prawde powiedziawszy to ostrosc na rowerzyscie miala sie skupic,ale manualnym obiektywem wyostrzyc obiekt w ruchu przy malej wartosci przeslony jest niezwykle trudno,wiec wyszlo jak wyszlo:-))))
nieostrość rowerzysty podkreśla dynamike sceny. Nieostrość tła zwraca uwage widza na istote względności ruchu. Ostry drewniany słupek po prawej pokazuje marność naszego żywota, gdy go przyrównamy do trwania tego, co wydaje nam się niezmienne. Praca głęboka i z przekazem.
prawde powiedziawszy to ostrosc na rowerzyscie miala sie skupic,ale manualnym obiektywem wyostrzyc obiekt w ruchu przy malej wartosci przeslony jest niezwykle trudno,wiec wyszlo jak wyszlo:-))))
nieostrość rowerzysty podkreśla dynamike sceny. Nieostrość tła zwraca uwage widza na istote względności ruchu. Ostry drewniany słupek po prawej pokazuje marność naszego żywota, gdy go przyrównamy do trwania tego, co wydaje nam się niezmienne. Praca głęboka i z przekazem.