+ droga jest (domyśliłem się od razu)
+ kompozycja (strefowa, letko skośna)
+ na przekór Modilusowi za pierwsze zdanie jego komentarza (co znaczy _trzeba_ podkreślać głębię? A jeśli ja chce płaskie zdjęcie, to źle?)
- brak kontrastu, to prawda. Ostatnio czytałem esej z tezą, że jeśli chcesz być fotografem, musisz czekać na światło czasem godzinami
- winietowanie. Lepiej ustal jego źródło
Fotografia jest dwuwymiarowym obrazem, więc jej głębie trzeba podkreślać kompozycją. W tym przypadku chyba mógłbyś przejść kilka kroków w lewo, żeby pokazać drogę pod innym kątem i "wydobyć" słypki z plaskiego kadru.
Wiem, czego tu brakuje! Modela! W PG albo LD, przy drodze!
+ droga jest (domyśliłem się od razu) + kompozycja (strefowa, letko skośna) + na przekór Modilusowi za pierwsze zdanie jego komentarza (co znaczy _trzeba_ podkreślać głębię? A jeśli ja chce płaskie zdjęcie, to źle?) - brak kontrastu, to prawda. Ostatnio czytałem esej z tezą, że jeśli chcesz być fotografem, musisz czekać na światło czasem godzinami - winietowanie. Lepiej ustal jego źródło
Fotografia jest dwuwymiarowym obrazem, więc jej głębie trzeba podkreślać kompozycją. W tym przypadku chyba mógłbyś przejść kilka kroków w lewo, żeby pokazać drogę pod innym kątem i "wydobyć" słypki z plaskiego kadru.
kompo nawet fajne. abstrakcja. bo drogi to hmm... trza sie domyslic istnienia. pzdr! :)
rzeczywiście brakuje kontrastu
szkoda, że nie ma kontrastu... mało widać