Ja o swoich argumentach już napisałem. Napisałem, dlaczego ta praca moim zdaniem jest dobra oraz dlaczego niczego bym już nie zmieniał. Jednakże biorę pod uwagę taką możliwość, że Ty po prostu to przeoczyłeś ;). W sumie nie musisz czytać moich, wystarczy autorowi tej pracy jak podasz swoje" argumenty"... O obalaniu moich argumentów mówiłem również z perspektywy patrzenia w przyszłość( wspominałem kiedyś, że grywam w szachy?), gdybyś zajął stanowisko z rzeczowymi argumentami, obaliłbyś moje, które być może by się jeszcze pojawiły. Autorze- ja cały czas odnoszę się z szacunkiem dla oponenta rozmowy :).
Proszę jeśli mamy już coś mówić to mówmy konkretnie podając rzeczowe argumenty, szanujmy słowa, opinie a przede wszystkim samych siebie :) i będzie trochę lepiej.
Niemniej dziękuję za każdy zamieszczony tu komentarz :)
Ps. Zdjęcie z innej perspektywy, gdzie obiektyw jest podniesiony trochę wyżej też mam w PF można zajrzeć.
Miłego wieczoru.
a mnie schlebia kiedy Ty Radosławie dajesz wyraz temu jak mało wiesz, choć wolałbym kiedy byś stawił czoła zadaniu i podał ten "argument"- zawrzałoby, może nawet na Twoją korzyść, gdybyś dobrał odpowiednie argumenty- bardzo łatwo obalić moje ;). A tak, się tylko "łasisz" :))))
tak myślałem- nie masz pojęcia po co byś podniósł ten obiektyw...jak coś proponujesz/insynuujesz to spróbuj choć raz na jakiś czas podeprzeć to jakimiś argumentami ;). Co do mojej wyobraźni- jakąś tam posiadam, ale chyba nie aż tak wydumaną aby wyręczać również Twoją ;).
Radosławie, mnie również to nie dziwi... :))). Zastanawia mnie jednak co wniosłoby "podniesienie obiektywu" w tej scenie? Zastanawia ale jeszcze nie nurtuje... dlatego własnie bo nie rozumiem jeszcze tego zalecenia z tym obiektywem ;).
Mistrzostwo świata... te dłonie i stopy, te ciemne drzwi i kontrastowo dla nich jasna cera, to stoickie opanowanie ruchu i dynamika otaczającej betonowej spękaliny. REWELACJA. Totalnie nie rozumiem sugestii o podniesieniu obiektywu, gdyż uważam, że kompozycja zrównoważona w sposób klasyczny, jednak mocno zarysowana dynamika, nadaje tej z pozoru statycznej scenie niesamowitej akcji. Brawo!
wielki +
+
Smukłość rąk dobrze współgra ze detalami architektonicznymi.....
ka89... zbiłeś mi w tym momencie wieżę. Dobrze, bardzo dobrze!!! :). Dobrej nocy, pozdrawiam.
WildWhisper - Czytam i widzę, że tak jest dlatego też przyszłościowo trochę napisałem jakby miało się coś wymknąć przypadkiem :)
Ja o swoich argumentach już napisałem. Napisałem, dlaczego ta praca moim zdaniem jest dobra oraz dlaczego niczego bym już nie zmieniał. Jednakże biorę pod uwagę taką możliwość, że Ty po prostu to przeoczyłeś ;). W sumie nie musisz czytać moich, wystarczy autorowi tej pracy jak podasz swoje" argumenty"... O obalaniu moich argumentów mówiłem również z perspektywy patrzenia w przyszłość( wspominałem kiedyś, że grywam w szachy?), gdybyś zajął stanowisko z rzeczowymi argumentami, obaliłbyś moje, które być może by się jeszcze pojawiły. Autorze- ja cały czas odnoszę się z szacunkiem dla oponenta rozmowy :).
WildWhisper[ 2014-01-25 22:08:53 ]...obalić Twoje? ale tu nie ma Twoich argumentów... :) Przeceniasz się trochę... :)
Proszę jeśli mamy już coś mówić to mówmy konkretnie podając rzeczowe argumenty, szanujmy słowa, opinie a przede wszystkim samych siebie :) i będzie trochę lepiej. Niemniej dziękuję za każdy zamieszczony tu komentarz :) Ps. Zdjęcie z innej perspektywy, gdzie obiektyw jest podniesiony trochę wyżej też mam w PF można zajrzeć. Miłego wieczoru.
a mnie schlebia kiedy Ty Radosławie dajesz wyraz temu jak mało wiesz, choć wolałbym kiedy byś stawił czoła zadaniu i podał ten "argument"- zawrzałoby, może nawet na Twoją korzyść, gdybyś dobrał odpowiednie argumenty- bardzo łatwo obalić moje ;). A tak, się tylko "łasisz" :))))
Potrafię wyobrazić sobie ten obraz na swój sposób fotografując miast ludzi drzewa na tle domów ,bram itp. uważam fotografię za interesującą i ciekawą
WildWhisper[ 2014-01-25 20:01:06 ]... lubię jak wiesz lepiej... :)))))))))
Bardzo git, perspektywa optymalna dla tego ujęcia mz. Lekko się przez to odchyliły piony po prawej, ale to niuans nie rzutujący na całosc IMO.
++++++++++
tak myślałem- nie masz pojęcia po co byś podniósł ten obiektyw...jak coś proponujesz/insynuujesz to spróbuj choć raz na jakiś czas podeprzeć to jakimiś argumentami ;). Co do mojej wyobraźni- jakąś tam posiadam, ale chyba nie aż tak wydumaną aby wyręczać również Twoją ;).
spróbuj sobie wyobrazić... :)
Twojego chyba nie rozumiem :). Napisałeś: "chyba podniósłbym trochę obiektyw"- napisz po co podniósłbyś i wszystko będzie jasne :))))
WildWhisper[ 2014-01-25 18:17:38 ]... to było zalecenie??? Czy Ty rozumiesz słowo pisane? :)
Radosławie, mnie również to nie dziwi... :))). Zastanawia mnie jednak co wniosłoby "podniesienie obiektywu" w tej scenie? Zastanawia ale jeszcze nie nurtuje... dlatego własnie bo nie rozumiem jeszcze tego zalecenia z tym obiektywem ;).
WildWhisper[ 2014-01-25 17:23:44 ]...nie dziwi mnie, że nie rozumiesz... :)
hmmm, ano...
Mistrzostwo świata... te dłonie i stopy, te ciemne drzwi i kontrastowo dla nich jasna cera, to stoickie opanowanie ruchu i dynamika otaczającej betonowej spękaliny. REWELACJA. Totalnie nie rozumiem sugestii o podniesieniu obiektywu, gdyż uważam, że kompozycja zrównoważona w sposób klasyczny, jednak mocno zarysowana dynamika, nadaje tej z pozoru statycznej scenie niesamowitej akcji. Brawo!
zaś ja przeniósłbym akcję z Wrocławia nad morze ;)
Podoba sie !
fajnie, ale chyba podniósłbym trochę obiektyw