macieknowak - Tragarz (2019-10-15 22:59:19)
Mariusz Jędraszczyk -  (2019-10-15 22:58:41)
barszczon - koronkowa robota... (2019-10-15 22:56:37)
trojanpl - ... (2019-10-15 22:46:36)

ryybka

ryybka

O sobie

amatorką jestem, nie? konica minolta 2A.

Zamieszkały

woj. Śląskie, Tarnowskie Góry
  • zdjęcia: 24
  • komentarze: 444
  • ocen: 298
  • ocena: 8.72
 

[2006-08-20 21:49:45]

piękny tysiączek odwiedzin, dziękuje :)

ryybka "autoportret #2" (2007-06-21 23:41:54) komentarzy: 54, ostatni: ładnie dziękuję ;)
ryybka "portretauto" (2007-06-20 11:02:35) komentarzy: 11, ostatni: fajne, też bym sobie tak poleżał ;))) szkoda że drugiego oka nie widać...
ryybka "Czy my się znamy?" (2011-11-21 12:58:01) komentarzy: 0, ostatni:
ryybka "Sybir" (2011-03-26 16:17:05) komentarzy: 5, ostatni: mam do nich słabość, co nie jest powodem do smutku, uważam :)
ryybka "BEWARE!" (2010-10-08 10:04:06) komentarzy: 9, ostatni: brawissimo :)
ryybka "Paris, mon amour" (2010-09-28 20:36:46) komentarzy: 2, ostatni: :)
ryybka ""taras widokowy" ;)" (2006-08-24 11:42:38) komentarzy: 36, ostatni: bardzo ładnie złapane...
ryybka "mój pierwszy robaczek ;)" (2006-08-17 09:39:26) komentarzy: 29, ostatni: niby oklepane, a jednak inaczej- super :)
ryybka "" (2008-12-24 14:33:03) komentarzy: 8, ostatni: Bardzo fajne :) A ucięte ucho aż tak bardzo nie rzuca się w oczy :) Pozdrawiam!
ryybka "tradycyjnie..." (2008-02-10 22:29:58) komentarzy: 5, ostatni: ot taka oceny - adekwatna do zdjęcia
ryybka "got milk ;)" (2008-02-10 22:01:06) komentarzy: 13, ostatni: Piękna morda!
ryybka "psi lans ;)" (2007-09-21 15:06:28) komentarzy: 9, ostatni: fajne zdjęcie

Katalog główny (1)

zobacz slideshow

ryybka "nie do zerwania ;)" (2006-07-09 23:52:36) komentarzy: 15, ostatni: Ładnie :)

Komentarze portfolia

wystawione przez: Kozia  2009-03-10 18:51:32

  Komentarz:

Ryybko - strasznie się lenisz ;) Gdzie nowości??? To ja tylko pozdrowię Ciebie i Szrona :))

wystawione przez: killer in me is a killer in you...KJ  2009-02-19 21:37:07

  Komentarz:

dzieki :)

wystawione przez: Kozia  2009-01-22 19:37:24

  Komentarz:

Hej, hej, a nowości? Czekam na nowego Szrona i pozdrawiam - Iza/Kozia :)

wystawione przez: Madzia :)  2009-01-18 21:11:31

  Komentarz:

Ładnego masz psiaka ;) muszę wziąć się za swoją ;) Pozdrawiam :)

wystawione przez: Boghol  2009-01-14 10:52:34

  Komentarz:

:D dziękuje. pozdrawiam serdecznie.

wystawione przez: Boghol  2008-12-31 18:45:51

  Komentarz:

dziękuje za odwiedziny i zapraszam częściej. świetna galeria. gratulacje!

wystawione przez: ukaszu  2008-03-10 22:56:06

  Komentarz:

komplementykomplementy, bardzo mi milo ! dziekuje : ) bardzo

wystawione przez: ukaszu  2008-02-12 07:26:07

  Komentarz:

ty nie ogladaj, tylko wrzucaj ! :)

wystawione przez: BertaPies  2008-02-10 22:26:37

  Komentarz:

Psy rozwalają, są cudne! Pozdrawiam z Krakowa

wystawione przez: EH-UH  2008-01-27 21:50:59

  Komentarz:

;)

wystawione przez: Krzysztof A Edelman  2007-12-04 20:09:27

  Komentarz:

:-)))

wystawione przez: Kozia  2007-09-11 20:01:17

  Komentarz:

Lubię tu zaglądać, nie tylko dlatego, że malamutki górą... Ryybko, a kiedy nowości częściej? I to ze Szronem koniecznie. Pozdrawiam Cię...

wystawione przez: ukaszu  2007-09-07 20:01:33

  Komentarz:

milo mi iz zagladasz czasem do mnie. pozdrawiam cie |

wystawione przez: Wojciech Sobota  2007-09-07 12:19:49

  Komentarz:

Pozdrawiam ładne masz pieski

wystawione przez: Szacun  2007-07-19 22:04:17

  Komentarz:

Fajne te Twoje foty - B.KOBIECE +++ :)

wystawione przez: ryybak  2007-06-30 11:36:22

  Komentarz:

dzięki serdeczne za tak intensywne doglądanie mojego folio-u Ciebie też zmiana na b.duży + tak trzymaj.pzdr.

wystawione przez: Dean  2007-06-29 22:44:48

  Komentarz:

łap częściej aparat w ręce i ćwicz bo zdążasz w dobrym kierunku :) pozdr.

wystawione przez: ukaszu  2007-06-25 16:18:45

  Komentarz:

a dziekuje | i sie nie obijaj tylko zdjecia rob duzoduzo

wystawione przez: niuniaewunia  2007-06-25 13:47:26

  Komentarz:

o mam taki sam aparat i wyobraz sobie ze po 2,5 roku zepsul sie, ten model ma wade techniczna, jakbys miala problemy daj znac


{* *}