już nie chcę się wdawać w niepotrzebną dyskusję, ale tylko jedno napiszę, że jeżeli rzeka ma być najmocniejszym akcentem to te drzewa skutecznie odciągają od niej uwagę - poza tym jej kształt jest mało ciekawy od strony kompozycji - gdyby tworzyła literę S to kompozycja byłaby dużo mocniejsza.......pozdrawiam:)
rzeczka wielokrotnie przeze mnie pokazywana. Mi sie wydaje, że najmocniejszym akcentem tu jest jednak rzeczka. Może się mylę ale mi wzrok najpierw biegnie do linii rzeki a potem reszty :)
brak ciekawszego pierwszego planu - płasko wyszło. Poza tym dwa podobne drzewa z lewej i z prawej jak dwa mocne punkty, ale niesymetrycznie rozstawione w kadrze sprawiają, że oko skacze z jednego na drugie szukając "faworyta" tej kompozycji, ale go nie znajduje. Gdyby zamiast jednego drzewa był jakiś inny mocny element który przynajmniej stanowiłby kontrapunkt dla tego drzewa, ale tak nie jest - chyba podszedłbym tam wzdłuż rzeki kilkadziesiąt metrów dalej i kadrował jakoś tylko z tym jednym drzewem z prawej i jakimiś innymi ciekawszymi elementami. Przynajmnniej stąd tak to wygląda, w rzeczywistości byc może tam byłoby gorzej. Pozdrawiam:)
dzięki :)
tak lubię
bdb :)
lubie
Bardzo delikatnie...
+++
ładnie
piękny kadr
już nie chcę się wdawać w niepotrzebną dyskusję, ale tylko jedno napiszę, że jeżeli rzeka ma być najmocniejszym akcentem to te drzewa skutecznie odciągają od niej uwagę - poza tym jej kształt jest mało ciekawy od strony kompozycji - gdyby tworzyła literę S to kompozycja byłaby dużo mocniejsza.......pozdrawiam:)
rzeczka wielokrotnie przeze mnie pokazywana. Mi sie wydaje, że najmocniejszym akcentem tu jest jednak rzeczka. Może się mylę ale mi wzrok najpierw biegnie do linii rzeki a potem reszty :)
Seba, dobry pomysł... np. pani na łodzi z parasolką... ;-)
Sławek - a może pływające po tej rzeczce...:D
ja bym dodał dziecko z walizką na torach ;-)
brak ciekawszego pierwszego planu - płasko wyszło. Poza tym dwa podobne drzewa z lewej i z prawej jak dwa mocne punkty, ale niesymetrycznie rozstawione w kadrze sprawiają, że oko skacze z jednego na drugie szukając "faworyta" tej kompozycji, ale go nie znajduje. Gdyby zamiast jednego drzewa był jakiś inny mocny element który przynajmniej stanowiłby kontrapunkt dla tego drzewa, ale tak nie jest - chyba podszedłbym tam wzdłuż rzeki kilkadziesiąt metrów dalej i kadrował jakoś tylko z tym jednym drzewem z prawej i jakimiś innymi ciekawszymi elementami. Przynajmnniej stąd tak to wygląda, w rzeczywistości byc może tam byłoby gorzej. Pozdrawiam:)
a co bys zmienił kompozycyjnie?
fajny klimat, kompozycyjnie takie sobie....
Przyjemnie sie oglada