... i bardzo dobrze że nie prostowałeś, jak już napisałem - wszystko nabiera formy jeśli się człowiek dokładnie i spokojnie przyjrzy. To zdjęcie wymaga uwagi - i to jego ogromna zaleta. Wystarczy poświęcić chwile i wszystko ładnie się układa, uzupełnia. Bardzo lubię takie zdjęcia.
Jarek: krzywizny są wypadkową dwóch elementów: optyki (14 mm) oraz faktycznych walorów obiektu, którego fasada w żadnym miejscu nie jest prosta, co przy spłaszczeniu do zdjęcia daje taki efekt. Zastanawiałem się nad wyprostowaniem linii, ale jednak z tego zrezygnowałem - linia prowadząca, która jest prosto znajduje się pośrodku kadru, dokładnie na prawej podpórce stojaka na rowery.
Puento - dzięki!
oglądam, oglądam, oglądam ... i w pierwszej chwili te wszystkie krzywizny, zwłaszcza pochylenie kadru jakoś nie przemawiały, jednak PE rozwiewa wszelkie wątpliwości, fota zaczyna "gadać całkiem inaczej ;)
Ertu - dziękuję :)
gratulacje :)
... i bardzo dobrze że nie prostowałeś, jak już napisałem - wszystko nabiera formy jeśli się człowiek dokładnie i spokojnie przyjrzy. To zdjęcie wymaga uwagi - i to jego ogromna zaleta. Wystarczy poświęcić chwile i wszystko ładnie się układa, uzupełnia. Bardzo lubię takie zdjęcia.
Jarek: krzywizny są wypadkową dwóch elementów: optyki (14 mm) oraz faktycznych walorów obiektu, którego fasada w żadnym miejscu nie jest prosta, co przy spłaszczeniu do zdjęcia daje taki efekt. Zastanawiałem się nad wyprostowaniem linii, ale jednak z tego zrezygnowałem - linia prowadząca, która jest prosto znajduje się pośrodku kadru, dokładnie na prawej podpórce stojaka na rowery. Puento - dzięki!
Też lubię... Rowery stoją prosto! ;-)
oglądam, oglądam, oglądam ... i w pierwszej chwili te wszystkie krzywizny, zwłaszcza pochylenie kadru jakoś nie przemawiały, jednak PE rozwiewa wszelkie wątpliwości, fota zaczyna "gadać całkiem inaczej ;)