film po okresie optymalnej dojrzałości emulsji zazwyczaj traci na światłoczułości. Nie wiem jak z kolorem dokładnie to się ma, ale zawsze lepiej lekko film (zwłaszcza negatyw) prześwietlić, niż niedoświetlić. Miałem raz jeden bardzo stary film cz-b o czułości 100ASA, i naświetlałem go jak 25 ASA;)
film po okresie optymalnej dojrzałości emulsji zazwyczaj traci na światłoczułości. Nie wiem jak z kolorem dokładnie to się ma, ale zawsze lepiej lekko film (zwłaszcza negatyw) prześwietlić, niż niedoświetlić. Miałem raz jeden bardzo stary film cz-b o czułości 100ASA, i naświetlałem go jak 25 ASA;)
dobry kadr
Adam:czemu?
aa, prześwietlaj te stare filmy, przynajmniej +1ev;)
fot-ka: ano słabe, bo szopem nie ruszane...
bo ja wiem-slabe jest
hale ziarno;) co to za fuji?
fajne :)
rura Helmut rura, nie zwalniaj w mieście. Helmut o więcej prosić nie śmiem...