Ocena będzie widoczna gdy zagłosuje co najmniej 5 osób.
mało ocen
Opis zdjęcia
Wraca "Standardowy zestaw do makro" ;-), a wlaściwie połowicznie... Parametry ekspozycji T=1/320; F=2.8; Nowy kombajn do makro: FinePix S602 Zoom, w trybie Macro, dodatkowy stary obiektyw Helios 58/2 zamocowany odwrotnie.
Aha, jesli podlaczasz adapter i masz mozliwosc aktywowania go w aparacie to zrob to, wtedy obiektyw cyfrowki wysuwa sie na tyle ze nie widac az tak winietowania...
Maya potrzebujesz do tego adapter do mocowania filtrow...., a potem pierscien redukujacy i odwracajacy, o srednicy przedniej czesci obiektywu do Zenita.. np: u mnie jest tak: Cyfrowka ma srednice mocowania gwintu 55mm, do niej jest podlaczony adapter do mocowania filtrow, ktory zweza sie ku przodowi pozostawiajac 52mm, i do niego podlaczona jest redukacja 52/49mm i 49/49mm odwracajacy, do ktorego przodem doczepiony jest obiektyw Helios 58/2. Ustawiona jest najwieksza przeslona na obiektywie od Zenita czyli 16. i Ostrosc albo na najblizsza wartosc albo na nieskonczonosc.... a reszta manipuluje juz w aparacie tzn: przyslona i czas dopierane odpowiednio do warunkow pogodowych.... Pozdr.
Crnimo, zauwazylem ze takie bawy i dobrze dobrane naswietlenie uzyskuje jedynie w polaczeniu z obiektywem Zenita..., pewnie dlatego ze wpada mniej bocznego swiatla do srodka obiektywu wbudowanego w aparat.. i Kolory nabieraja soczystych barw.
malarskie :)
zapchana byla:-) Cepilku.
nono, ekstra kolorki... bardzo seksowne
Co masz z tą skrzynką pocztową - zapchaną? Chcę Ci wysłać odpowiedzi na pytania z Twojego Kącika i nie mogę?? Wszystko wraca.........:( ???????????
Piękne !
Aha, jesli podlaczasz adapter i masz mozliwosc aktywowania go w aparacie to zrob to, wtedy obiektyw cyfrowki wysuwa sie na tyle ze nie widac az tak winietowania...
Maya potrzebujesz do tego adapter do mocowania filtrow...., a potem pierscien redukujacy i odwracajacy, o srednicy przedniej czesci obiektywu do Zenita.. np: u mnie jest tak: Cyfrowka ma srednice mocowania gwintu 55mm, do niej jest podlaczony adapter do mocowania filtrow, ktory zweza sie ku przodowi pozostawiajac 52mm, i do niego podlaczona jest redukacja 52/49mm i 49/49mm odwracajacy, do ktorego przodem doczepiony jest obiektyw Helios 58/2. Ustawiona jest najwieksza przeslona na obiektywie od Zenita czyli 16. i Ostrosc albo na najblizsza wartosc albo na nieskonczonosc.... a reszta manipuluje juz w aparacie tzn: przyslona i czas dopierane odpowiednio do warunkow pogodowych.... Pozdr.
hmm.. też mam zenita i cyfrówke, ale jak to połączyć????" zdradzisz sekret?
Crnimo, zauwazylem ze takie bawy i dobrze dobrane naswietlenie uzyskuje jedynie w polaczeniu z obiektywem Zenita..., pewnie dlatego ze wpada mniej bocznego swiatla do srodka obiektywu wbudowanego w aparat.. i Kolory nabieraja soczystych barw.
zaskakuje mnie ta twoja kolorystyka
Bardzo bardzo (O:
ładne, pozdr.
niczym.....:-) Tylko obiektywy i swiatlo z nieba.
Ladne, czym doswietlales? :-)))
hiszpańskie kolory