zdjęcie było robione bez żadnego filtrai nawet nie na statywie, wiec długość naświetlania mówi sama za siebie. I w żadnym stopniu nie jest korektowane. pozdro!!!
DeJotPe: to co piszesz jest prawda dla widma sodu. ale lampy sodowe maja w srodku powloke rozpraszajaca, ktora powoduje, ze wiekszosc promieniowania jest emitowana w zakresie 550-640 zblizonym do maksymalnej czulosci oka ludzkiego.
Do wszystkich, którym wię WB nie podoba:
Swiatło z żarówek Sodowych jest prawie monochromatyczne - ZTCP to sa to tylko dwa prążki na widmie przy długosci 583nm (odległosc miedzy nimi 0,6nm chyba).
Tak więc jak by nie ustawiac WB zdjecie powinno wyjśc zólte, bo tam innego światła nie było!
Do reporterki! "Moje pierwsze 24h z cyfrą"
zdjęcie było robione bez żadnego filtrai nawet nie na statywie, wiec długość naświetlania mówi sama za siebie. I w żadnym stopniu nie jest korektowane. pozdro!!!
DeJotPe: zeby bylo konstruktywnie... balansem bieli tych pomaranczy sie raczej zlikwidowac nie da. najlepiej RAW i PS. mozna tez robic B&W ;)
DeJotPe: to co piszesz jest prawda dla widma sodu. ale lampy sodowe maja w srodku powloke rozpraszajaca, ktora powoduje, ze wiekszosc promieniowania jest emitowana w zakresie 550-640 zblizonym do maksymalnej czulosci oka ludzkiego.
Do wszystkich, którym wię WB nie podoba: Swiatło z żarówek Sodowych jest prawie monochromatyczne - ZTCP to sa to tylko dwa prążki na widmie przy długosci 583nm (odległosc miedzy nimi 0,6nm chyba). Tak więc jak by nie ustawiac WB zdjecie powinno wyjśc zólte, bo tam innego światła nie było!
lubie!!!
Świetne kolorki :)
gdyby jeszcze choc jeden punkt byl ostry i nie poruszony........
kadr nieciekawy i technicznie slabe
Spoko tylko zły WB. za żółte troche