nie ma się czym przejmować. Sam mam 2 obiektywy dedykowane do makro a zdjęcia wychodzą mi różnie. Najczęściej wcale.
to jest gwiazdnica wielkokwiatowa. Raczej pospolita roślina. Trzeba wśród nich połazić i na pewno znajdzie się jakiś ładny kadr.
Cosina 100-300. Totalne mydlo, jak mocno nie przymkniesz i ostrzy od 1.5 metra. Pozostalosc z analoga. Szklarnie mam kitowa niestety (finanse), a gdyby sie tam dalo cos urwac (mowa o kwiatkach), to bym nie odpuscil. Pozdro ;) PS zerknij w PM.
Dzieki za dobre checi i cieple slowo, ale to naprawde wina szkla ;). Znam okolicznosci wykonania ujecia.
Wlasnie podziwiam twoje błękity architektoniczne.
To nie wina szkła, musisz poeksperymentować. Ja robiłem mojego ptaka bardzo słabym szkłem, można je nabyć za 200 zł. Ustaw największą dziurę i najdłuższą ogniskową - najlepiej robić to tele.
podoba się
Dzięki za info o roślince.
nie ma się czym przejmować. Sam mam 2 obiektywy dedykowane do makro a zdjęcia wychodzą mi różnie. Najczęściej wcale. to jest gwiazdnica wielkokwiatowa. Raczej pospolita roślina. Trzeba wśród nich połazić i na pewno znajdzie się jakiś ładny kadr.
Cosina 100-300. Totalne mydlo, jak mocno nie przymkniesz i ostrzy od 1.5 metra. Pozostalosc z analoga. Szklarnie mam kitowa niestety (finanse), a gdyby sie tam dalo cos urwac (mowa o kwiatkach), to bym nie odpuscil. Pozdro ;) PS zerknij w PM.
Widzę, że jesteś Nikonowcem jak ja, możesz napisać jakim szkłem to robiłeś?
Dzieki za dobre checi i cieple slowo, ale to naprawde wina szkla ;). Znam okolicznosci wykonania ujecia. Wlasnie podziwiam twoje błękity architektoniczne.
To nie wina szkła, musisz poeksperymentować. Ja robiłem mojego ptaka bardzo słabym szkłem, można je nabyć za 200 zł. Ustaw największą dziurę i najdłuższą ogniskową - najlepiej robić to tele.
To prawda. Nie mam lepszego szkla.
kompozycja jak kompozycja ale jak dla mnie zbyt duża głębia, pozdr.