poza tym mozna zrobic o innej porze dnia kiedy nie ma za duzych kontrastow, swialo jest ciekawsze (tutaj nudne, nijakie). Fotografujacy robi zdjecia i jest pierwszym krytykiem. Masz plusa za tory, ktore jakos proadza wzrok ale reszta kadru to zbieranina przypakowych przedmiotow, jednym slowem "smietnik".
Material nie ma zastosowania - matrycy nie wymienie - spot nic nie da - jak pisalem - ciezki e warunki - i albo przepalone niebo, albo czarne jak wegiel skaly. Rozwiazaniem filtr polowkowy szary, ewent. polar - ale jeszcze nei posiadam.
:o) Mam tez z lokomotywa, ale dalem to, bo myslalem, ze wlasnie lokomotywa zepsuje efekt. Zarowno w tym, jak i drugim zdjeciu niebo sprane - za duza roznica w oswietleniu gor i niebem - albo niebieskie niebo i czarne, bez wzorow skaly, albo to.
tp prawda pusto i troche nudno
poza tym mozna zrobic o innej porze dnia kiedy nie ma za duzych kontrastow, swialo jest ciekawsze (tutaj nudne, nijakie). Fotografujacy robi zdjecia i jest pierwszym krytykiem. Masz plusa za tory, ktore jakos proadza wzrok ale reszta kadru to zbieranina przypakowych przedmiotow, jednym slowem "smietnik".
stosowanie odpowiednich filtrów także polecam..
Material nie ma zastosowania - matrycy nie wymienie - spot nic nie da - jak pisalem - ciezki e warunki - i albo przepalone niebo, albo czarne jak wegiel skaly. Rozwiazaniem filtr polowkowy szary, ewent. polar - ale jeszcze nei posiadam.
sa filtry polaryzacyjne, polowkowe szare, pomiar spotem i materialy o obnizonym kontrascie ...
jakie to fuji jesli mozna spytac?
:o) Mam tez z lokomotywa, ale dalem to, bo myslalem, ze wlasnie lokomotywa zepsuje efekt. Zarowno w tym, jak i drugim zdjeciu niebo sprane - za duza roznica w oswietleniu gor i niebem - albo niebieskie niebo i czarne, bez wzorow skaly, albo to.
niebo sprane, lokomotywy brak, pusto i nijak