Flamenco to dusza, flamenco to plomien, flamenco zyje w dloniach i stopach... tutaj raczej widze pania, ktora zaraz przygrzmoci myszy tym wachlarzem(zgadyje ze to wachlarz). Nogi i dlonie - umiejetnosc uchwycenia tego nieuchwytnego i utrzymania w ryzach za pomoca aparatu - na to trzeba wiele pracy...serdecznosci:)
Mam pytanie. Czy te tlo rzeczywiscie bylo tak idealnie czarne, ze widac tylko tancerke ?
Niemozliwe, aby lampa nie dala po... scianach lub w pobliskich elementach wokol tancerki.
mogło się rozmazać przy tej ogniskowej..ale..w 5 jest taki custom że w trybie preselekcji przesłony można ustawić stały czas synchronizacji z lampą na 1/200, może i w 3 jest coś takiego ..wtedy raczej wyszłoby ostre ..no a poza tym film chyba nie wytrzymał tej czerwieni - wszystko się zlało, to był chyba kodak - prawda?
nie przy a nad i nie snół a unosil i nie wygral a ukradl;p srdsci
czyzby przy Twojej klawiaturze znow snÓł sie jakis duch ? ;)
Dareczku, Tobie tez kawusia sie na klawisz wylala? ;p
bylas pierwsza, mialem to samo na klawiaturze - az wstyd sie przyznac
Flamenco to dusza, flamenco to plomien, flamenco zyje w dloniach i stopach... tutaj raczej widze pania, ktora zaraz przygrzmoci myszy tym wachlarzem(zgadyje ze to wachlarz). Nogi i dlonie - umiejetnosc uchwycenia tego nieuchwytnego i utrzymania w ryzach za pomoca aparatu - na to trzeba wiele pracy...serdecznosci:)
rzeczywiscie ;) przeoczylem poprzednie wyjasnienie, ze bez lampy bylo robione ;)
poruszenie nie przeszkadza, nawet może za małe, ale twarz wyszła kiepsko, tak plamiaście, kadr mi sie podoba
uuu dni Oleśnicy!
darek dwa komenty niżej autor pisze że nie było lampy
Mam pytanie. Czy te tlo rzeczywiscie bylo tak idealnie czarne, ze widac tylko tancerke ? Niemozliwe, aby lampa nie dala po... scianach lub w pobliskich elementach wokol tancerki.
~wiesz ale dla podkreślenia dynamiki to w sumie za mało poruszone.. hihihi
Nie nie , to nie był koda tylko Fuji Press 800 , a zdjęcie zrobiłem bez lampy i rzeczywiście jest trochę poruszone , ale to dla dynamiki ujęcia
mogło się rozmazać przy tej ogniskowej..ale..w 5 jest taki custom że w trybie preselekcji przesłony można ustawić stały czas synchronizacji z lampą na 1/200, może i w 3 jest coś takiego ..wtedy raczej wyszłoby ostre ..no a poza tym film chyba nie wytrzymał tej czerwieni - wszystko się zlało, to był chyba kodak - prawda?
z ręki oczywiście
75-300/4-5,6 II
a jaki obiektyw?
Albo jeszcze spie, albo nie ostre troche :-/