Zagubiona w architekturze. Trochę więcej ostrości, mniej kompresji, światła (może doświetlone lampą by było nieco lepsze). Zgodzę się z sugestią, że mogłaby być po lewej (w 1/3 kadru). Tak czy siak podoba mi się to zagubienie w liniach poziomych i pionowych.
hm no moze wynika to z tego ze znam ją i ta jej minę, którą robi kiedy tępo się na coś patrzy ;) bo kto powiedział ze na zdjęciach trzeba uchwycić tylko mądre i glebokie spojrzenia? chyba nie potrafie spojrzec obiektywnie na to ujecie, bo ja WIEm ze ona nie patrzy na nic dlatego skupiam sie na nie...czy jakos tak :)
światło pada na nos i policzki, co daje niespecjalny ewekt, panna Joanna ma minę jakb jej trochę niedobrze było (bez urazy ;) ) , fajnie byłoby tak jak napisał waldek umieścić ją po lewej stronie kadru, wtedy można by się zastanowić na co patrzy.
Na twarzy.
wiecej ostrosci - gdzie?
Zagubiona w architekturze. Trochę więcej ostrości, mniej kompresji, światła (może doświetlone lampą by było nieco lepsze). Zgodzę się z sugestią, że mogłaby być po lewej (w 1/3 kadru). Tak czy siak podoba mi się to zagubienie w liniach poziomych i pionowych.
hm no moze wynika to z tego ze znam ją i ta jej minę, którą robi kiedy tępo się na coś patrzy ;) bo kto powiedział ze na zdjęciach trzeba uchwycić tylko mądre i glebokie spojrzenia? chyba nie potrafie spojrzec obiektywnie na to ujecie, bo ja WIEm ze ona nie patrzy na nic dlatego skupiam sie na nie...czy jakos tak :)
*efekt miało być ;)
światło pada na nos i policzki, co daje niespecjalny ewekt, panna Joanna ma minę jakb jej trochę niedobrze było (bez urazy ;) ) , fajnie byłoby tak jak napisał waldek umieścić ją po lewej stronie kadru, wtedy można by się zastanowić na co patrzy.
hm? portret. ale o co chodzi....
dajcie do DNO
Jest w tym zdjęciu coś intrygującego. Wprawdzie widziałbym pannę Joannę bardziej po lewej stronie kadru, ale i tak się podoba.
architektura czy poertret?