macieknowak - Sezon ogórkowy (2019-08-21 23:11:48)
AlbertoSS -  (2019-08-21 22:15:33)
artemski - Big painter... (2019-08-21 21:49:51)
christ_photo - Metropolia (2019-08-21 21:39:02)

Van_Darios

Van_Darios

O sobie

hmmm ...

Zamieszkały

woj. Małopolskie, Kraków
  • zdjęcia: 18
  • komentarze: 461
  • ocen: 336
  • ocena: 8.89
 

[2007-12-28 15:26:53]

już wróciłem więc czas nadrobić zaległości heh pozdrawiam all:)

[2007-09-27 13:55:17]

Od dnia 29.09 jestem chwilowo niedostępny na plfoto pozdrawiam i życzę sukcesów :)

[2007-09-01 17:30:12]

pierwszych 10.000 ludków w moich skromnych progach to miłe dziękuje i zapraszam ponownie ! masz pomysł na fotografie lub tez chcesz za pozować zapraszam gg.1105030

[2007-07-03 02:58:54]

pinio4000 następny oszołom na plfoto ! ależ ten Pan Bóg ma lokatorów !

[2007-05-21 13:58:02]

No i po ostatniej sesji mam nadzieje ze było warto ucierpiał na tym tylko mój samochód bo miejsce było chyba niedostępne dla ludzi ale czego się nie robi dla sztuki i dobrego zdjęcia . Dzięki temu ja miałem zajęcie a teraz zajęcie będą mieli lakiernicy :)

[2007-04-18 14:52:25]

No wreszcie robi się ciepło wiec trzeba skompletować sprzęt i ruszyć w plener ! jeśli masz pomysł na zdjęcie chcesz pozować nie koniecznie do aktu zapraszam gg 1105030 i jak zwykle CARPE DIEM

[2007-01-14 17:25:43]

dziś była nowa sesja nie miałem dużo możliwości sprzętowej i czasowej wiec przedstawię na dniach co udało mi się osiągnąć pozdrawiam :)

[2006-12-02 02:22:32]

oceniam fotki ktore mnie sie wylacznie podobaja jesli nie ! nie daje negatywa bo niby kim ja jestem:)

[2006-11-28 03:09:36]

باشد و همچنين آب و هوای خوش دارد. پس از آنكه شهر ری دو بار موزيرزمين بيتوته می كردند. اهميت و آبادانی و رونق تهران از زمان دودمان صفوی آغاز گرديد. چون نیای در زمان محمدشاه قاجار گسترش و رونق تهران همچنان ادامه يافت و دو كوی تازه، يكی بنام عباس آباد و ديگری محمديه به محلات تهران افزوده گشت و آب رودخانه كرج بنام نهر كرج به تهران انتقال يافت كه آب روان ميان بلوار كشاورز يادگار همان زمان است. در آغاز پادشاهی ناصرالدين (rozumiecie wiec zapraszam)

[2006-11-24 20:23:31]

Carpe diem :)

Van_Darios "a tak plastik:)" (2010-09-29 19:32:28) komentarzy: 5, ostatni: przeostrzone ( chyba ze lubisz pixele na twarzy i palcach , wlosach , kolczykach .. )
Van_Darios "Paula" (2010-05-16 15:49:07) komentarzy: 7, ostatni: jeśli sesja płatna to jestem wstanie zrozumieć powtarzanie motywu ale w innym razie to nuda
Van_Darios "Nostalgia, czekając na ........" (2008-06-03 03:31:46) komentarzy: 9, ostatni: Zaje...fajne(a) !
Van_Darios "cisza przed... syrena" (2007-08-29 14:17:48) komentarzy: 60, ostatni: piękny akt
Van_Darios "Spacery Weneckie" (2007-09-01 21:19:24) komentarzy: 12, ostatni: Ciekawe i intrygujące. Pozdrawiam serdecznie

Katalog główny (6)

zobacz slideshow

Van_Darios "Nimfa wodna" (2006-11-23 19:47:40) komentarzy: 60, ostatni: fajne!!!
Van_Darios "" (2006-08-31 21:49:18) komentarzy: 16, ostatni: pouczajace
Van_Darios "hmmm..." (2006-08-28 17:49:17) komentarzy: 35, ostatni: faktycznie horyzont, pozatym bdb
Van_Darios "-Pamięć-" (2006-05-26 19:14:23) komentarzy: 12, ostatni: ja nie plakalem
Van_Darios "hmmm" (2006-02-02 19:11:30) komentarzy: 50, ostatni: podoba sie
Van_Darios "w imię Ojca" (2005-09-04 16:51:37) komentarzy: 23, ostatni: gdy słysząłem w TV o tym braterstwie od razu pomyslalem na jak długo ??:)

Komentarze portfolia

wystawione przez: NIrVaNA  2009-01-02 08:58:14

  Komentarz:

kiedy co nowego ??

wystawione przez: Bludog  2008-04-15 09:41:07

  Komentarz:

chapeau bas !

wystawione przez: Skylines  2008-03-14 09:22:34

  Komentarz:

Ładnie tu u Ciebie!

wystawione przez: M Studio  2008-02-29 22:21:27

  Komentarz:

Podobają mi się Twoje \"morskie klimaciki\". Jeszcze tu wrócę. Widzę, że lubimy podobny typ kobiet...

wystawione przez: Sigi I  2008-02-29 15:52:46

  Komentarz:

Swietne akty i modelka !!! Pozdrawiam.

wystawione przez: Bohdan Woś  2008-01-10 16:50:39

  Komentarz:

Piękne i interesujące (te z kobietami - na innych się nie znam). Pozdrawiam

wystawione przez: Wino  2007-12-30 00:13:09

  Komentarz:

Skromnie... ale pięknie :) ładne folio jak tak nieliczne foty

wystawione przez: birdii  2007-12-15 14:30:30

  Komentarz:

;)

wystawione przez: Fetish  2007-12-13 22:28:26

  Komentarz:

(: pozdrawiam Darios ..... :)

wystawione przez: alonka  2007-12-11 14:25:24

  Komentarz:

zapowiada się ciekawie...będę tu wracać :)

wystawione przez: ceran  2007-12-10 13:43:45

  Komentarz:

Van czekam na Twoje prace. Szkoda, że nic nie pokazujesz :/ Pozdrawiam serdecznie :)

wystawione przez: tomasz gracz  2007-12-06 08:47:02

  Komentarz:

dzięki kolego, już dawno w ulubionych

wystawione przez: Wino  2007-09-23 16:46:15

  Komentarz:

Oczywiście ze nie robi w jednym formacie z tego co pamiętam to w 2 albo 3 jak będę w domu to sprawdzę teraz jestem na wyjeździe a wiec nie mam sprzętu przy sobie ogólnie dzięki za info pozdrawiam... jak dodam jakieś nowe fotki od razu dam znac na PRIV.

wystawione przez: Wino  2007-09-23 08:13:47

  Komentarz:

A mam jeszcze jedno Pytanie wiesz może w jakim programie i w jaki sposób odszumić foto oraz je wygładzić ?? lub jak masz jakiegoś Tutka to możesz ewentualnie podać

wystawione przez: Wino  2007-09-21 21:50:39

  Komentarz:

dzięki Za cenne Info fotki robiłem Sony H9 na prawdę nie wiem czemu taka kaszka wyszła :/ pobawię sie to dojdę do jakiegoś tam hmm można to nazwać celu wiadomo nikt na początku nie był mistrzem ogólnie jeszcze raz dzięki i pozdrawiam aaa i własnie jakie programy graficzne polecasz ? ja na dysku posiadam jedynie PS CS2 7,0

wystawione przez: als  2007-09-01 14:05:47

  Komentarz:

hyh to zapraszam na also.digart.pl

wystawione przez: als  2007-09-01 13:42:46

  Komentarz:

niee czemu?

wystawione przez: ien  2007-08-16 19:25:43

  Komentarz:

dziekuje ;)

wystawione przez: ceran  2007-07-07 11:26:10

  Komentarz:

Świetne folio, gratuluję i czekam na kolejne :)

wystawione przez: Van_Darios  2007-07-01 00:23:23

  Komentarz:

a ze masz kota to my wiemy tylko zastanawiam się skąd u Ciebie tyle wredności ? samotność? klimat w którym mieszkasz czyli szuwary ?

wystawione przez: P.Kaczorowski  2007-06-30 15:18:05

  Komentarz:

widzę, że bywasz u mnie, dzięki, zapraszam częściej

wystawione przez: marcin king of the pop  2007-06-06 03:23:48

  Komentarz:

aaa ty kibic jestes? wszystkoo jasne

wystawione przez: NIrVaNA  2007-05-31 14:00:37

  Komentarz:

robie sie ladnie

wystawione przez: Veyroo  2007-04-20 23:50:34

  Komentarz:

dzieki

wystawione przez: spisz  2006-11-24 11:12:31

  Komentarz:

Dzięki za infor. Jeśli zdjecie powstało poprzez naświetlanie na cienie to nie zminia mojego zdania o tego sposobie fotografiowania aktu. Jestem tradycjonalistą w fotografowaniu aktu. Pozdrawiam miło.


{* *}