pokazujesz detale - byle tylko dlugim szklem, natomiast zupelnie unikasz opowiedzenie fotografia jakies historii. Bea- dostrzegasz tylko to, co jest, a nie to, co mogloby byc.
Z uwag technicznych - musisz poprawic swoje umiejetnosci w Ps-ie! Po przeskalowaniu fotografii musisz ja wyostrzyc. Robisz to zawsze w dodatkowej warstwie , aby primo dokladnie dobrac stopien wyostrzenia gdzie tego trzeba, a tam gdzie nie zupelnie pozbyc sie warstwy wyostrzajacej, zeby nie wprowadzac niepotrzebnych szumow, a co za tym idzie , aby nie zwiekszac "wagi" zdjecia.
Secundo - kompozycja...czy myslalas o tym, aby ostrosc rozlozyc odwrotnie ?...ten pierwszy plan nieostry, lecz klucze znakomicie wydobyte swiatlem i w srodku w polmroku ukazanie czegos charakterystycznego dla cerkwi? Do tego oczywiscie musialabys skompensowac ekspozycje prawdopodobnie o co najmniej jeden EV. Moze wtedy powstalaby historia?
pokazujesz detale - byle tylko dlugim szklem, natomiast zupelnie unikasz opowiedzenie fotografia jakies historii. Bea- dostrzegasz tylko to, co jest, a nie to, co mogloby byc. Z uwag technicznych - musisz poprawic swoje umiejetnosci w Ps-ie! Po przeskalowaniu fotografii musisz ja wyostrzyc. Robisz to zawsze w dodatkowej warstwie , aby primo dokladnie dobrac stopien wyostrzenia gdzie tego trzeba, a tam gdzie nie zupelnie pozbyc sie warstwy wyostrzajacej, zeby nie wprowadzac niepotrzebnych szumow, a co za tym idzie , aby nie zwiekszac "wagi" zdjecia. Secundo - kompozycja...czy myslalas o tym, aby ostrosc rozlozyc odwrotnie ?...ten pierwszy plan nieostry, lecz klucze znakomicie wydobyte swiatlem i w srodku w polmroku ukazanie czegos charakterystycznego dla cerkwi? Do tego oczywiscie musialabys skompensowac ekspozycje prawdopodobnie o co najmniej jeden EV. Moze wtedy powstalaby historia?
zastanawiam się, w której cerkwi je widziałem... )
Trochę więcej dołu dobrze zrobiłoby temu ujęciu. Podoba mi się pomysł na to zdjęcie.
...czy otworzą każde drzwi?