Ramche - .... (2022-10-04 01:09:17)
Sławomir - Jesiennie (2022-10-03 20:39:08)
a_Pole - rotunda (2022-10-03 19:21:06)
wies - .... (2022-10-03 19:16:26)

jaguar_xj

jaguar_xj

O sobie

Fotografia interesuje sie ok kilku lat, jestem amatorem samoukiem, probuje swoich sil w roznych...

Zamieszka?y

woj. poza Polską, Dublin
  • zdj?cia: 27
  • komentarze: 135
  • ocen: 87
  • ocena: 8.44
 

Komentarze otrzymane

Zobacz komentarze archiwalne

Wicklow Mountain
wystawione przez: jaguar_xj
data wystawienia: 2016-02-03 14:04:49

Komentarz:

dzieki rowniez pozdrawiam

Wicklow Mountain
wystawione przez: norwag
data wystawienia: 2016-02-03 11:19:10

Komentarz:

...i mnie się podoba... Pozdrawiam

Wicklow Mountain
wystawione przez: jaguar_xj
data wystawienia: 2016-02-03 10:42:18

Komentarz:

no dziekuje, na PE ladnie widac :)

Wicklow Mountain
wystawione przez: bandziol20
data wystawienia: 2016-02-03 06:38:19

Komentarz:

fajny zakręt, fajna, zimna kolorystyka żółci i niebieskiego, wszystko skręca :)

Cliffs of Moher
wystawione przez: jaguar_xj
data wystawienia: 2015-08-23 18:42:10

Komentarz:

@estimate roba wrazenie co? pozdrawiam

Cliffs of Moher
wystawione przez: estimate
data wystawienia: 2015-08-22 22:42:41

Komentarz:

Miałam okazję/ miesiąc temu / podziwiać ten pejzaż " na żywo" - ale niestety - wiało tak - że ledwie człek w ręku aparat utrzymał ...

robin III
wystawione przez: jaguar_xj
data wystawienia: 2015-07-25 01:21:01

Komentarz:

no widzicie moglem modela uczesac przed pstrykiem ;)

robin III
wystawione przez: poganka
data wystawienia: 2015-07-25 00:42:09

Komentarz:

:-)... Rudek po przejściach?...

robin III
wystawione przez: Firdausi
data wystawienia: 2015-07-25 00:34:42

Komentarz:

Wytarmoszenie uszlachetnia ;)

robin III
wystawione przez: poganka
data wystawienia: 2015-07-25 00:30:19

Komentarz:

cały jest uroczy..., taki wytarmoszony...:-)

robin III
wystawione przez: Firdausi
data wystawienia: 2015-07-25 00:25:31

Komentarz:

Uroczy blysk w oku

mglisty jesienny poranek
wystawione przez: jaguar_xj
data wystawienia: 2012-11-25 23:52:30

Komentarz:

Dzieki za opinie, Radku a co malo ci ostrosci w takim zdjeciu? ciekawe ;) pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych

mglisty jesienny poranek
wystawione przez: RadoslawBialkowski
data wystawienia: 2012-11-25 23:12:40

Komentarz:

gdyby drzewo było ostre...

mglisty jesienny poranek
wystawione przez: ttjot
data wystawienia: 2012-11-25 23:11:48

Komentarz:

+++

mglisty jesienny poranek
wystawione przez: opty49
data wystawienia: 2012-11-25 23:10:54

Komentarz:

fajne

mglisty jesienny poranek
wystawione przez: glaziu
data wystawienia: 2012-11-25 19:54:07

Komentarz:

Pięknie! WOW!

mglisty jesienny poranek
wystawione przez: Andrzej-Ch
data wystawienia: 2012-11-25 17:30:46

Komentarz:

nieźle

mglisty jesienny poranek
wystawione przez: WHITEAlice
data wystawienia: 2012-11-24 23:20:36

Komentarz:

...........dobrze się patrzy.............. piękne miejsce............... :)

przyjaciółki dwie
wystawione przez: użytkownik usunięty
data wystawienia: 2012-11-24 22:58:12

Komentarz:

[komentarz usunięty]

mglisty jesienny poranek
wystawione przez: użytkownik usunięty
data wystawienia: 2012-11-24 22:56:52

Komentarz:

[komentarz usunięty]

wystawione przez: jaguar_xj
data wystawienia: 2012-05-23 18:17:20

Komentarz:

dziekuje :) juz myslalem ze nikt tego nie zauwazy, pozdrawiam

wystawione przez: użytkownik usunięty
data wystawienia: 2012-05-23 14:53:33

Komentarz:

[komentarz usunięty]

wystawione przez: Gahan
data wystawienia: 2012-04-10 13:10:13

Komentarz:

+

wystawione przez: Gahan
data wystawienia: 2012-04-10 13:09:41

Komentarz:

wow

po zmierzchu
wystawione przez: Gahan
data wystawienia: 2012-04-10 13:09:14

Komentarz:

+

[1] 2 3 4 5 6 ...6   następna »
{* *}

Nowa wersja PLFOTO