A ja lubię takie reportersko-artystyczne zdjęcia. Podoba mi się ten dynamizm. A że takich dróg mamy w Polsce dużo - cóż, to tylko dowodzi, jak dużo mamy piękna, godnego, aby je uwiecznić :-). Chwała autorowi, że dostrzega to piękno nawet na tak trywialnej, zdawałoby się, polskiej drodze.
Fajne wrażenie wyszło. Ogólnie kadr nieciekawy. Przecież takich dróg mamy w Polsce duuużo :)) Rzeczywiście można bylo sie zatrzymać, znaleźć ciekawy obiekt i go cyknąć. Pozdrawiam :))
CO ZA DYNAMIKA PRZEDNIEJ WYCIERACZKI. MOZNA DOMNIEMAC ZE ARTYSTA UZYWAJAC TAK SUBTENLNY WYRAZ PRZEKAZU (WYCIRACZKA) CHCIAL NAM ZAPWNE PRZEKAZAC LOTNA UCHWYTNOSC CHWILI WSPOMNIEN. MYSLE ZE MOZNA BY SIE TU ODNIESC DO FRASZKI KOCHANOWSKIEGO NA LIPE I DO ANNY. BRAKUJE MI TYLKO W TYM ZDJECIU DUZEJ RAMKI NA 2cm SZEROKIEJ, GDZIE NA DOLE BYLBY UWIECZNIONY PODPIS Z NIEWIELKA DOZA NIESMIALOSCI I ODDANIA, PODPIS ARTYSTY. A+!
A ja lubię takie reportersko-artystyczne zdjęcia. Podoba mi się ten dynamizm. A że takich dróg mamy w Polsce dużo - cóż, to tylko dowodzi, jak dużo mamy piękna, godnego, aby je uwiecznić :-). Chwała autorowi, że dostrzega to piękno nawet na tak trywialnej, zdawałoby się, polskiej drodze.
Fajne wrażenie wyszło. Ogólnie kadr nieciekawy. Przecież takich dróg mamy w Polsce duuużo :)) Rzeczywiście można bylo sie zatrzymać, znaleźć ciekawy obiekt i go cyknąć. Pozdrawiam :))
CO ZA DYNAMIKA PRZEDNIEJ WYCIERACZKI. MOZNA DOMNIEMAC ZE ARTYSTA UZYWAJAC TAK SUBTENLNY WYRAZ PRZEKAZU (WYCIRACZKA) CHCIAL NAM ZAPWNE PRZEKAZAC LOTNA UCHWYTNOSC CHWILI WSPOMNIEN. MYSLE ZE MOZNA BY SIE TU ODNIESC DO FRASZKI KOCHANOWSKIEGO NA LIPE I DO ANNY. BRAKUJE MI TYLKO W TYM ZDJECIU DUZEJ RAMKI NA 2cm SZEROKIEJ, GDZIE NA DOLE BYLBY UWIECZNIONY PODPIS Z NIEWIELKA DOZA NIESMIALOSCI I ODDANIA, PODPIS ARTYSTY. A+!
nie można było się zatrzymać, wyjść i zrobić zdjęcie? Jednak to że jest takie "w pędzie" coś w sobie ma...