Wiesz, interesuje mnie to co tą fotką przedstawiasz, a później jak to robisz. I jedno i drugie wydaje mi się nudne bo jestem za stary i cieszą mnie już inne radości. Pełen zachwytów natomiast jestem wśród Twoich pozostałych fotografii w folio i za to pełen szacunek(!)
napisałem to o lampie, ponieważ kiedyś jeden gość co się maiał za profesjonaliste chciał mi wcisnąć kit że on wie lepiej jak ja robiłem to zdjęcie. A to cholernie dawno było, bez żadnych lamp błyskowych (nie znoszę) zwykłe biurkowe żarówy w oprawie, słowem improwizacja nie zasobnego w pieniądze amatora.
dobrze wykorzystane rozmycie ruchu, kolorystyka swietna (moze troche zroznicowalbym czerwone i zolte barwy), ale ta dynamika jak najbardziej do mnie trafia
░ oj musialem si epoprzygladac zeby wiedziec co tu jest
Za Sobocińskim. Taki kadr mnie osobiście przekonuje.
Wiesz, interesuje mnie to co tą fotką przedstawiasz, a później jak to robisz. I jedno i drugie wydaje mi się nudne bo jestem za stary i cieszą mnie już inne radości. Pełen zachwytów natomiast jestem wśród Twoich pozostałych fotografii w folio i za to pełen szacunek(!)
napisałem to o lampie, ponieważ kiedyś jeden gość co się maiał za profesjonaliste chciał mi wcisnąć kit że on wie lepiej jak ja robiłem to zdjęcie. A to cholernie dawno było, bez żadnych lamp błyskowych (nie znoszę) zwykłe biurkowe żarówy w oprawie, słowem improwizacja nie zasobnego w pieniądze amatora.
no bracie w klimacie rzadko o mrocznej porze takie zdjęcie bez flesha wyjść z klimatem może
dobrze wykorzystane rozmycie ruchu, kolorystyka swietna (moze troche zroznicowalbym czerwone i zolte barwy), ale ta dynamika jak najbardziej do mnie trafia
ciekawe, nastrojowe, dobre zdjecie
fajne, super że w sepii
małe bo szerokie, a tu mają jakieś powalone ograniczenia, dyskryminacja szerokich na rzecz kwadratow, albo ja nie potrfie tego obsługiwac