SREDNIO.ZA DUZY BALALGAN NA PIERWSZYM PLANIE.BRAK ZDECYDOWANIA- KRZESLO, STOLIK. KOLOR I ULICZKA JAKO SCENA DO INNYCH ZDJEC- JAK NAJBARDZIEJ. KOBIETA W TLE NIE PRZESZKADZA TAK BARDZO JAK PIERWSZY PLAN.
jola - chodzi o cos bardzo prostego - nauczyc sie, z elementow, wystrpujacych w otaczajacej nas rzeczywistosci tworzyc obrazy - zdjecia trafiajace do odbiorcy. dlatego trzeba analizowac to, co sie zrobilo, probowac to wykorzystac w tym, co sie jeszcze bedzie robic pozniej. chocby po to, zeby moc wykorzystac nadarzajaca sie okazje, krotka ulotna chwile utrwalic tak, zeby przemawiala ona do odbiorcy, przekonywala go, zachecala do zatrzymania sie. nijan - nie chodzi tu o to, zeby przesadzac drzewa, ale, zeby je wykorzystac, nie przestawiac ludzi, tylko umiescic ich w odpowiednim miejscu kadru. przeciez mozesz sie poruszac z aparatem w kazdej plaszczyznie. mozesz wybrac odpowiednie szklo, doswietlic, wymaskowac - wszystko w twoich rekach. tylko trzeba troche pomyslec, nauczyc sie analizowac sytuacje i wykorzystywac to.
eee tam.. Sztuka, Analiza.. za duże słowa jak na fajną fotę z wakacji. Jest ładna. Jednego kłuje baba w oko, drugiego nie. I chyba na tym możnaby poprzestać.
jola - trzeba analizowac obraz, ktory sie utrwala. odbiorem kieruja proste i niezmienne zasady (oczywiscie w swerze plastycznej). piszesz, ze przechodzilas i zrobilas zdjecie. i dobrze. ale to powinno byc poparte chwila zastanowienia nad konstrukcja obrazu, kompozycja, swiatlem. ja ci tylko proponuje, co moim zdaniem mozna by poprawic. moze ci sie to kiedys przyda? pozdro ;-)
Nie mow ludziom, ze to co widza to krzeslo.... wszyscy to chyba wiedza.... opowiedz w podpisie historie tego zaulka... albo prawdziwa, albo taka, jaka chcialabys, zeby byla
Helou Jolcia!
Przytocze komentarz z foty nr 43247, ktory bardzo mi sie spodobal:
"...Moja rada jest taka: Jesli dajesz zdjęcie na wystawę to wiesz dlaczego. To znaczy, że wiesz co chcesz powiedzieć. Jeśli wiesz, co chcesz powiedzieć i wiesz jak - to masz dobre zdjęcie. Jeżeli wiesz, co chciałeś powiedzieć, a jest to nie trywialna myśl, albo nie jesteś pewny, czy byle głupek oglądający to zdjęcie to chwyci - pomóż mu podpisem. Jeśli nie dajesz podpisu, to jest podejrzenie, że nie wiesz. I wtedy ludzie, na ogół leniwi, oleją Cię. Moja rada: daj podpis. Twoje zdjęcie mi się podoba, ale nie wiem dlaczego. Może wymyślę, a może nie. Tylko ty możesz mi pomóc..."
A fota super
Marcin Sobczak, to nie jest szkola, zeby mowic co autor chcial powiedizec, a co widzisz ty na tym zdjeciu?
nie jest dla mnie jasna intencja fotografujacego co chciałtu nam pokazać
SREDNIO.ZA DUZY BALALGAN NA PIERWSZYM PLANIE.BRAK ZDECYDOWANIA- KRZESLO, STOLIK. KOLOR I ULICZKA JAKO SCENA DO INNYCH ZDJEC- JAK NAJBARDZIEJ. KOBIETA W TLE NIE PRZESZKADZA TAK BARDZO JAK PIERWSZY PLAN.
jola - chodzi o cos bardzo prostego - nauczyc sie, z elementow, wystrpujacych w otaczajacej nas rzeczywistosci tworzyc obrazy - zdjecia trafiajace do odbiorcy. dlatego trzeba analizowac to, co sie zrobilo, probowac to wykorzystac w tym, co sie jeszcze bedzie robic pozniej. chocby po to, zeby moc wykorzystac nadarzajaca sie okazje, krotka ulotna chwile utrwalic tak, zeby przemawiala ona do odbiorcy, przekonywala go, zachecala do zatrzymania sie. nijan - nie chodzi tu o to, zeby przesadzac drzewa, ale, zeby je wykorzystac, nie przestawiac ludzi, tylko umiescic ich w odpowiednim miejscu kadru. przeciez mozesz sie poruszac z aparatem w kazdej plaszczyznie. mozesz wybrac odpowiednie szklo, doswietlic, wymaskowac - wszystko w twoich rekach. tylko trzeba troche pomyslec, nauczyc sie analizowac sytuacje i wykorzystywac to.
Jakiej walki? Od walki to tu chyba nijan jest... Pozdr
eee tam.. Sztuka, Analiza.. za duże słowa jak na fajną fotę z wakacji. Jest ładna. Jednego kłuje baba w oko, drugiego nie. I chyba na tym możnaby poprzestać.
OVOC, jak dlamnie to pani ma tu byc... a podyskutowac o tym gdzie powinna stac to juz co innego..
jola - trzeba analizowac obraz, ktory sie utrwala. odbiorem kieruja proste i niezmienne zasady (oczywiscie w swerze plastycznej). piszesz, ze przechodzilas i zrobilas zdjecie. i dobrze. ale to powinno byc poparte chwila zastanowienia nad konstrukcja obrazu, kompozycja, swiatlem. ja ci tylko proponuje, co moim zdaniem mozna by poprawic. moze ci sie to kiedys przyda? pozdro ;-)
jaka mialas przyslone Jola?
swietne
Jak mawialy zaginione dzieci do Piotrusia Pana - use your imagination ((((((:
Jacek hm....... zdaje sei ze masz troche racji, ale....
Nie mow ludziom, ze to co widza to krzeslo.... wszyscy to chyba wiedza.... opowiedz w podpisie historie tego zaulka... albo prawdziwa, albo taka, jaka chcialabys, zeby byla
Helou Jolcia! Przytocze komentarz z foty nr 43247, ktory bardzo mi sie spodobal: "...Moja rada jest taka: Jesli dajesz zdjęcie na wystawę to wiesz dlaczego. To znaczy, że wiesz co chcesz powiedzieć. Jeśli wiesz, co chcesz powiedzieć i wiesz jak - to masz dobre zdjęcie. Jeżeli wiesz, co chciałeś powiedzieć, a jest to nie trywialna myśl, albo nie jesteś pewny, czy byle głupek oglądający to zdjęcie to chwyci - pomóż mu podpisem. Jeśli nie dajesz podpisu, to jest podejrzenie, że nie wiesz. I wtedy ludzie, na ogół leniwi, oleją Cię. Moja rada: daj podpis. Twoje zdjęcie mi się podoba, ale nie wiem dlaczego. Może wymyślę, a może nie. Tylko ty możesz mi pomóc..." A fota super
ja bym panią bardziej w prawo, bo jej się tytułowe wbija. Fajne światło