No i w sumie większość kadru nie jest specjalnie wartościowa. Emocji większych nie ma. Pół kadru zajmuje szyja wraz z włosami na głowie. Oczu nie widać za bardzo pomimo rzadkiego widoku uniesionych okularów. To chyba wszystko, co mogę o tym zdjęciu napisać.
Rozumiem, że gdyby głowa była w jakimś półcieniu, skąd wydobywałby się fragment twarzy. A tak żarówa daje po oczach. Zoom out jak dla mnie, tak dla zrównoważenia.
Owszem, ale zauważ, jak to potrafią inni zrobić. Oglądaj również czołowe fotografie koncertowe. Jedynie pozycja statywu z mikrofonem w kadrze jest ok, reszta do poprawki.
Hm, a czy tego typu kadry nie są na swój sposób interesujące dla odbiorców? Fotografia ma pokazywać to, co często jest nieosiągalne zwykłym okiem. A chyba mało kto ogląda artystę z takiej odległości ;)
I takie komentarze mi się podobają. Dzięki Panowie, nie ma jak świeże spojrzenie na coś, co wydawało mi się w porządku :)
No i w sumie większość kadru nie jest specjalnie wartościowa. Emocji większych nie ma. Pół kadru zajmuje szyja wraz z włosami na głowie. Oczu nie widać za bardzo pomimo rzadkiego widoku uniesionych okularów. To chyba wszystko, co mogę o tym zdjęciu napisać.
ekspresyjne co by nie mówić, powinien zmienić maszynkę, światło mało magiczne
Rozumiem, że gdyby głowa była w jakimś półcieniu, skąd wydobywałby się fragment twarzy. A tak żarówa daje po oczach. Zoom out jak dla mnie, tak dla zrównoważenia.
Owszem, ale zauważ, jak to potrafią inni zrobić. Oglądaj również czołowe fotografie koncertowe. Jedynie pozycja statywu z mikrofonem w kadrze jest ok, reszta do poprawki.
Hm, a czy tego typu kadry nie są na swój sposób interesujące dla odbiorców? Fotografia ma pokazywać to, co często jest nieosiągalne zwykłym okiem. A chyba mało kto ogląda artystę z takiej odległości ;)
Przestrzeni mu nie pozostawiłaś. Przy takim świetle to lepiej trochę się oddalić. I daj spokój z podpisami, one powodują jeszcze większy bałagan.