Ten pan powinien siedziec bardziej z prawej, tak zeby jego glowa byla miedzy obrazem a kotara, kompozycja bylaby lepsza i bylby wyrazniejszy. Powinienes obciac z lewej strony, od gory i moze ciut z dolu, moze by loby lepiej z tego co widze. No i w ogole kolory nie te, nie ma klimatu... Moze w B&W? Szkoda ze twarz nieostra... Bu.
Nie zupełnie zgadzam się z opiną Daniela. Technicznie istotnie jest marne (brak ostrości, kontrastu). Natomiast rekwizyty (kotara, obrazek,kalendarz) w wielkim skrócie mówą bardzo wiele o tym człowieku, a o to właśnie chodzi w portrecie formalnym. Inna sprawa że z kadru wyeliminowałbym rekwizyty z prawego dolnego rogu a modela umieściłbym na tle ściany i postarałbym się o wyeliminowanie cienia na ścianie i pod nosem modela. Ale i w takiej formie zdjęcie ma klimat.
Ten pan powinien siedziec bardziej z prawej, tak zeby jego glowa byla miedzy obrazem a kotara, kompozycja bylaby lepsza i bylby wyrazniejszy. Powinienes obciac z lewej strony, od gory i moze ciut z dolu, moze by loby lepiej z tego co widze. No i w ogole kolory nie te, nie ma klimatu... Moze w B&W? Szkoda ze twarz nieostra... Bu.
Nie zupełnie zgadzam się z opiną Daniela. Technicznie istotnie jest marne (brak ostrości, kontrastu). Natomiast rekwizyty (kotara, obrazek,kalendarz) w wielkim skrócie mówą bardzo wiele o tym człowieku, a o to właśnie chodzi w portrecie formalnym. Inna sprawa że z kadru wyeliminowałbym rekwizyty z prawego dolnego rogu a modela umieściłbym na tle ściany i postarałbym się o wyeliminowanie cienia na ścianie i pod nosem modela. Ale i w takiej formie zdjęcie ma klimat.
Z technicznego, artystycznego i ogolnego punktu widzenia to zdjecie jest tragiczne.