobione
motyw na wystawe, aczkolwiek oklepany temat
Pojęcia nie mam, co to dobra fota. Ty wiesz?
więcej dobrej foty a mniej przepisanego tekstu i bedzie okej
+++
pasuje do calej seri ktora jest w folio , ladnie napisane pod fotka ale jednak kazda z osobna nie bierze tak mocno jak cala seria , brakuje mi tu do konca pokazania kontekstu ( ktory rzekomo mozna wyczytac z tekstu nizej - bo nie zawsze jest mozliwosc pokazania - choc jednak skusilbym sie na to zeby pokazac - 2 fotki kolo siebie ) ..
Jest zgoda ?
+
medaliony
ciasno