czasem warto przekrzywic lekko aparat...w tym wypadku tak, aby ta kobieta plynela do rogu! Ponad to calosci brakuje bardzo "przejrzystosci". Tu niestety szumy na niebieskim bardzo zle wplywaja na ogolne wrazenie. Moim zdaniem zdjecie lepsze, niz to nad Gangesem, ale tylko ciut.
Przez Malczera przemawia klasyka, przyjęta konwencja. Często dla osiągnięcia dramaturgii robi się wręcz odwrotnie, człowiek wygląda jakby za moment miał zniknąć z kadru. Ja bym skoncentrował kadr na (oczywiście) łodzi i na wirach po wiosłowaniu. Góra kadru jest zbędna.
Taki sposób kadrowania powoduje, że patrzący odnosi wrażenie, iż łódka wypływa z kadru. Jeśli nie ma uzasadnienia dla takiego właśnie kadru, lepiej tego unikać.
ja bym ucięła trochę dołu, a tak poza tym to fajne, klimatyczne
czasem warto przekrzywic lekko aparat...w tym wypadku tak, aby ta kobieta plynela do rogu! Ponad to calosci brakuje bardzo "przejrzystosci". Tu niestety szumy na niebieskim bardzo zle wplywaja na ogolne wrazenie. Moim zdaniem zdjecie lepsze, niz to nad Gangesem, ale tylko ciut.
Przez Malczera przemawia klasyka, przyjęta konwencja. Często dla osiągnięcia dramaturgii robi się wręcz odwrotnie, człowiek wygląda jakby za moment miał zniknąć z kadru. Ja bym skoncentrował kadr na (oczywiście) łodzi i na wirach po wiosłowaniu. Góra kadru jest zbędna.
bardzo fajne i bardzo dobrze ze wyplywa:-). Kadr spoko nic bym nie zmienial. Pozdro
dzieki za opinie, doceniam bardzo i prosze o wiecej!:)
wypływa i jest fajnie - to jest uzasadnienie
Taki sposób kadrowania powoduje, że patrzący odnosi wrażenie, iż łódka wypływa z kadru. Jeśli nie ma uzasadnienia dla takiego właśnie kadru, lepiej tego unikać.