dziwny kadr, ja bym albo skupil sie na modelu - i go bardziej centralnie, albo do kwadratu przycial, albo - jesli z otoczeniem - to szerzej zdecydowanie. Pozdrawiam:-)
Moim zdaniem pozbycie się koloru jest największym błędem. Najważniejsze co pracuje w tym (właściwie w pozostałych dwóch) obrazie to kolor szat mnicha. Powyższą kompozycję z kolei uważam za najciekawszą ze wszystkich, choć mnich jest wypychany przez tę pękniętą skałę z kadru - zostaw w takiej kompozycji, ale w kolorze to efekt ten straci na znaczeniu.
dziwny kadr, ja bym albo skupil sie na modelu - i go bardziej centralnie, albo do kwadratu przycial, albo - jesli z otoczeniem - to szerzej zdecydowanie. Pozdrawiam:-)
Moim zdaniem pozbycie się koloru jest największym błędem. Najważniejsze co pracuje w tym (właściwie w pozostałych dwóch) obrazie to kolor szat mnicha. Powyższą kompozycję z kolei uważam za najciekawszą ze wszystkich, choć mnich jest wypychany przez tę pękniętą skałę z kadru - zostaw w takiej kompozycji, ale w kolorze to efekt ten straci na znaczeniu.
tu najciekawiej :)
ja myslałem bez całej górnej ściany w poziomie..fajnie ,że dałaś nową wersje -jest temat do porównań..:)
Bez góry lepiej
Lepiej tak, czy w ogóle bez fragmentu góry i np w poziom?