Janusz M. -  (2020-08-13 20:53:21)
Blade Mack - Polowanie na grube ryby (2020-08-13 17:02:19)
wies - .... (2020-08-13 16:01:56)
MrPretium - Wiktoria (2020-08-13 13:31:55)

automatic lover

automatic lover

O sobie

-

Zamieszka?y

woj. Wielkopolskie, -
  • zdj?cia: 137
  • komentarze: 3153
  • ocen: 2374
  • ocena: 8.67
 
automatic lover "Delikatnie |B&W|" (2009-04-24 00:35:21) komentarzy: 5, ostatni: Bardzo miłe zdjęcie :)
automatic lover "Delikatnie" (2009-04-24 00:28:58) komentarzy: 4, ostatni: ładnie...
automatic lover "krajobraz księżycowy" (2009-09-05 22:24:18) komentarzy: 19, ostatni: oczywiście, że pytanie to można postawić przy każdej fotografii. Ale nie przy każdej można na nie mądrze odpowiedzieć. Większość rzeczy można sfotografować na milion sposobów - od fotografa zależy, który wybierze. Dlaczego zatem tyle osób wybiera...
automatic lover "Miejsce" (2008-07-22 23:50:02) komentarzy: 6, ostatni: Ciekawe jest :) +++ Pozdrawiam i zapraszam +++
automatic lover "Urwis" (2008-05-25 17:27:39) komentarzy: 4, ostatni: Bdb :)
automatic lover "Szacunek" (2008-04-17 20:23:49) komentarzy: 3, ostatni: Polska to dziwny kraj ... może to się kiedyś zmieni ...

HP 320 (10)

automatic lover "Idę sam... właśnie tam" (2007-10-03 22:19:43) komentarzy: 14, ostatni: Piotr - może masz rację... po prostu ostatnio mam za mało czasu na zabawę w plfoto, oglądanie i komentowanie fotografii :) Poza tym mała przerwa czasem dobrze robi. Lolo - w pełni się zgadzam. Co ciekawe, "najlepsze" zdjęcia mają ci,...
automatic lover "Burza jest blisko..." (2006-05-14 21:23:21) komentarzy: 45, ostatni: Bardzo ładne niebo. Pozdrawiam!
automatic lover "Nad polami wstaje nowy dzień... |31.05.2004|" (2006-03-24 19:31:36) komentarzy: 15, ostatni: fajne zdjęcie..  sliczne kolorki ;)
automatic lover "W samotności zbieram bursztyny..." (2006-02-20 18:00:10) komentarzy: 24, ostatni: ładnie uchwycony klimat

HP 912c (82)

automatic lover "Idąc przed siebie... |03.05.2007|" (2007-05-05 22:10:48) komentarzy: 33, ostatni: iso 25 szok
automatic lover "Uwolnij przestrzeń!" (2007-04-21 23:20:22) komentarzy: 31, ostatni: Dpbrze skadrowane. Swietne chmury. Jak dym z papierosa.
automatic lover "Dwie fajne dupy w centralnym kwadracie" (2007-01-19 16:25:55) komentarzy: 22, ostatni: :)
automatic lover "Taniec z szarfą..." (2007-01-07 12:04:00) komentarzy: 30, ostatni: dobre :)

Naj... (4)

automatic lover "W leśnej gęstwinie" (2007-08-22 14:46:37) komentarzy: 6, ostatni: ok i pozdrawiam serdecznie :)
automatic lover "Świetliście" (2007-08-08 14:35:15) komentarzy: 30, ostatni: niebiańsko piękne
automatic lover "Dotyk grudniowego słońca |10.12.2005|" (2007-01-03 18:03:33) komentarzy: 66, ostatni: Nastrojowo i spokojnie
automatic lover "W starym ogrodzie..." (2006-05-04 21:47:47) komentarzy: 40, ostatni: piekne, nastrojowe foto i folio

Katalog główny ()

Komentarze portfolia

wystawione przez: ChrisZet  2008-07-04 23:30:11

  Komentarz:

powtórzę się :) lubię tutaj wracać . pozytywna energia tu mieszka :]

wystawione przez: oskarliw  2008-03-27 19:23:32

  Komentarz:

dzieki za ocene i wypunktowanie wad, popracuje nad poprawą, przynajmniej jest to fachowa ocena a nie jak co niektórzy napisza gniot a to nie o to chodzi pozdrawiam, Twoje zdjecia sa super

wystawione przez: Michelle  2008-02-16 21:15:19

  Komentarz:

niezłe folio, pozdr.

wystawione przez: donprego  2008-02-08 17:30:48

  Komentarz:

Seria network jest świetna !!!!!!!!!

wystawione przez: atreb  2008-02-08 16:56:21

  Komentarz:

Cóż powiedzieć, jest czym cieszyć oczy :-))

wystawione przez: Tami66  2007-12-22 21:17:27

  Komentarz:

masz piękną galerię...pozdrawiam i życzę wyjątkowych Świąt

wystawione przez: with care  2007-11-13 23:58:46

  Komentarz:

witam, dziekuje za ocene mojego zdjęcia... problem w tym, że jestem poczatkujaca, bo po prostu na razie trafiam w odpowiednie miejsce o odpowiednim czasie... tak jak tu...:(( Pozdr hania lofton

wystawione przez: RamzesIII  2007-11-10 21:42:25

  Komentarz:

O kurcze jak weszlem do Ciebie to bylo dobrze, ale przewijajac rolke w dol stwierdzam z pelnym przekonaniem ze czlowieku masz rewelacyjne folio do ktorego z przyjemnoscia bede wracal!Swietne fotki!

wystawione przez: bartmark  2007-11-04 19:43:53

  Komentarz:

masz człowieku talent:)

wystawione przez: bw22  2007-11-03 21:37:39

  Komentarz:

Piękne PF :)

wystawione przez: Ania Winiarska  2007-11-02 22:35:32

  Komentarz:

bomba foty :)))

wystawione przez: damk  2007-10-28 20:59:00

  Komentarz:

pięknie tu :)

wystawione przez: prosot  2007-10-19 22:26:11

  Komentarz:

:)

wystawione przez: gitara3  2007-10-12 20:09:16

  Komentarz:

super....

wystawione przez: P.Kaczorowski  2007-10-05 14:46:47

  Komentarz:

bardzo fajny folder \'nowy dzień\'

wystawione przez: Andrzej_T3  2007-10-01 09:01:49

  Komentarz:

Naprawde ładne foty

wystawione przez: fala69  2007-09-30 03:17:04

  Komentarz:

naprawdę miło popatrzeć :)))

wystawione przez: mariolka01  2007-09-29 17:20:13

  Komentarz:

swietne pajeczynki

wystawione przez: prosot  2007-09-26 22:21:01

  Komentarz:

oby tak dalej:)

wystawione przez: eft  2007-09-26 14:48:58

  Komentarz:

nowy dzień i o poranku poraża, coś niesamowitego, całe PF hoho!

wystawione przez: sugar-mice  2007-09-25 17:16:04

  Komentarz:

mile.pozdrawiam:)

wystawione przez: Kornela  2007-09-24 22:30:37

  Komentarz:

piękne!wspaniałe folio!pzdr.

wystawione przez: FotoMar  2007-09-24 16:45:56

  Komentarz:

napisze tylko tyle; wspaniale

wystawione przez: Justyna Bajgrowicz  2007-09-23 15:11:27

  Komentarz:

Przepiekne te Twoje pajeczynkowe prace!

wystawione przez: ml2200  2007-09-19 19:46:46

  Komentarz:

No dobra. jestem pod mega wrażeniem. super zdjęcia. pzdr

wystawione przez: pigool  2007-09-17 23:01:08

  Komentarz:

m42 mam ale od zenitha ,prackitki i pentacona FM to sa formaty maloobrazkowe a moj olympus jest formatu 4/3 wiec nie wiem czy bedzie ok pierscienie przejsciowe widzialem w internecie ale nie wiem czy to naprawde zadziala. dzieki za rady

wystawione przez: pigool  2007-09-17 22:14:07

  Komentarz:

dzieki za trafne uwagi, przegladajac twoje folio moge wiele sie nauczyc jak komponowac kadr, twoje prace sa naprawde wysmienite, bede tutaj zagladal, jeszcze raz dzieki za uwagi

wystawione przez: AdrianKw  2007-09-16 10:19:58

  Komentarz:

Malarsko!

wystawione przez: Guniek  2007-09-12 21:22:31

  Komentarz:

Twoje pajeczynki sa fantastyczne !

wystawione przez: ChrisZet  2007-09-07 12:33:43

  Komentarz:

jak przyjemnie tutaj wracać!! pozdrawiam

wystawione przez: MindEx  2007-09-06 19:06:00

  Komentarz:

śiwtne folio. oczywiście mam je w ulubionych.

wystawione przez: Jarek76  2007-09-02 18:49:51

  Komentarz:

Bardzo ładne folio

wystawione przez: Pitusk  2007-08-31 23:13:01

  Komentarz:

niesamowite PF będe je odwidzał jeszcze wiele razy!

wystawione przez: Monica123  2007-08-31 22:17:56

  Komentarz:

Piekne folio, mozna sie zakochac! pozdrawiam

wystawione przez: pumikon  2007-08-30 16:07:54

  Komentarz:

ladnie tu

wystawione przez: pradam  2007-08-25 22:38:55

  Komentarz:

dawno mnie tu nie bylo, a szkoda, bo wiele stracilem

wystawione przez: Patulkaa  2007-08-23 16:53:04

  Komentarz:

cudnie tu u Ciebie ... przepieknie

wystawione przez: P.Kaczorowski  2007-08-21 12:43:07

  Komentarz:

widzę, że bywasz u mnie, dzięki, zapraszam częściej

wystawione przez: młody  2007-08-20 13:15:02

  Komentarz:

Bardzo dobry pomysl z podawaniem parametrow zdjecia. Piekne prace, pozdrawiam

wystawione przez: pat93p  2007-08-16 21:04:43

  Komentarz:

Piekne fotki!!! super seria z pajeczynką :) też może coś wrzuce!!! dzięki za odwiedziny i podpowiedź. pozdrawiam

wystawione przez: echidna  2007-08-15 12:03:57

  Komentarz:

ładne światło o poranku.

wystawione przez: ChrisZet  2007-07-06 11:02:20

  Komentarz:

lubię tutaj wracać!!! cudowne folio!!!!!

wystawione przez: la_bella  2007-06-29 23:57:46

  Komentarz:

O wielu zdjęciach można powiedzieć, że są świetne i urzekające... ale tym razem przeżyłam niezapomnianą podróż... dosłownie jakbym tam była. Bardzo głębokie, zupełnie jakbyś prowadził mnie za rękę...

wystawione przez: Konrad Biedroń  2007-04-04 18:57:06

  Komentarz:

jest tu pieknie juz od dawna w ulubionych :) czekam na cos nowego bo cos ostatnio nie dodajesz :(

wystawione przez: ., ,  2007-03-07 13:37:47

  Komentarz:

bardzo dobre zdjęcia! wielkie dzięki, że podajesz tak dokładnie parametry ekspozycji! dla początkujących, takich jak ja, to świetna sprawa, bo mozna się czegoś nauczyć (aczkolwiek nie mam mozliwości użycia filtra polaryazyjnego, bo dysponuję na razie zwykłą cyfrówką). pozdrawiam serdecznie :)

wystawione przez: modzel65  2007-03-05 19:39:55

  Komentarz:

Malownicze fotki. Takie jak lubię. :)))

wystawione przez: Martyniak  2007-02-04 21:03:33

  Komentarz:

Ładne portfolio,kolorystyka,motywy i wykonanie na plus.Twoja galeria mnie urzeka!Pozdrawiam!

wystawione przez: raflus  2007-01-07 21:56:12

  Komentarz:

bardzo lande zdjecia..

wystawione przez: Mita  2007-01-07 12:18:53

  Komentarz:

Piękne folio... Plenery i pajęczynki są super... Gratuluję.. Monika...

wystawione przez: Królewna Fiona  2007-01-06 12:03:28

  Komentarz:

Ładne PF! Szczególnie seria pajęczynowa :)

wystawione przez: CayenneCinferno  2007-01-03 09:57:47

  Komentarz:

piękną masz galerie!!

wystawione przez: MalyKub  2007-01-02 22:55:30

  Komentarz:

bardzo fajna galeria... kolorowo i zupełnie bez kolorów ;) bardzo ciekawe...

wystawione przez: Lua  2006-12-27 13:02:30

  Komentarz:

piękne portfolio, gratuluję

wystawione przez: Nilland  2006-12-27 00:05:42

  Komentarz:

ciekawie tu u Ciebie :)

wystawione przez: zuzanna.z  2006-12-18 11:23:24

  Komentarz:

jedne z nielicznych krajobrazów,które mi się podobają :P Dziękuję =)

wystawione przez: banitaa  2006-12-17 15:54:38

  Komentarz:

piekna seria \"o poranku\" ... pozdrawiam

wystawione przez: Ewellina  2006-12-16 23:26:50

  Komentarz:

miłe folio :) masz się czym pochwalić ;]

wystawione przez: Piotr Filewski  2006-12-09 17:38:20

  Komentarz:

Bardzo sympatyczne portfolio, naprawdę ładna kolekcja.


{* *}