ŁOK -  (2021-12-05 11:49:14)
ŁOK - Dziewczyny z dawnych lat (2021-12-05 11:45:55)
ŁOK -  (2021-12-05 11:42:28)
rembrant - Stalowe oko (2021-12-04 23:58:03)

bernard74

bernard74

O sobie

Zamieszka?y

woj. 0,
  • zdj?cia: 0
  • komentarze: 0
  • ocen: 29
  • ocena: 8.17
 

[2010-11-30 19:03:09]

sc

Katalog główny ()

Komentarze portfolia

wystawione przez: bernard74  2010-11-30 19:06:00

  Komentarz:

Jest jest , za glupienki jestes ze hej. , ale mam beke z ciebie , za kazdym razem jak dziecko sie odgrywasz, maluci , maluci.

wystawione przez: SC  2010-11-30 19:02:57

  Komentarz:

witam slodko :) tu ignora chyba nie dostane bo nie ma :)

wystawione przez: Adam Pol  2010-11-29 18:09:19

  Komentarz:

bardzo dobre te twoje obrazki:)

wystawione przez: izmy  2010-01-18 16:00:34

  Komentarz:

gratuluję samopoczucia

wystawione przez: izmy  2010-01-18 12:35:32

  Komentarz:

łapiesz motyle

wystawione przez: Karolina Futyma  2009-12-29 22:20:17

  Komentarz:

bardzo dziękuję:)

wystawione przez: bernard74  2009-11-07 17:12:50

  Komentarz:

Krzysztof , mellisana - milo ze wpadliscie - ciesze sie ze tu tez jestesmy., FF strasznie sie zepsulo. - pozdrowko.

wystawione przez: mellisana  2009-10-30 23:08:54

  Komentarz:

74 ? ja 75 ;), witam, gratuluje sredniej :)

wystawione przez: Krzysztof Sprenger  2009-10-30 22:10:16

  Komentarz:

Witam idziesz jak burza świetne fotki pozdrawiam :)

wystawione przez: bernard74  2009-10-13 12:35:03

  Komentarz:

Witam rowniez, pozdrawiam serdecznie.

wystawione przez: Halina.P  2009-10-10 17:57:47

  Komentarz:

wspaniałe zdjęcia..pozdrawiam i witam:) (z FF i innych halszka13)

wystawione przez: Sławomir Rogowski  2009-10-06 15:10:11

  Komentarz:

zapowiada się fajne folio... powodzenia!

wystawione przez: ilcia  2009-10-05 21:25:43

  Komentarz:

dobry warsztat drogi kolego :))))

wystawione przez: bernard74  2009-10-05 18:38:58

  Komentarz:

Dzieki - oczywiscie wzajemnie.

wystawione przez: Tomasz Gąsiński  2009-10-05 18:27:51

  Komentarz:

Piękne początki. Dobrego światła życzę,

wystawione przez: bernard74  2009-10-05 15:50:25

  Komentarz:

Pozdrawiam cie bartek

wystawione przez: Karczewski  2009-10-05 15:38:31

  Komentarz:

Więcej takich pięknych ptaszków poproszę :) Pozdrawiam Bartek!

wystawione przez: bernard74  2009-10-05 15:28:21

  Komentarz:

Witaj serdecznie

wystawione przez: prędka_zakrętka  2009-10-04 16:37:32

  Komentarz:

Witaj :) Sojarzyłam tego gołębia ;) Pozdrawiam serdecznie :)

wystawione przez: bernard74  2009-10-03 23:56:47

  Komentarz:

Dzieki rene 100 , postaram sie sukcesywnie dodawac zdjecia

wystawione przez: rene100  2009-10-03 21:18:46

  Komentarz:

Galeria jeszcze skromna, ale jaka cudna, życzę powodzenia :)

wystawione przez: bernard74  2009-10-03 19:50:48

  Komentarz:

Dzieki wam za cieple przyjecie - rowniez was goraco pozdrawiam.

wystawione przez: atria7  2009-10-03 19:10:16

  Komentarz:

Świetny początek. Gratuluję.

wystawione przez: Krzysztof Sprenger  2009-10-03 19:08:08

  Komentarz:

Witam tu integra66 z FR powodzenia życzę i miłej zabawy :)


{* *}
Nowa wersja PLFOTO