lwiatko -  (2021-10-16 00:27:14)
ŁodzHudego - Tewje Mleczarz (2021-10-15 22:25:40)
Eugeniusz Oleszcak - W Pieninach (2021-10-15 21:50:58)
conrado115 - Bałtyckie klimaty (2021-10-15 21:42:11)

Zakamarek01

Zakamarek01

O sobie

Zamieszka?y

woj. Świętokrzyskie, Wiesiowo...
  • zdj?cia: 145
  • komentarze: 721
  • ocen: 371
  • ocena: 8.51
 

[2014-08-10 21:10:56]

papajedi kocham Cię, może to i do dupy ale miłość analna jest ciasna

[2009-10-01 21:44:05]

Człowiek może być z żelaza ale śmierć i tak jest magnezem.

[2009-08-29 22:19:29]

Co to za wegetarianin co wpierdala schabowe - Ja

Komentarze otrzymane

Zobacz komentarze archiwalne

kicz z wakacji
wystawione przez: tomek77
data wystawienia: 2021-08-10 21:32:53

Komentarz:

bdb

N..
wystawione przez: gratus
data wystawienia: 2021-08-08 13:59:37

Komentarz:

nostalgia

Takie kwiatki...
wystawione przez: papajedi
data wystawienia: 2020-01-16 12:00:06

Komentarz:

o jaki pienkny tytuu...

img
wystawione przez: Gosia-Ju
data wystawienia: 2019-10-16 21:55:21

Komentarz:

bardzo fajne

nałóg
wystawione przez: renata p
data wystawienia: 2019-09-24 14:48:23

Komentarz:

na tak, ale nałogów i więcej plaży

K#
wystawione przez: Zakamarek01
data wystawienia: 2019-04-12 22:56:05

Komentarz:

jak zwykle nic nie rozumiem...

K#
wystawione przez: Wykopalisko
data wystawienia: 2018-12-08 01:09:35

Komentarz:

Dobra praca i portret choć ...zbyt czysta ...a to z czapeczką msz. w kosz.

yes i en d
wystawione przez: Ghost_Dog
data wystawienia: 2018-11-03 05:30:17

Komentarz:

Ostrości, przybywaj... :(

M
wystawione przez: Kamil Mysiak
data wystawienia: 2018-09-18 00:07:39

Komentarz:

Bdb

plfoto też staje do góry nogami
wystawione przez: Zakamarek01
data wystawienia: 2018-09-09 18:58:24

Komentarz:

Racja w zasadzie ale pijany byłem jak to wystawiałem :)

plfoto też staje do góry nogami
wystawione przez: ramumajana
data wystawienia: 2018-09-09 11:45:22

Komentarz:

można też napisać że staje na głowie :)

kłoda z lasu
wystawione przez: bandziol20
data wystawienia: 2018-08-20 12:03:43

Komentarz:

b. ładne :)

M...
wystawione przez: Zakamarek01
data wystawienia: 2018-06-12 22:13:42

Komentarz:

kowal222 zdajesie że sam helios + body ? o co kaman?

M...
wystawione przez: Gregor
data wystawienia: 2018-06-11 20:31:47

Komentarz:

hmm...dlaczego dziewczęta tak lubią tory :))

M...
wystawione przez: kowal222
data wystawienia: 2018-06-06 19:09:11

Komentarz:

Wszystko było tu robione Heliosem? ;)

M...
wystawione przez: Wojciech K
data wystawienia: 2018-06-05 16:43:43

Komentarz:

Znaczy wąskotorówka :-)

M...
wystawione przez: Zakamarek01
data wystawienia: 2018-06-05 10:26:32

Komentarz:

No nie. To wąski tor...

M...
wystawione przez: Wojciech K
data wystawienia: 2018-06-05 08:16:59

Komentarz:

Czu yo w tym samym miejscu co fota spod linku: http://plfoto.com/zdjecie,krajobraz,zdjecie-bez-dobrego-tytulu,449160.html

Anita
wystawione przez: matyldaW
data wystawienia: 2016-05-09 23:37:18

Komentarz:

Bardzo fajne

Anita
wystawione przez: Maciej Blum
data wystawienia: 2016-05-09 23:29:45

Komentarz:

mnie się podobają foty "instagramowe", ale na instagramie.... Tutaj jest za bardzo "napsute" :(

Jowita
wystawione przez: PawełP
data wystawienia: 2016-05-02 14:17:03

Komentarz:

fajny moment

Jowita
wystawione przez: SlavoGab
data wystawienia: 2016-05-02 05:09:17

Komentarz:

Bardzo fajne ujęcie

J#
wystawione przez: Anka
data wystawienia: 2016-04-28 18:20:51

Komentarz:

fajne

Jow
wystawione przez: Firdausi
data wystawienia: 2016-04-25 19:17:34

Komentarz:

trochę zbyt dużo peplosów, ale podobywa

img
wystawione przez: kuba157
data wystawienia: 2016-02-25 21:16:23

Komentarz:

jest pomysł.pozdr.

[1] 2 3 4 ...4   następna »
{* *}

Nowa wersja PLFOTO