masz inne lepsze, to jest srednie. swiatlo nieladnie zagralo. twarz ciemna i malo co widac. trzeba bylo dac czas okolo 1 sek, bylo by wiecej dynamiki i głębi, a i przeszkoda stala by sie bardziej widoczna. pozdro!
Co to znaczy źle, a co dobrze twoim zdaniem? perspektywa jest optymalna żeby pokazać ten trik( od boku nie widać wymachu nogą, a od tyłu nie widać x-upa - no i nie dało się podejść). Światło jest takie, żeby podkreślić wymach nogą i skręt ramion, a nie głupią mine i logo na koszulce. Co do kadrowania to w tego typu zdjęciach powinno być widać z kąd do kąd leci. W tym wypadku chodzi o to, że wybija się z płaskiego, a nie z jakiejś hopy. Wielka plama lądowania pokazuje wysokość konstrukcji z której skakał i to, że ląduje na pochyłym. Pozdrawiam
Szczerze mówiąc to bym wykadrował Fuji-ego z kawałeczkiem górnej części konstrukcji. Wielka plama "lądowiska" ;) jest mało ciekawa - ale to tylko maje osobiste zdanie. Pozdrawiam
masz inne lepsze, to jest srednie. swiatlo nieladnie zagralo. twarz ciemna i malo co widac. trzeba bylo dac czas okolo 1 sek, bylo by wiecej dynamiki i głębi, a i przeszkoda stala by sie bardziej widoczna. pozdro!
Co to znaczy źle, a co dobrze twoim zdaniem? perspektywa jest optymalna żeby pokazać ten trik( od boku nie widać wymachu nogą, a od tyłu nie widać x-upa - no i nie dało się podejść). Światło jest takie, żeby podkreślić wymach nogą i skręt ramion, a nie głupią mine i logo na koszulce. Co do kadrowania to w tego typu zdjęciach powinno być widać z kąd do kąd leci. W tym wypadku chodzi o to, że wybija się z płaskiego, a nie z jakiejś hopy. Wielka plama lądowania pokazuje wysokość konstrukcji z której skakał i to, że ląduje na pochyłym. Pozdrawiam
Szczerze mówiąc to bym wykadrował Fuji-ego z kawałeczkiem górnej części konstrukcji. Wielka plama "lądowiska" ;) jest mało ciekawa - ale to tylko maje osobiste zdanie. Pozdrawiam
zle sie ustawiles nie widac tego gapa