marass1001 - Dhaulagiri and Annapurna... (2020-02-25 19:43:08)
Andres42 -  (2020-02-25 19:38:09)
darik47 - Piegża (2020-02-25 19:32:18)
wies - .... (2020-02-25 19:28:33)

Aneta-Skarżysko

Aneta-Skarżysko

O sobie

rocznik '92 , sprzęt : jakaś badziewna lustrzanka cyfrowa i jakieś tam obiektywy , 2 jakieś stare...

Zamieszkały

woj. Świętokrzyskie, Skarżysko Kamienna
  • zdjęcia: 37
  • komentarze: 1570
  • ocen: 1640
  • ocena: 9.28
 

[2008-04-19 13:20:49]

mail : kkj@poczta.onet.pl

[2006-12-23 00:23:38]

"cyfrowe dzieciaki, ktore jak uslysza 'zorka' to mysla, ze to ukrainska dziwka.." XD

[2006-11-23 19:11:59]

weszłam : odwiedzin 6666 o_O .....

[2006-08-28 14:52:30]

~{^.^}~

[2006-08-02 19:57:55]

Młody Adept zrobił pierwszą w życiu fotkę. W pokoju stał kwiatek, to przystawił aparat w pobliżu tegoż i nacisnął. "Piękny obrazek" pomyślał patrząc z dumą na wyświetlacz lcd i pośpieszył pokazać zdjęcie Mistrzowi. Mistrz spojrzał - "słabe" , stwierdził krótko "jak to "-obruszył się mocno dotknięty Młody Adept. "Po prostu słabe, musisz się jeszcze dużo uczyć" Tu młody adept nie wytrzymał - "to ty się musisz uczyć kultury i szacunku dla sztuki. A twoje zdjęcia są denne, a twoja żona się puszcza a twój pies to pedał i jeszcze robisz dużo błędów ortograficznych" wykrzyczał z siebie Młody Adept i poszedł szukać innego Mistrza. A stary mistrz tylko wzruszył ramionami - "będzie kiedyś z niego wielki artysta..." z bloga Loli Gniotek

Aneta-Skarżysko "" (2008-04-04 21:59:22) komentarzy: 10, ostatni: natchnione
Aneta-Skarżysko "" (2008-03-28 20:32:17) komentarzy: 11, ostatni: obraz

Katalog główny (35)

zobacz slideshow

Aneta-Skarżysko "" (2008-03-27 20:10:45) komentarzy: 7, ostatni: Bardzo ładne...
Aneta-Skarżysko "" (2008-03-19 20:46:38) komentarzy: 18, ostatni: bdb
Aneta-Skarżysko "" (2008-03-19 20:40:09) komentarzy: 1, ostatni: fajnie kolorystycznie i klimaciarsko
Aneta-Skarżysko "dworcowe" (2007-12-01 16:50:08) komentarzy: 15, ostatni: bardzo fajne
Aneta-Skarżysko "czarka" (2007-08-07 22:24:36) komentarzy: 13, ostatni: come to me...
Aneta-Skarżysko "kod paskowy" (2007-04-29 22:06:26) komentarzy: 90, ostatni: dobre!
Aneta-Skarżysko "" (2007-04-21 21:41:20) komentarzy: 17, ostatni: Piekne zdjecie, piekny model
Aneta-Skarżysko "" (2007-04-14 21:47:16) komentarzy: 29, ostatni: Pięknie pokazany kot!
Aneta-Skarżysko "Łąka marzyciela" (2007-04-09 21:21:23) komentarzy: 29, ostatni: fajnie, tak przestrzennie. świetnie zagrało światło i miła ciepła kolorystyka
Aneta-Skarżysko "Apokalipsa" (2007-04-06 20:17:52) komentarzy: 44, ostatni: jestem panem świata !!!! fajna praca
Aneta-Skarżysko "kocia natura" (2007-03-26 21:26:31) komentarzy: 59, ostatni: Hipnotyzuje :)
Aneta-Skarżysko "" (2007-03-08 20:01:21) komentarzy: 33, ostatni: max
Aneta-Skarżysko "zakład nr 7" (2007-03-03 22:35:18) komentarzy: 45, ostatni: Lubie TAKIE Swietny ma klimat to zdjecie - Kolory kadr bdb
Aneta-Skarżysko "wyprzedaż" (2007-02-16 21:20:11) komentarzy: 22, ostatni: dobre
Aneta-Skarżysko "fire&water" (2007-02-07 22:32:54) komentarzy: 15, ostatni: orzesz Ty.
Aneta-Skarżysko "o_O" (2007-01-28 20:31:16) komentarzy: 32, ostatni: piękna para ślipek:) brawo!!
Aneta-Skarżysko "zielona reakcja" (2007-01-19 21:19:35) komentarzy: 18, ostatni: Coś mu zaszkodziło?
Aneta-Skarżysko "Strażnicy słońca" (2006-12-25 20:30:37) komentarzy: 57, ostatni: wow fajnie sie chmury ulozyly, no i tytul dobrany idealnie,
Aneta-Skarżysko "" (2006-12-22 22:05:56) komentarzy: 42, ostatni: UDANY portret!!!!
Aneta-Skarżysko "oko w oko" (2006-12-01 21:13:53) komentarzy: 40, ostatni: jestem pod wrazeniem:)
Aneta-Skarżysko "skrzyżowanie" (2006-11-22 18:49:53) komentarzy: 33, ostatni: Idealne na tapete:)
Aneta-Skarżysko "człowiek w samotności popada w chorobę .." (2006-11-04 20:48:00) komentarzy: 22, ostatni: świetna tonacja i  tytuł pasuje na stówkę
Aneta-Skarżysko "Osa" (2006-10-24 19:10:42) komentarzy: 60, ostatni: bdb
Aneta-Skarżysko "Koci AKT" (2006-09-20 19:47:13) komentarzy: 39, ostatni: kotecki sa obłedne
Aneta-Skarżysko "Wstawaj bracie , wstawaj !!" (2006-09-08 19:54:34) komentarzy: 76, ostatni: super!
Aneta-Skarżysko "Ufo-kot/YODA" (2006-09-02 16:51:18) komentarzy: 91, ostatni: heh, slodkie
Aneta-Skarżysko "Alle nuddy !Idę spać .." (2006-08-26 21:21:15) komentarzy: 85, ostatni: urocze :-)
Aneta-Skarżysko "I tak będę tygrysem!" (2006-07-24 20:34:41) komentarzy: 122, ostatni: Nooo,ekstra!
Aneta-Skarżysko "Milusia" (2006-07-15 21:45:58) komentarzy: 85, ostatni: hehe, rozczulajace...
Aneta-Skarżysko "Anna Mucha:))" (2006-07-05 17:18:11) komentarzy: 55, ostatni: no toj ak na jedno z pierwszych to świetnie wyszło
Aneta-Skarżysko "" (2006-06-12 18:44:13) komentarzy: 47, ostatni: piękne kocisko pięknie pokazane :)
Aneta-Skarżysko "Paskowana" (2006-04-29 19:37:14) komentarzy: 65, ostatni: Śliczne.
Aneta-Skarżysko "Dwa wesołki/Śmieszek i Kłapoułucha" (2006-04-13 20:27:26) komentarzy: 44, ostatni: jakie slicne ;)
Aneta-Skarżysko "" (2006-04-01 21:45:04) komentarzy: 37, ostatni: Dobre swiatło-fajna fota!
Aneta-Skarżysko "." (2006-03-21 14:54:17) komentarzy: 62, ostatni: ładnie z gracją

Komentarze portfolia

wystawione przez: tycjana  2008-03-19 20:55:44

  Komentarz:

piękne folio. z klasą. masz swój styl. i tyle różnych spojrzeń na otaczającą rzeczywistość....

wystawione przez: hathor  2008-01-23 23:35:40

  Komentarz:

kibicuję :) robi się bardzo ciekawie u Ciebie

wystawione przez: ofu5  2008-01-23 20:26:35

  Komentarz:

łooojj popatrze :-)

wystawione przez: skup-metali-kolorowych  2007-12-13 23:00:29

  Komentarz:

Podziwiam PF

wystawione przez: paws  2007-12-04 13:58:41

  Komentarz:

pozdrawiam fanke Ołowianego Sterowca:) i od razu polecam wizytę http://www.guitars101.com

wystawione przez: J_Kalina  2007-12-03 12:44:46

  Komentarz:

piekna galeria :)

wystawione przez: Aneta-Skarżysko  2007-12-02 20:18:45

  Komentarz:

bo starsze były do tyłka :P

wystawione przez: wrong_impression  2007-12-02 19:59:42

  Komentarz:

a czemu tak mało zdjęć??? było więcej !! eyy!!

wystawione przez: tooth  2007-12-02 18:37:26

  Komentarz:

czujesz bluesa!

wystawione przez: Aneta-Skarżysko  2007-12-01 15:28:39

  Komentarz:

zrobiłam porządek :)

wystawione przez: Krzysztof A Edelman  2007-11-14 13:00:29

  Komentarz:

Miło tu...

wystawione przez: Ghost_Dog  2007-10-16 23:00:23

  Komentarz:

Widzę że ostro się rozwijasz... Powodzenia i pozdrowienia :)

wystawione przez: Funky_Koval  2007-06-11 22:31:35

  Komentarz:

Witam Nikoniarę :))) Sporo fajowskich fotek tu widzę. Pozdr! :)))

wystawione przez: ,., . . ,. , ., ., . ,. , . , .,.  2007-05-26 12:55:26

  Komentarz:

super te kociaki :)

wystawione przez: MagdaS  2007-05-09 15:18:34

  Komentarz:

rewelacyjnie

wystawione przez: jadak  2007-04-29 15:26:34

  Komentarz:

Witam krajankę z S.;) Ale w wiek sam nie wierzę....bo zdjęcia nad wyraz dojrzałe...

wystawione przez: Wojciech Mizera  2007-04-20 10:45:33

  Komentarz:

Anetko napisz na gg 5485325

wystawione przez: Aneta-Skarżysko  2007-04-19 18:04:29

  Komentarz:

esej : dokładnie za 11 dni , 8 godzin i 45 sekund będę miała 15 lat :D dzięki :)

wystawione przez: esej1  2007-04-17 13:22:53

  Komentarz:

Masz 14 lat? kurde! Az sie wierzyć nie chce... Zaje**iste zdjęcie robisz i zaje**istej muzy słuchasz ;) pozdro

wystawione przez: olutek  2007-04-06 21:07:47

  Komentarz:

:D Urodziłam sie w Skarżysku-Kam.:D pozdrawiam zatem:)

wystawione przez: michal_g  2007-03-27 00:37:56

  Komentarz:

swietnie Ci koty pozuja do zdjec...swietne folio

wystawione przez: NIrVaNA  2007-03-06 17:27:17

  Komentarz:

super folio, bardzo fajne kociaki

wystawione przez: voitaz  2007-03-03 23:09:23

  Komentarz:

zwierzaki super :)

wystawione przez: Marcin Kysiak  2007-03-03 17:53:42

  Komentarz:

Pamiętam Twoje portfolio z czasów słabego zdjęcia psa i kilku pierwszych kotów. Wiele się tu zmieniło i sporo nowych tematów w fotografii znalazłaś. Do tego stopnia mi się to podoba, że gdyby nie ta Nirvana, to nie wierzyłbym w Twoje 14 lat :-)

wystawione przez: petryczk  2007-03-02 21:19:10

  Komentarz:

milosniczko kociakow - jestes rozpoznawalna - to fajnie miec swoj styl... ja wciaz szukam, pozdro

wystawione przez: Kacper Rybakiewicz  2007-02-23 20:26:17

  Komentarz:

◙кя◙.. Bardzo fajnie koty fotografujesz :) Oby tak dalej ;D Pozdrawiam!

wystawione przez: Szpileczka  2007-02-21 20:57:52

  Komentarz:

To ja pozdrawiam z Sokolej :)

wystawione przez: szmaragdowe_usta  2007-02-07 23:19:26

  Komentarz:

bo miałam zdjęcie mojej mamy w folio ;D mogę przesłać ;D

wystawione przez: rychu  2007-02-04 07:42:18

  Komentarz:

fajne te koty:)

wystawione przez: PULSAR - Michał Królewicz  2007-02-04 00:52:46

  Komentarz:

Urocze portfolio:)

wystawione przez: tomett  2007-01-29 09:54:09

  Komentarz:

Fajne, naprawde swietne:)Jestem pod wrazeniem. Gratuluje folio:)

wystawione przez: Aneta-Skarżysko  2007-01-16 22:48:13

  Komentarz:

dziękuję :)

wystawione przez: wimak  2007-01-15 21:31:23

  Komentarz:

Rewelacyjne masz zdjęcia kociaków! Pozdrawiam.

wystawione przez: Rooki  2007-01-13 23:42:12

  Komentarz:

Talent umiejetnosci konsekwencja...swietne folio

wystawione przez: Kattya  2007-01-09 17:34:55

  Komentarz:

dzieki piękne, masz wspaniałe kociaki w galerii!!pozdrawiam.

wystawione przez: Aneta-Skarżysko  2007-01-08 21:23:20

  Komentarz:

dzięki :) ale nie odważe sie pokazać kociarzem jestem :-D

wystawione przez: Fazy  2007-01-07 16:48:44

  Komentarz:

próbuj różnych dziedzin

wystawione przez: Sanczo  2007-01-06 01:45:17

  Komentarz:

Jesteś na dobrej drodze...pod górkę co prawda...ale to nie znaczy, że w złym kierunku:)

wystawione przez: pea_agata  2006-12-31 11:33:44

  Komentarz:

Chyba tu jestem pierwszy raz. Folio fantastyczne a te twoje kotki cudowne. Gratuluje naprawde świetnych zdjęć:) pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku:)

wystawione przez: DeMarcus  2006-12-27 22:22:10

  Komentarz:

Ładne folio i ktoś w podobnym wieku ;D Pozdrawiam i zapraszam

wystawione przez: Jolly Roger  2006-12-26 17:31:15

  Komentarz:

koty sa ... powalajace .. gratuluje :)

wystawione przez: kosmitek  2006-12-23 21:54:39

  Komentarz:

Świetne masz te kotki, fotografowanie tak ruchliwych zwierzaków nie jest proste, szczególnie chwytanie takich zabawnych momentów i jeszcze z dobrym oświetleniem. Podoba mi się. Pozdrawiam i Wesołych Świąt.

wystawione przez: Aneta-Skarżysko  2006-12-23 16:38:47

  Komentarz:

Wesołych , radosnych , pogodnych świąt , pięknego światełka i wielkiego prezentu !

wystawione przez: Ola_Szewczul  2006-12-22 23:04:17

  Komentarz:

Wesołych Świąt! :*

wystawione przez: Kielarki  2006-12-22 09:26:41

  Komentarz:

Zdrowych,rodzinnych Świąt i kolejnych pięknych kadrów w nadchodzącym Nowym Roku życza Kielarki

wystawione przez: dede  2006-12-19 23:01:20

  Komentarz:

Teraz wszystko wiem.KOTY!

wystawione przez: arkjus  2006-12-18 19:39:56

  Komentarz:

fantastyczne masz te koty

wystawione przez: cold light  2006-12-17 21:59:22

  Komentarz:

dowcipne o mnie

wystawione przez: marysieńka  2006-12-11 15:16:43

  Komentarz:

gratuluję! koty prawdziwe.... podziwiam :o)

wystawione przez:   2006-12-10 21:47:08

  Komentarz:

cudowne te Twoje kociaki :-) mogę tylko pozazdrościć takiego portfolio

wystawione przez: kapar  2006-12-10 20:58:31

  Komentarz:

witaj Anetko, piękne zdjęcia, piękne koty,pozdrawiam:)

wystawione przez: Ola_Szewczul  2006-12-03 10:12:52

  Komentarz:

świetne zdjęcia ! witaj w ulubionych :)

wystawione przez: Aneta-Skarżysko  2006-12-02 21:56:53

  Komentarz:

ja również pozdrawiam mistrza portretu ludzi z Indii :)

wystawione przez: loki_p  2006-11-29 23:23:54

  Komentarz:

pozdrawiam fanke kotow :)

wystawione przez: Aneta-Skarżysko  2006-11-22 19:19:57

  Komentarz:

Dziękuję wielkie za odwiedziny i zapraszam ponownie ! :) Pozdrawiam gości !


{* *}