barszczon - wsiąść do pociągu... (2019-09-22 23:36:00)
Robertt77 - Czarne i białe w kolorze (2019-09-22 22:03:10)
Enrique_E - Podróże - Arkadia (2019-09-22 21:55:30)
Marcin EF - Skagsanden (2019-09-22 21:32:57)

.jestemtetris

.jestemtetris

O sobie

maybe he is a robot but maybe he is not 120250 dzidzi myspace?

Zamieszkały

woj. poza Polską, srodmiescie krk/ brighton love
  • zdjęcia: 28
  • komentarze: 822
  • ocen: 283
  • ocena: 8.85
 

[2008-02-01 00:12:14]

.you are not fucked.

[2007-11-19 01:59:37]

andy < 3 :: fantasy love is much better than reality love. never doing is always exciting.the most exciting attractions are between two oppoosites that never meet

[2007-11-19 01:58:16]

kup magnifaxa 3 / krk / stan idealny pierwsza wlascicielka / bezwypadkowy / gg 120250 pilnie // w sensie sprzedam

[2007-10-04 01:54:26]

w h i t e c h a l k

[2007-09-21 20:52:49]

Karen says I've reached my target weight Kate and Emma and Kristin know it's fake

zobacz: http://softfrinksjihad.grono.net

[2007-08-29 12:20:56]

JEBAJ!

[2007-03-27 21:52:32]

why doesn't she get her own body

[2007-02-24 15:39:33]

.the model castle came with no stars . i ' m l o c k e d i n m y r o o m . send back the clowns.

[2007-02-13 20:13:32]

.does you pants ever just fall off off off

[2007-01-24 00:02:10]

"sorry,but u are looking 4 sth that isn't here" /speedcoredandy

[2007-01-24 00:01:47]

i make it a habit to wait 'til i grab it

[2007-01-23 02:19:04]

t.h.e.r.e..i.s..n.o..c.a.s.t.r.a.t.i.o.n..f.e.a.r.

[2007-01-19 20:53:14]

All we ever wanted was everything All we ever got was cold Get up, eat jelly Sandwich bars, and barbed wire Squash every week into a day The sound of drums is calling The sound of the drum has called Flash of youth shoot out of darkness Factorytown

[2007-01-19 02:54:29]

reset yr head upon the clover

zobacz: http://flickr.com/photos/velvetkamikaze

[2007-01-16 17:28:09]

tu tesz zobacz zobacz

[2006-12-29 18:16:06]

and white boys get washed down the drain like the snow and the rain

[2006-12-26 04:30:35]

pray that what you lack does not distract

[2006-12-17 02:20:36]

just like a rape victim in a provactive dress' asks 4 it

[2006-12-12 19:22:20]

hello

[2006-08-11 00:09:15]

.keep the distance ;'(

[2006-08-03 18:09:04]

.4 my next trick i will hunt u blindfolded :*)

[2006-07-14 21:14:42]

.crash #

[2006-06-24 16:41:39]

dont worry now coz its all under control

zobacz: http://www.last.fm/user/princegordon/

[2006-03-23 16:37:54]

DAMN IT WHAT'S YOUR LANGUAGE?

[2006-03-19 15:00:28]

in tramadolum i trust

[2006-03-19 11:41:31]

uwielbiam zaznaczac 'w jedna strone'

.jestemtetris "oh honey what will do with the baby?" (2009-02-18 20:19:00) komentarzy: 18, ostatni: zachwycam się
.jestemtetris "think you know him? think again." (2009-02-01 16:27:12) komentarzy: 13, ostatni: kojarzę te zdjęcia ?
.jestemtetris "." (2009-02-01 16:20:50) komentarzy: 4, ostatni: uu ah zapierajace
.jestemtetris "polarooid whore" (2009-01-24 19:25:09) komentarzy: 4, ostatni: me kiss ju tez :*
.jestemtetris "królowa dubstepu, 6 AM" (2008-06-05 19:51:44) komentarzy: 5, ostatni: sama jestes gejspejs ;*
.jestemtetris "leżakowanie" (2008-03-24 22:59:50) komentarzy: 2, ostatni: o!! dobrze ci ja pamietam lezakowanie!
.jestemtetris "2/69" (2007-11-17 22:10:44) komentarzy: 24, ostatni: zygurros lub zygota... coś z tych dwóch...
.jestemtetris "." (2007-11-10 16:56:17) komentarzy: 5, ostatni: ale mega skany :D dzieks zafylm :*
.jestemtetris "jaś gone glam" (2008-05-14 21:56:24) komentarzy: 17, ostatni: super
.jestemtetris "ET phone home" (2007-09-21 20:20:39) komentarzy: 44, ostatni: kurka no.
.jestemtetris "." (2007-01-18 18:52:04) komentarzy: 46, ostatni: świeeetne
perfectdrugqueen "." (2006-08-03 18:08:22) komentarzy: 29, ostatni: wayward cloud
.jestemtetris "po chuj jak mozna lezec i sie nie ruszac" (2008-05-14 21:27:47) komentarzy: 6, ostatni: Fajnie, że tak bokiem, wzbudza niepokój , jakby upadała.
.jestemtetris "*" (2007-03-21 12:02:28) komentarzy: 16, ostatni: oh oh
.jestemtetris "." (2007-01-14 20:29:17) komentarzy: 31, ostatni: atari niezupelnie. to autoportret z wakacji
.jestemtetris "." (2007-01-14 13:49:06) komentarzy: 19, ostatni: hehe
.jestemtetris "." (2007-01-25 16:42:36) komentarzy: 15, ostatni: :)
perfectdrugqueen "." (2006-05-27 21:10:10) komentarzy: 72, ostatni: obłęd!
.jestemtetris "THE FATTER THEY ARE THE HARDER THEY FALL" (2007-03-14 00:10:02) komentarzy: 13, ostatni: Te rajstopki by się na osobne zdjęcie nadawały. I ta pani czyta moją ulubioną gazetę.
.jestemtetris "." (2007-01-21 15:01:14) komentarzy: 37, ostatni: http://pl.youtube.com/watch?v=9-9p-1YWwpc
perfectdrugqueen "everything in its right place" (2006-03-21 01:38:40) komentarzy: 65, ostatni: a po kazdej imprezei w tej knajpie kucharze wynosza czarne worki z odraanymi ludzkimi glowami. podoa sie
.jestemtetris "" (2006-12-09 23:25:36) komentarzy: 21, ostatni: zaciekawiło
.jestemtetris "" (2006-12-09 23:21:03) komentarzy: 15, ostatni: kozak
perfectdrugqueen ".ana.on.the.moon." (2006-04-11 20:32:48) komentarzy: 71, ostatni: kroma cho na drina jak wrocisz
perfectdrugqueen ".a." (2006-03-27 16:05:11) komentarzy: 58, ostatni: ja tesz
perfectdrugqueen ".k." (2006-03-14 22:19:19) komentarzy: 86, ostatni: spoko.
perfectdrugqueen "self-image2.androgyne." (2006-03-07 19:39:09) komentarzy: 36, ostatni: mmmmmmmmmmmateusz
perfectdrugqueen "self-image1.androgyne." (2006-03-02 19:32:35) komentarzy: 50, ostatni: czy to Ty czy nie Ty? nie wiadomo kto i gdzie klamie?raczej ladnys Ty

Katalog główny ()

zobacz slideshow

Komentarze portfolia

wystawione przez: EmilyTheStrange  2009-09-04 03:11:21

  Komentarz:

u nas sa po $24, dostalam maila od nich:)

wystawione przez: EmilyTheStrange  2009-03-24 06:15:39

  Komentarz:

eee skanowanie idzie Ci calkiem cialkiem:)

wystawione przez: x-ray-mind  2009-02-28 19:41:53

  Komentarz:

& & &

wystawione przez: EmilyTheStrange  2008-12-16 07:05:58

  Komentarz:

zamykaja fabryki polaroida,robie zapasy w lodowce:)

wystawione przez: sospesa  2008-10-07 12:21:09

  Komentarz:

agfa portrait bodajże ;)

wystawione przez: sospesa  2008-08-22 02:51:48

  Komentarz:

ojej agfa jakas stara, jutro sprawdze w lodowce bo mam ostatni egzemplarz swoj ;)

wystawione przez: cold light  2008-05-23 20:15:19

  Komentarz:

nad morzem to chorwackim poprosze. scarlet johanson nagrala fajny album gdzie mruczy barytonem. gloria estefan wciaz obecna na dyskotekach w trojmiescie. jak juz tak piepsze muzycznie to mialam byc dzis wieczorem na masskoteczkach ale zamiast tego rozpijam sie kadarkom. juz mi chyba jakiejs wycieczki trzeba tu czy tam..

wystawione przez: unintended  2008-05-22 18:16:50

  Komentarz:

co to za ej u mnie?

wystawione przez: cold light  2008-03-19 18:03:49

  Komentarz:

ale mnie niszczy ten dziwny marzec/ wez zarzuc jakims imprezowym foteczkiem i zrob halas

wystawione przez: TeLoN  2008-02-09 18:08:14

  Komentarz:

nieważne/jak chcesz/cokolwiek/obojętne/czas na cygaro i mord dzieci

wystawione przez: cold light  2008-02-04 18:38:26

  Komentarz:

pozdrawiam tego kto tak spierdolil dizajn plfoto :> tak tu brzydko ze nie chce mi sie ogladac. chca nas przekupic foteczka na profilu zauwazyles?

wystawione przez: efedrina  2008-02-02 16:38:09

  Komentarz:

oh, jak tu pięknie! tyryryry

wystawione przez: hrabina heroina  2008-01-31 18:32:43

  Komentarz:

a ty chujowy

wystawione przez: unintended  2007-11-20 23:46:37

  Komentarz:

atamatam jeszcze pieniazka mam wydac:P

wystawione przez: unintended  2007-11-19 00:12:58

  Komentarz:

chcialbym Ci kiedys zaczepic i pogadac.

wystawione przez: unintended  2007-11-18 15:01:00

  Komentarz:

niemamCienagronie

wystawione przez: unintended  2007-11-15 10:44:42

  Komentarz:

poka poka nowe wlosy:P

wystawione przez: unintended  2007-11-14 00:06:22

  Komentarz:

uh rany najlepsiejszych w dodatku. tak tak

wystawione przez: cold light  2007-11-13 18:38:45

  Komentarz:

tak wiem ze to dzisiaj ale wczoraj jeszcze bylam pewna ze jest wtorek hihih ;)

wystawione przez: cold light  2007-11-12 17:37:03

  Komentarz:

cukierkow (naturalnie z dodatkami)! :****

wystawione przez: unintended  2007-11-12 09:25:29

  Komentarz:

co u Pana slychac?bo juz widze ze Pan zyje.o. wciaz ma Pan tak ladne wlosy?

wystawione przez: janysz osial  2007-10-07 00:30:16

  Komentarz:

wielkie dzieki za bardzo trafny komentarz...naprawde po prostu dziekuje

wystawione przez: Mad_Alice  2007-10-06 12:09:54

  Komentarz:

siema panie tetris :)

wystawione przez: hunting_bears  2007-10-05 16:02:01

  Komentarz:

4 lata po \"hail to the thief\", chyba czas najwyższy :)...fajnie u ciebie. pozdrawiam

wystawione przez: eternal_sunshine  2007-10-04 19:35:38

  Komentarz:

hihi :*

wystawione przez: ync  2007-10-01 21:16:25

  Komentarz:

oj nie, wypadnę z ulubionych... :| ojojojjjj

wystawione przez: .jestemtetris  2007-09-22 15:41:04

  Komentarz:

nore ostatnio okupuja pietnastoletnie dzieci

wystawione przez: cocaine girl  2007-09-07 21:56:01

  Komentarz:

ja tam zostalam jednak w norze sie nawet nawet czulam i w sumie to y... aco nocke mialam wiec dogadac sie ze mna moglobybyc ciezko i tak:P jutro powtorka zapewne

wystawione przez: stars-on-fire  2007-08-27 19:27:55

  Komentarz:

tak miala sie nazywac ostatnia plyta muse, ale w koncu zrezygnowali z tej nazwy. a mi sie podoba :)

wystawione przez: Czarna Chmura  2007-07-12 17:34:04

  Komentarz:

daj daj , nowe nowe

wystawione przez: unintended  2007-07-11 11:05:16

  Komentarz:

BO JA NIE UMIEM KOCHAĆ JUŻ, BO JA NIE UMIEM PŁAKAĆ JUŻ, JUŻ NIE DOTYKAJ WIĘCEJ MNIE, JUŻ JEST MI WSZYSTKO JEDNO. WIDOCZNIE TAK MUSIAŁO BYĆ, DZIŚ DLA MNIE JUŻ NIE ZNACZYSZ NIC, NIE WEJDZIESZ PRZEZ ZAMKNIĘTE DRZWI.PRZEDE MNĄ WIELKA CIEMNOŚĆ. SPOKÓJ LALALA

wystawione przez: unintended  2007-06-22 01:22:49

  Komentarz:

nie znosze Cie, a juz prawie kochalem

wystawione przez: cold light  2007-06-19 19:35:32

  Komentarz:

pszypomnialo mi sie ze jestes straszzny chuj i juz chyba nigdy mi nie wyslesz zdjecia z podpisem :D

wystawione przez: cold light  2007-04-10 17:44:08

  Komentarz:

this song sucksssss. lies lies lies cheap n false lyric. go on and have the time of your life :) nie crashuj!

wystawione przez: kiddo  2007-03-22 21:03:56

  Komentarz:

pozazdrościć egzotyki/krk zawszespoko

wystawione przez: kiddo  2007-03-21 20:59:40

  Komentarz:

jakie miasto przedmiotem nienawiści?

wystawione przez: Marcin Filipowicz  2007-03-18 19:38:33

  Komentarz:

czesc

wystawione przez: kiddo  2007-03-15 21:33:55

  Komentarz:

yr so policy free and yr fantasy wheels

wystawione przez: cold light  2007-02-21 15:26:54

  Komentarz:

altefcztery// uwielbiam brzmienie smisow (simsow smsow), zrzucam je z siebie i wkraczam teras w sonik dzien dobry :)

wystawione przez: .jestemtetris  2007-02-19 14:19:13

  Komentarz:

to za malo dla jestemtetrisa i jusz z nie jestem jestemtetris tylko nje wiem jak to znowu zmienic !!

wystawione przez: marcin hernik  2007-02-18 11:39:30

  Komentarz:

.jestemtetris jest w porządku..

wystawione przez: spongy  2007-02-13 07:55:15

  Komentarz:

elo ziom

wystawione przez: Abstrakt Funk Funk Abstrakt  2007-02-12 14:01:51

  Komentarz:

luz taki czil conie

wystawione przez: Abstrakt Funk Funk Abstrakt  2007-02-11 23:38:02

  Komentarz:

hehehe :D

wystawione przez: .jestemtetris  2007-02-02 20:38:38

  Komentarz:

jak dla mnie to komplement

wystawione przez: P.Kaczorowski  2007-02-02 18:58:27

  Komentarz:

jak dla mnie to za dużo klimatu noise\'u

wystawione przez: Abstrakt Funk Funk Abstrakt  2007-02-01 01:05:03

  Komentarz:

fakjutu:>

wystawione przez: sohiite  2007-01-23 22:27:33

  Komentarz:

wkrety, wykrety .... niegrzeczne dzieci ... i ich niebezpieczne srubki.. ja w procesie nieustanego strzenia sie podlaczam cyber zlacza do tradycjonal japan music...w miekiszowych arazacjach.recently:)

wystawione przez: michal_g  2007-01-19 12:22:14

  Komentarz:

hmmm...moze sie nie czepiaj...fajne folio

wystawione przez: dancing_gypsy  2007-01-18 19:03:16

  Komentarz:

oj photoshop. pozdrawiam :)

wystawione przez: .jestemtetris  2007-01-17 18:12:30

  Komentarz:

;)

wystawione przez: sohiite  2007-01-17 16:44:38

  Komentarz:

rumiane! soczyste ! wbilam zeby w arbuzowe zdjecie. >smakuje >

wystawione przez: .jestemtetris  2007-01-16 21:12:44

  Komentarz:

lapsik ? :>>>

wystawione przez: cold light  2007-01-14 21:29:00

  Komentarz:

czuje lapsik rokenrola

wystawione przez: mosquitos in the stucco  2007-01-05 16:12:27

  Komentarz:

haa! :D egotego, z trosza i racja nawet. jeden duch dwa ciala.

wystawione przez: cold light  2006-12-31 18:13:59

  Komentarz:

baw sie :**

wystawione przez: x-ray-mind  2006-12-29 16:58:57

  Komentarz:

tez mysle o jakims portfolio, ale moja wiedza nt tworzenia stron internetowych ogranicza sie do informatyki w podstawowce:D też chcialam zalozyc stronke na carbonmade, ale jakos nie jestem do tego portalu przekonana;| a ty skanuj swoje nowosci dzielnie;) ja mam tony klisz z wakacji do wywolania...ale mam zimno w mojej piwnicznej ciemni, wiec mnie tam nie ciagnie:P pozdr;*

wystawione przez: x-ray-mind  2006-12-27 23:42:22

  Komentarz:

dobrze, ze jestes bek, tylko fajno, jakbys jakims nowym kwasidlem uraczyl:)

wystawione przez: .jestemtetris  2006-12-27 20:58:13

  Komentarz:

dopsz, objecuje nauczyc sieu jeszcze jakiegos

wystawione przez: lukasz1408  2006-12-26 20:03:12

  Komentarz:

molto triste. utilizzare la lingua inglese per commentare il foto polaco e un\'po stupido. saluti. ps. impara l\'altra lingua. vuoto.

wystawione przez: Ola_Szewczul  2006-12-22 23:01:37

  Komentarz:

Wesołych Świąt! :*

wystawione przez: montblant  2006-12-19 09:39:30

  Komentarz:

hihihi :d

wystawione przez: unintended  2006-12-17 20:52:02

  Komentarz:

ze tez dopiero Cie wypatrzylem,doprawdy nie rozumiem.

wystawione przez: cocaine girl  2006-12-15 16:53:38

  Komentarz:

nawet mi cycki urosly.... ale czemu ludzie zmieniają nicki?

wystawione przez: x-ray-mind  2006-12-12 21:03:38

  Komentarz:

oo, żeś się przechrzcił:) łelkom bak!

wystawione przez: Abstrakt Funk Funk Abstrakt  2006-12-11 21:08:58

  Komentarz:

fenks weri macz

wystawione przez: cold light  2006-12-10 15:52:16

  Komentarz:

nununnunuu :)


{* *}