już sam fakt ,że praca zwrócila uwagę na miniaturze to duzy plus . Dalej - mimo róznych niedopatrzeń praca całkiem ciekawa. Co wpływa na jej wartość ? Dla mnie najważniejsze jest to,że spojrzałas na "motyw" ( okna) z bardzo dobrej perspektywy . Gdybyś ten sam motyw ujęła z dołu efekt byłby mierny a tak - pokazałaś że okna są na znacznej wysokości ,oddałas klimat miejsca. Inny temat że troche brak mz oczywiście dbałości o szczególy - mam na myśli symetrię - mnie wybija z "rytmu oglądania" np. fakt że pionowa "belka " przysłania część okna po stronie prawej a z lewej między oknami taka sama belka "przechodzi" powiedzmy symetrycznie. Wydaje mi się ,że w tego typu motywach jakiś w miarę rozkład symetryczny jest wymagany - tutaj troche umlnął autorowi ale nie jest to problem. Wciąż czegoś się uczymy więc i tu sprawa jest otwarta.Na plus powiem że podoba mi sie w miare czytelna partia ze schodami . Przedewszystkim zaś praca ma klimat ,oddaje wysokość i to jest jej atut. W sumie ciekawie - podoba sie .pozdrawiam
już sam fakt ,że praca zwrócila uwagę na miniaturze to duzy plus . Dalej - mimo róznych niedopatrzeń praca całkiem ciekawa. Co wpływa na jej wartość ? Dla mnie najważniejsze jest to,że spojrzałas na "motyw" ( okna) z bardzo dobrej perspektywy . Gdybyś ten sam motyw ujęła z dołu efekt byłby mierny a tak - pokazałaś że okna są na znacznej wysokości ,oddałas klimat miejsca. Inny temat że troche brak mz oczywiście dbałości o szczególy - mam na myśli symetrię - mnie wybija z "rytmu oglądania" np. fakt że pionowa "belka " przysłania część okna po stronie prawej a z lewej między oknami taka sama belka "przechodzi" powiedzmy symetrycznie. Wydaje mi się ,że w tego typu motywach jakiś w miarę rozkład symetryczny jest wymagany - tutaj troche umlnął autorowi ale nie jest to problem. Wciąż czegoś się uczymy więc i tu sprawa jest otwarta.Na plus powiem że podoba mi sie w miare czytelna partia ze schodami . Przedewszystkim zaś praca ma klimat ,oddaje wysokość i to jest jej atut. W sumie ciekawie - podoba sie .pozdrawiam