kupiłem 1600 po sesji w metrze (sprawdź w portfolio), gdzie musiałem rzeźbić na 200-tce.. myślałem, że 1600 to lekarstwo na wszystko, ale gdzie tam.. kolory i ziarno jakby po prostu 200-tki niedoświetlić..
1600 było zupełnie dla innego przeznaczenia.. a przydało się, bo pora była wieczorowa.. to było robione na 135mm przy dziurze 5.6 (ograniczenie obiektywu) na czasie 1/125sek..
kupiłem 1600 po sesji w metrze (sprawdź w portfolio), gdzie musiałem rzeźbić na 200-tce.. myślałem, że 1600 to lekarstwo na wszystko, ale gdzie tam.. kolory i ziarno jakby po prostu 200-tki niedoświetlić..
1600 było zupełnie dla innego przeznaczenia.. a przydało się, bo pora była wieczorowa.. to było robione na 135mm przy dziurze 5.6 (ograniczenie obiektywu) na czasie 1/125sek..
zupełnie bez blachy, racja, że foty by nie było..
no tak, tyle ze bez pogietej blachy nikt nie zrozumie dlaczego oni sie tak krzywia :)