To nie była warstwa z opacity, raczej kombinacje na poziomach, może oko mogło by być bardziej kontrastowe, ale chodziło mi raczej o efekt low key bez kontrastów.
Pozdrawiam
ciemna strona całkiem dobra, ale po jasnej stronie widac że to warstwa z szopa z opacity mniej niż 100% i z jakimś mieszaniem, jasną strone widziałbym jasną ale z widovcznymi szczególami które tu się przepalają... czy jakos tak ;)
mhm
fs ok, ramka zbedna na nim, niepotrzebna utrata wielkości, prawe oko za ciemne.
visage
Przebiegłem się przez Twoje portfolio - moje uznanie! Pzdr.
I tu jestem pod wrażeniem! ;-))
jing jang
czarna strona jest trochę za ciemna, tak że właściwie wcale nie widać jej lewej strony ale zdjęcie ma wyraz i to oceniam!
Przekaz jasny i czytelny.Zagadkowy uśmiech sfinksa jak najbardziej jest tutaj na miejscu.Pozdrawiam
Jakkolwiek jest to zrobione, jest bardzo dobre.
Yasiek, - dokładnie myślałem o High key, chyba się zamyśliłem, pozdrawiam i dziękuję wszystkim za komentarze.
kiedyś próbowałem coś podobnego, ale mi nie wyszło.za to Twoje jest świetne, uzyskałeś to co mi się nie udało.pozdrawiam
bombastic
ciekawa kompozycja, chociaz biel "tła"zbyt skontrastowana jak dla mnie
chyba chodziło Ci o high key czyli jasną połowe i low key ciemna połowe... pomysł ciekawy, ale jak mówie przydałoby sie dopracować
To nie była warstwa z opacity, raczej kombinacje na poziomach, może oko mogło by być bardziej kontrastowe, ale chodziło mi raczej o efekt low key bez kontrastów. Pozdrawiam
ciemna strona całkiem dobra, ale po jasnej stronie widac że to warstwa z szopa z opacity mniej niż 100% i z jakimś mieszaniem, jasną strone widziałbym jasną ale z widovcznymi szczególami które tu się przepalają... czy jakos tak ;)
Yasiek, może coś więcej, o tej technice?
ying yang, technicznie do niczego
tytuł ok - bielidło teatralne? pomysł znajomy ;) pozdrawiam
Aby oko jednak było widoczne. Tytuł myślę, że jest zbędny. Całość przyjemna