GrzegorzSP - szkło (2019-07-21 16:16:40)
GrzegorzSP -  (2019-07-21 16:12:43)
andrzejbur - jeziorne widoki... (2019-07-21 15:37:36)
GosiaKoss - Dominik (2019-07-21 15:18:38)

toluse

toluse

O sobie

amator, fotografuję gdy mi sie coś podoba, od nabycia cyfraka częściej, trochę na nartach, łódce....

Zamieszkały

woj. Mazowieckie, Warszawa
  • zdjęcia: 343
  • komentarze: 4449
  • ocen: 3041
  • ocena: 8.59
 

[2013-05-19 20:42:19]

Statystyka za ostatnie 200 tygodni - 76 fot, czyli średnio jedna na w przybliżeniu 3 tygodnie.

[2013-05-19 19:50:57]

Dziś 19 maja ok.godz 19 przyleciały jaskółki, o 18 dni później niż zwykle.

[2009-07-07 09:12:40]

Nowa statystyka: 242 foty w 320 tygodni = fota co 10 dni a ostatnio co miesiąc. Warto to ciągnąć?

[2009-07-07 09:00:11]

Nakapało 10 000 odwiedzin bez nowych fot. Dzieki Wam starzy przyjaciele.

[2007-04-26 12:13:00]

od dziś znów jaskółki

[2007-04-17 07:51:39]

Spóźnione stwierdzenie: pasja foto może prowadzić do nikonD(70)

[2006-08-04 08:55:45]

Nowa statystyka: 128 zdjęć w ciągu 1230 dni = średnio fota co 10 dni. Wciągnęło bardziej.

[2005-05-01 23:53:27]

Dziś wróciły jaskółki, dokładnie 1.V. jak rok temu.

[2005-01-01 01:56:18]

Moja "amatorska" statystyka: 40 zdjęć w ciągu 20 miesięcy na plfoto => średnio fota co 2 tygodnie. 740 ocen wystawionych innym, 601 otrzymanych. Nikogo nie zaprosiłem "do siebie" i prawie nikt mnie nie zapraszał.

[2004-11-25 10:44:33]

Z braku czasu odwiedzam często na zasadzie wzajemności, no bo leniwi w ocenianiu innych mniej na to zasługują. Czy to już formowanie TWA ?

[2004-09-05 22:17:13]

Dziś odleciały ostatnie jaskółki . Były u nas od 1 maja. Zaczęła się smutniejsza pora roku.

Komentarze otrzymane

Zobacz komentarze archiwalne

***
wystawione przez: stanlee
data wystawienia: 2018-06-30 22:42:57

Komentarz:

Uroczy świderek :)

***
wystawione przez: BJZ
data wystawienia: 2018-06-29 23:45:56

Komentarz:

Bardzo dobre

***
wystawione przez: BJZ
data wystawienia: 2017-10-24 21:01:36

Komentarz:

Ciekawe...

***
wystawione przez: bandziol20
data wystawienia: 2017-10-24 12:11:13

Komentarz:

całkiem fajne :)

ukrywa się
wystawione przez: AnHel
data wystawienia: 2016-06-11 15:24:41

Komentarz:

Wielu chciało by go zburzyć, jednak stanowi niezły element krajobrazu Wawy, ponadto jest we wszechmiar użyteczny - malkontenci niech uznają, że to swego rodzaju "reparacja" za II WŚ... Super zestawienie - On maleje przy rozwoju miasta... Pozdrawiam :)

ukrywa się
wystawione przez: użytkownik usunięty
data wystawienia: 2016-05-31 19:22:54

Komentarz:

[komentarz usunięty]

ukrywa się
wystawione przez: użytkownik usunięty
data wystawienia: 2016-05-31 18:44:48

Komentarz:

[komentarz usunięty]

ukrywa się
wystawione przez: zake
data wystawienia: 2016-05-31 17:29:09

Komentarz:

podoba :)

***
wystawione przez: Maciek Froński
data wystawienia: 2016-05-31 07:47:33

Komentarz:

Dzięki!

***
wystawione przez: SlavoGab
data wystawienia: 2016-05-30 17:57:53

Komentarz:

Ładnie

***
wystawione przez: toluse
data wystawienia: 2016-05-30 15:18:26

Komentarz:

Jeziorko Wesołek lub Wiesiołek, ok. 3/4 km na wschód od jeż. Bełdany na wysokości mariny w Piaskach. Mniejszymi drzewami "nad brzegami opiekują się" bobry.

***
wystawione przez: Maciek Froński
data wystawienia: 2016-05-30 10:20:53

Komentarz:

Które to jezioro?

***
wystawione przez: miljo
data wystawienia: 2016-02-18 21:49:29

Komentarz:

Podoba.

***
wystawione przez: ras
data wystawienia: 2016-02-18 21:42:31

Komentarz:

Piękne, tęsknię za takimi miejscami

***
wystawione przez: zake
data wystawienia: 2016-01-12 17:41:49

Komentarz:

++ :)

***
wystawione przez: toluse
data wystawienia: 2016-01-11 19:23:21

Komentarz:

niedawno ruszyły zza linii startowej :)

***
wystawione przez: szarada
data wystawienia: 2016-01-11 18:32:10

Komentarz:

fajnie się ustawiły:)

Szczesliwego Nowego Roku
wystawione przez: zake
data wystawienia: 2016-01-01 15:25:50

Komentarz:

również wszystkiego co najlepsze :)

Szczesliwego Nowego Roku
wystawione przez: FitzRoy
data wystawienia: 2016-01-01 14:55:08

Komentarz:

Wzajemnie:)

Szczesliwego Nowego Roku
wystawione przez: BJZ
data wystawienia: 2016-01-01 13:54:39

Komentarz:

I Tobie wszystkiego najlepszego.....

Szczesliwego Nowego Roku
wystawione przez: BigLebowski
data wystawienia: 2016-01-01 09:33:28

Komentarz:

:)

umarło drzewo
wystawione przez: obrazki
data wystawienia: 2016-01-01 08:28:33

Komentarz:

Bardzo przyjemne.

Szczesliwego Nowego Roku
wystawione przez: renata p
data wystawienia: 2016-01-01 00:40:42

Komentarz:

Wszystkiego Dobrego!

na przełęczy II
wystawione przez: Kubuś Puchatek
data wystawienia: 2015-09-13 16:22:49

Komentarz:

miło sie wraca do takich prac ... :)

***
wystawione przez: AnHel
data wystawienia: 2015-07-16 14:35:20

Komentarz:

Poorbitowałeś troszq... :)

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...10   następna »
{* *}