wrobldob: Dzięki za komentarz. Tak główny temat powinien być wyraźniejszy, wyeksponowany. Myślę, że przydałby się filtr ocieplający do tego. To analog na slajdzie.
Pytalem, czy cyfra, czy analog :-). Mysle, ze w takich warunkach moglby sie sprawdzic analog z Velvia. Bardzo kolory uciekly. Nie do konca wiem, co doradzic. Las na pierwszym planie wyszedl niezle, nawet ta miekkosc pasuje, ale potem jest (chyba) glowny temat - przysloniety mgla... Lubie zdjecia z mgla, ale zazwyczaj staram sie, zeby glowny temat byl wyrazisty, a mgla spelniala role wycinarki tla. Czasem mgla tez sprawdza sie jako separator planow... tutaj jej rola jest dosc dyskusyjna...
A tośmy się naczekali .... :-)
Wlasnie myslalem, zeby go wyciac :-)
Aby klasztoru nie wyciąć. Trochę go widać :-) Dzięki za uwagi!
Jak moge cos dodac, to odcialbym czesc kadru od gory.
wrobldob: Dzięki za komentarz. Tak główny temat powinien być wyraźniejszy, wyeksponowany. Myślę, że przydałby się filtr ocieplający do tego. To analog na slajdzie.
Pytalem, czy cyfra, czy analog :-). Mysle, ze w takich warunkach moglby sie sprawdzic analog z Velvia. Bardzo kolory uciekly. Nie do konca wiem, co doradzic. Las na pierwszym planie wyszedl niezle, nawet ta miekkosc pasuje, ale potem jest (chyba) glowny temat - przysloniety mgla... Lubie zdjecia z mgla, ale zazwyczaj staram sie, zeby glowny temat byl wyrazisty, a mgla spelniala role wycinarki tla. Czasem mgla tez sprawdza sie jako separator planow... tutaj jej rola jest dosc dyskusyjna...
wrobldob: Pomiar światła matrycowy. Czas 1/60 przysłony nie pamiętam. Nic więcej nie kombinowałem :-) Była mgła, szadź i ciekawa atmosfera.
Jaka technika robione?