Sprawy emocji "prywatnych" autora są generalnie na boku - zewnętrzny widz nic o nich nie wie, a to psuje całość obrazu. Dwa medaliony równoprawnie ostre, przy zachowaniu tych innych nieostrości były by wg mnie najlepsze. :)
dla mnie to że jeden z medalionów jest nieostry ma osobiście symboliczną wymowę. Jednak z tych osób odeszła już do prochu, natomiast druga została jeszcze w pamięci, niemniej jednak obydwóch los jest jednakowy. To że kompozycja nie jest symeytryczna raczej zaciekawia.
Super....
dobre!
...
...
za iwinką
... refleksyjne ...
Sprawy emocji "prywatnych" autora są generalnie na boku - zewnętrzny widz nic o nich nie wie, a to psuje całość obrazu. Dwa medaliony równoprawnie ostre, przy zachowaniu tych innych nieostrości były by wg mnie najlepsze. :)
dla mnie to że jeden z medalionów jest nieostry ma osobiście symboliczną wymowę. Jednak z tych osób odeszła już do prochu, natomiast druga została jeszcze w pamięci, niemniej jednak obydwóch los jest jednakowy. To że kompozycja nie jest symeytryczna raczej zaciekawia.
Bo ja tak to widzę, a dlaczego? Bo wkrada się jakiś dysonans, który powoduje, że nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie, ale to tak msz... :)
dlaczego obydwa medaliony mają być ostre?
Msz, oba medaliony powinny być ostre... :)
: D
https://www.youtube.com/watch?v=PSxcV2MvHXA