rozumiem intencje, ale inaczej to widzę - pozostawienie perspektywy zbieżnej jest uzasadnione wtedy, gdy ją mocno zarysujesz, gdy widać celowe, twórcze działanie - tutaj natomiast perspektywa zbieżna nie jest zbyt mocno zarysowana i odnosi się wrażenie, że autor wrzucił fotę bez obróbki do galerii, budynki i wieża "walą się" do tyłu, źle się to ogląda. Aż się prosi żeby wyprostować. Szkoda, bo kadr sam w sobie ciekawy IMHO:) To tylke ode mnie. Odpozdrawiam:)
Seba, nie po to robiłam szerokim kątem, żeby prostować :) po za tym perspektywa zbieżna działa w każdym kierunku, czyli w pionowym również :) szanuję Twoje skromne zdanie i pozdro :)
++/
+++
rozumiem intencje, ale inaczej to widzę - pozostawienie perspektywy zbieżnej jest uzasadnione wtedy, gdy ją mocno zarysujesz, gdy widać celowe, twórcze działanie - tutaj natomiast perspektywa zbieżna nie jest zbyt mocno zarysowana i odnosi się wrażenie, że autor wrzucił fotę bez obróbki do galerii, budynki i wieża "walą się" do tyłu, źle się to ogląda. Aż się prosi żeby wyprostować. Szkoda, bo kadr sam w sobie ciekawy IMHO:) To tylke ode mnie. Odpozdrawiam:)
Seba, nie po to robiłam szerokim kątem, żeby prostować :) po za tym perspektywa zbieżna działa w każdym kierunku, czyli w pionowym również :) szanuję Twoje skromne zdanie i pozdro :)
fajna ta mozaika na dole, ale fota wymaga wyprostowania moim skromnym zdaniem:)