Ciekawe są te cienie na centralnym nagrobku, można by się na nich właśnie skupić - ten nagrobek w prawych 2/3 obrazu i po lewej nieostry obraz reszty cmentarza. Troche też niedoświetlić. Dobre naświetlenie sprawia problemy w takich warunkach - są duże różnice pomiedzy otwartymi przestrzeniami oświetlonymi przez słońca obszarami otwartego cienia - trzeba by się pobawić fleshem albo filtrem połówkowym.
A mi się podoba kompozycja - trzy pionowe osie przez środek zdjęcia. Uważam, że może wysoki krzyż powinien się zbiegać z drzewem, ale równie dobrze mogłoby to wygladać kiepsko. GO faktycznie może za duża - zwłaszcza, że widać w tle ten domek znany z reszty zdjęć Flinta.
Patrzę i... nic nie widzę. Znaczy, widzę wszystko, a to źle. Za duża, zdecydowanie za duża głębia ostrości. Tu nie ma pierwszego planu, liście w tle ostre, wzrok się nie ogniskuje na niczym. Błądzi rozbiegany wokół centrum, które powinno być wyeksponowane.
Ciekawe są te cienie na centralnym nagrobku, można by się na nich właśnie skupić - ten nagrobek w prawych 2/3 obrazu i po lewej nieostry obraz reszty cmentarza. Troche też niedoświetlić. Dobre naświetlenie sprawia problemy w takich warunkach - są duże różnice pomiedzy otwartymi przestrzeniami oświetlonymi przez słońca obszarami otwartego cienia - trzeba by się pobawić fleshem albo filtrem połówkowym.
Akurat inny domek. W Piwnicznej są DWA cmentarze - i to akurat zdjecie jest z tego drugiego =).
A mi się podoba kompozycja - trzy pionowe osie przez środek zdjęcia. Uważam, że może wysoki krzyż powinien się zbiegać z drzewem, ale równie dobrze mogłoby to wygladać kiepsko. GO faktycznie może za duża - zwłaszcza, że widać w tle ten domek znany z reszty zdjęć Flinta.
Patrzę i... nic nie widzę. Znaczy, widzę wszystko, a to źle. Za duża, zdecydowanie za duża głębia ostrości. Tu nie ma pierwszego planu, liście w tle ostre, wzrok się nie ogniskuje na niczym. Błądzi rozbiegany wokół centrum, które powinno być wyeksponowane.