Ramche - . (2019-12-14 23:52:13)
BornDead - w (2019-12-14 23:51:23)
Poszukiwanie - Magda (2019-12-14 22:02:00)
sennik - W ciszy... (2019-12-14 21:45:21)

andy75

andy75

O sobie

gg:6165621

Zamieszkały

woj. Pomorskie, Gdynia
  • zdjęcia: 36
  • komentarze: 1517
  • ocen: 3224
  • ocena: 8.94
 

zobacz: www.abstudio.info

[2009-01-21 07:01:17]

ab studio

Katalog główny (36)

zobacz slideshow

andy75 "..." (2010-10-07 11:32:06) komentarzy: 5, ostatni: pięknie
andy75 "" (2009-04-11 23:39:23) komentarzy: 20, ostatni: lubię :)
andy75 "" (2009-02-28 22:27:37) komentarzy: 31, ostatni: +
andy75 "" (2009-02-15 16:30:19) komentarzy: 9, ostatni: mocne
andy75 "" (2008-11-24 10:32:43) komentarzy: 40, ostatni: odstą mi tą modelkę ma niesamowite oczy ???
andy75 "" (2008-08-01 10:11:23) komentarzy: 27, ostatni: +
andy75 "" (2008-07-27 11:09:31) komentarzy: 41, ostatni: ten portret jest wykonany swietnie
andy75 "" (2008-07-04 23:19:46) komentarzy: 52, ostatni: niezłe
andy75 "" (2008-05-20 13:48:18) komentarzy: 28, ostatni: super!
andy75 "" (2008-05-06 10:50:02) komentarzy: 54, ostatni: znakomite
andy75 "" (2008-04-21 10:24:44) komentarzy: 30, ostatni: bdb
andy75 "" (2007-11-25 13:51:37) komentarzy: 50, ostatni: db
andy75 "" (2007-11-15 20:13:11) komentarzy: 34, ostatni: ładnie
andy75 "" (2007-10-14 09:38:59) komentarzy: 38, ostatni: fajny dokumento-portret:)
andy75 "" (2007-10-05 21:29:32) komentarzy: 90, ostatni: +
andy75 "" (2007-09-27 10:08:13) komentarzy: 44, ostatni: fotografujmy swoje Panie!!!
andy75 "" (2007-09-13 09:36:50) komentarzy: 34, ostatni: to jest świetne
andy75 "" (2007-09-06 09:34:12) komentarzy: 29, ostatni: dobre
andy75 "" (2007-09-01 10:41:09) komentarzy: 59, ostatni: Ona mi trochę którąś gwiazdę porno przypomina...
andy75 "" (2007-08-30 07:48:44) komentarzy: 40, ostatni: ++
andy75 "" (2007-08-03 08:27:05) komentarzy: 72, ostatni: ładne szarości
andy75 "In Rain" (2007-05-30 09:26:07) komentarzy: 61, ostatni: świetne.
andy75 "nie odchodź" (2007-05-26 21:18:38) komentarzy: 21, ostatni: Rewelacja
andy75 "+++" (2007-03-25 19:50:06) komentarzy: 58, ostatni: wydobyłeś wszystko co najpiękniejsze.. jestem pod wrażeniem..
andy75 "Gold Woman" (2007-03-13 13:17:24) komentarzy: 19, ostatni: piękne!
andy75 "Tęsknota" (2007-01-29 15:53:34) komentarzy: 29, ostatni: piękne ujęcie, lubię...
andy75 "" (2007-01-26 20:21:52) komentarzy: 38, ostatni: najlepsze z serii
andy75 "Teatr cieni" (2006-10-18 14:26:25) komentarzy: 84, ostatni: pdb
andy75 "" (2006-10-04 13:24:02) komentarzy: 62, ostatni: Bardzo fajne :)
andy75 "ostatnie" (2006-06-13 17:17:21) komentarzy: 30, ostatni: super
andy75 "Zarysy" (2006-06-08 08:38:26) komentarzy: 38, ostatni: ekstra klimacik !
andy75 "bezkres" (2006-06-03 08:34:05) komentarzy: 41, ostatni: pięknie ... ^^-^^
andy75 "ku światłu" (2006-05-28 18:57:01) komentarzy: 40, ostatni: jest to jedno z niewielu zdjec ktore sa wyjatkowe. moze i jest mocno nadnaturalne, mocno podrasowane, ale w tym przypadku sie po prostu udalo!!!
andy75 "bezruch" (2006-05-08 17:34:59) komentarzy: 53, ostatni: świetnie skadrowane i w tych szarościach dobrze
andy75 "Pomiędzy" (2006-04-28 17:56:47) komentarzy: 47, ostatni: ah tu bylam juz ! :)
andy75 "zachód w Jastrzębiej" (2005-08-13 11:08:52) komentarzy: 69, ostatni: nie z tej ziemi....

Komentarze portfolia

wystawione przez: Jaro_Ł_T  2009-10-29 08:09:13

  Komentarz:

No, Andy...a jakie widoki u Ciebie dopiero! :{))) Pozdro!

wystawione przez: embarrassed  2009-06-17 18:53:28

  Komentarz:

Dla mnie super prace!Gratuluje i pozdrawiam.

wystawione przez: Agent_82  2009-06-09 08:13:11

  Komentarz:

Kompozycje, które masz na swoim portfolio nie zapowiadają niczego szczególnego, przyciągają swoją uwagą jedynie nagie kobiety, jednak doszukiwać się w Twoich pracach jakiegoś głębszego sensu i górnolotnego polotu bardzo trudno. Twoje prace są nudne i monotonne.

wystawione przez: Jarek Kochanowicz  2008-11-26 17:12:12

  Komentarz:

Droga nastolatko Andy75, W pełni rozumiem Twoje ekstremalne reakcje na ocene Twoich twórczych pasji.Wiem, że Twoje rozchwianie emocjonalne, problemy z samooceną i histeryczne reakcje są wynikiem wchodzenia w okres dojrzałości płciowej. Nie martw się. To przejdzie po okresie pokwitania. Czego Ci szczerze życzymy :-) Twój lekarz dr. Rumian/Radio Erewań

wystawione przez: Gahan  2008-11-19 10:24:18

  Komentarz:

bardzo tu przyjemnie! pozdrawiam.

wystawione przez: Tom_lp  2008-10-01 20:56:41

  Komentarz:

Ja nigdy modelek nie komentowałem, jeżeli mi się nie podobają, to zazwyczaj staram się to przemilczeć. Pozdrawiam.

wystawione przez: andy75  2008-10-01 10:40:52

  Komentarz:

Tom zauważ, że dwa ostatnie zdjęcia które skasowałem miały najwyższą średnia ocen w danym dniu na tym portalu wiec nie kasuje zdjęć by zawyżyć sobie średnia czy coś tam jeszcze, Szkoda tylko że ten portal nie ma odpowiedniej kategorii która by pasowały do zdjęć jakie robię, no cóż artystą żadnym nie jestem i nie mam pojechanych wizji artystycznych, robię zdjęcia jakie lubię, zdjęcia które lecą do czasopism, na reklamówki, na kalendarze, w publikacjach jest wymagana obróbka taka a nie inna która tutaj jest uważana za tzw. plastik, a komentarze pod adresem modelki w stylu nadmuchana silikonowa lala wydają mi się nie na miejscu!!!, Może administracja tego portalu zrobi wreszcie odpowiednią kategorie z chęcią wrócę i powstawiam tam parę zdjęć. Pozdrawiam wszystkich - Andy

wystawione przez: PaulaK  2008-09-30 21:27:37

  Komentarz:

Przeczytałam te wszystkie komentarze - to takie smutne, że osoby dla których niezwykle istotną rolę w życiu odgrywa fotografia nie zawsze potrafią - dzięki pasji się łączyć. Ktoś kiedyś powiedział mi, że zawsze znajdzie się Osoba, której nasze zdjęcie może nie przypaść do gustu, ale wtedy nie mozna się ani obrażać ani poddawać tylko robić zdjęcia dalej.Iść do przodu.Jeśli Ktoś z nas z takiego powodu przestanie tworzyć \"obrazy\" - będzie to oznaczało, że był zbyt słaby lub nie kochał tego tak bardzo jak powinien. Jeszcze jedno - wszyscy się jeszcze uczymy - nigdy nie było tak ani nie będzie, że wszystko co robimy jest idealne, ale może warto doceniać siebie nawzajem i z drugiej strony krytykować także , ale tak by ta krytyka nie była \"raniąca\" dla kogoś drugiego...

wystawione przez: Tom_lp  2008-09-30 15:42:22

  Komentarz:

Mr Andy nie lubi otrzymywać negatywnych komentarzy, jak i ocen niższych od 8,0, dlatego rewanż z jego strony jest czym naturalnym, ale całkowicie nieuzasadnionym, oceniając dobrą pracę w dziesięciostopniowej skali na 3, pokazuje swoją niedojrzałość. Dodatkowo swoje tragiczne zdjęcia broni do ostatniej chwili, a po dwóch tygodniach, gdy wszystko już ucichnie znikają z jego folio, gdyż zaniżały średnią. Niektórzy wybierają pieniądze(pornograficzne zdjęcia bardzo dobrze sprzedają się do kalendarzy), no ale cóż, pewnie i tacy ludzie muszą być na świecie.

wystawione przez: Elvisowy  2008-09-30 10:54:49

  Komentarz:

a to nie wolno stawiac oceny poniżej średniej? skoro postawilem taką a nie inną to znaczy ze mi sie podoba ale nie powalilo mnie na ziemie

wystawione przez: Zbigniew Fidos  2008-09-18 12:20:09

  Komentarz:

sprawdzam tylko, czy jeszcze tu jesteś. zajrzę jeszcze za parę dni :o)

wystawione przez: harb  2008-09-17 08:22:47

  Komentarz:

gtatuluję - potrafisz operować aparatem i myśleć podczas focenia

wystawione przez: Madeolady_  2008-09-14 13:12:56

  Komentarz:

to dobrze :) o to chodzi w sztuce, zeby wywoływac na odbiorcy emocję. pozytywną lub negatywną :)

wystawione przez: Starfucker  2008-07-22 22:38:45

  Komentarz:

Heh a cos na poparcie swoich slow masz czy po prostu cos Cie uwieralo? Ulzylo mam nadzieje?

wystawione przez: Scarlett-Tattoo  2008-07-20 19:48:51

  Komentarz:

Dzieki za poświecenie kilku chwil... Twoje prace znam i bardzo lubie... Pozdrawiam serdecznie...

wystawione przez: andy75  2008-07-13 21:36:03

  Komentarz:

caffeine Żadne kochanie. takie mam prawo i to nie zemsta tylko zwrócenie uwagi na Twoją hipokryzję

wystawione przez: caffeine101  2008-07-13 21:06:49

  Komentarz:

Hej Andy kochanie, jak widze robisz zemste :) Żenujące :)

wystawione przez: YoungWind  2008-07-05 15:02:30

  Komentarz:

Przepiękna galeria... :-)

wystawione przez: TYGRYSSSIATKO  2008-07-02 08:56:04

  Komentarz:

No to teraz, jak juz bylismy razem na imprezie, odwiedziłes moje folio, to jak spotkamy się na plaży przypadkiem - nie będziesz pytał czy my się znamy? Hehehe :) Pozdrawiam, Gosia

wystawione przez: szymand  2008-06-23 15:40:42

  Komentarz:

;) ...

wystawione przez: nettetE  2008-06-22 21:27:11

  Komentarz:

bardzo dobre zdjecia, gratuluje i podziwiam :)

wystawione przez: topha  2008-06-17 06:45:43

  Komentarz:

trzymam średnią statystyczną:-)))) przy takiej nadprodukcji kiczu muszę sie pochamować i wystawiać w innym miejscu dystans do siebie to SKARB Drogi Panie, tego ani ani w tej \"galerii\"

wystawione przez: topha  2008-06-15 19:25:33

  Komentarz:

przeładowane i powtarzające się, bez sensu

wystawione przez: 31  2008-05-30 10:20:12

  Komentarz:

nuda

wystawione przez: asesino  2008-05-28 21:25:44

  Komentarz:

Mistrzostwo!!!

wystawione przez: komarek66  2008-05-26 09:17:09

  Komentarz:

Fajnie było poznać,takiemu laikowi jakim jestem ciężko z oceną takiej fotografii. Wdać, że Ty wiesz co robisz. Pozdrówka...

wystawione przez: Łukasz Cyrus  2008-04-21 12:01:09

  Komentarz:

Wspaniałe folio

wystawione przez: kristof70  2008-03-07 13:23:33

  Komentarz:

Piekne prace.szkoda ,że Tobie autorze brakuje tylko dobrego wychowania i podstawowych zasad kultury i sacunku dla innych co pokazałeś wpisem pod moim pf.

wystawione przez: rewaldi  2008-03-07 13:08:52

  Komentarz:

Piękne dziewczyny zapodajesz--lubię

wystawione przez: alabaster  2008-03-04 08:16:31

  Komentarz:

podoba mi się całe folio, sątu perełki i są slabizny, a to już świadczy o twórczej drodze

wystawione przez: peccel  2008-02-09 23:49:40

  Komentarz:

fascynuje mi za twoje pracy bo mi podobne do mojej styla ale chetnie nauczę sie i niestety nie mam modelki!1pozdrawiam

wystawione przez: ml2200  2008-02-02 20:05:48

  Komentarz:

Super :) zatkało mi

wystawione przez: JAROSŁAW B  2008-02-02 19:46:13

  Komentarz:

piekne obrazki sztuczne pozy modelek generalnie moje uznanie

wystawione przez: mopas  2008-01-31 13:20:59

  Komentarz:

sorry Andy75 - to miało być dla kogoś innego.

wystawione przez: mopas  2008-01-31 13:18:08

  Komentarz:

pieknie. Jestem pod wrażeniem.

wystawione przez: Nina Skołucka  2008-01-23 15:02:08

  Komentarz:

ładnie u Ciebie.. pozdr :)

wystawione przez: rULEz  2008-01-16 10:07:44

  Komentarz:

Zdjęcia robią wrażenie. pozdr.

wystawione przez: Bohdan Woś  2008-01-10 16:42:24

  Komentarz:

Bardzo piękne i ciekawe prace. Pozdrawiam.

wystawione przez: cypr  2008-01-08 20:55:49

  Komentarz:

jestem pod wielkim wrażeniem portfolio

wystawione przez: GoodSpirit  2008-01-08 20:12:22

  Komentarz:

Ladujesz w ulubionych :) Pozdrawiam

wystawione przez: GoodSpirit  2008-01-08 20:00:32

  Komentarz:

Lubie Twoje prace

wystawione przez: andy75  2008-01-05 10:44:59

  Komentarz:

Widzisz Zaziel i przez takich jak ty ten portal schodzi na psy, ocenia sie zdjecia a nie wyglad modelki, ocenia sie zdjecia fotografa a nie jego charakter na podstawie zdjęć choć wogóle mnie nie znasz i to co napisałeś jest obraźliwe, nie na daremno sie mówi pl gnioto, to właśnie przez brak kultuty u takich ludzi jak Ty sypie sie ten portal i tak wielu dobrych fotografów z tąd odchodzi

wystawione przez: shogoon  2008-01-04 16:48:37

  Komentarz:

... a czy ja chce żeby kogoś coś bolało ? jedna chamska opinia raczej nie wpłynie na jej samopoczucie ani zachwyty odbiorców . I pardon za siarę pod pf . trzeba było mi nawrzucać prywatnym kanałem . albo ocenić zdjęcie a nie moją \"wadę wzroku :) \" i powstrzymać sie od chamskich komentarzy samemu . pozdrawiam . ps. jesli modelka czuje sie urażona to przepraszam .

wystawione przez: andy75  2008-01-04 15:53:19

  Komentarz:

shogoon wiesz mnie to nie boli co ty wypisujesz na mój temat ale na pewno zaboli modelke jak przeczyta o sobie \"dupa wam do głowy uderzyła\" - pozdrawiam i troche kultury prosze bo one czesto to też czytają

wystawione przez: shogoon  2008-01-04 12:05:43

  Komentarz:

szacunek Ci chętnie oddam jeśli czujesz sie urażony ... ale zeby tak odrazu do plebsu ze startem b i ciemnią w kiblu per mistrzu :) . jedna odmienna opinia i boli ,no bez jaj . nie zniżaj sie do \"tego poziomu\" = \"mojego\" . pzdr

wystawione przez: shogoon  2008-01-04 11:52:06

  Komentarz:

andy nie rob bardachy , napisałem ze bez rewelacji.... a nie że zdjecie jest złe . ale to nasza narodowa cecha porblemy ze zrozumieniem tekstu :) . pozdrawiam .

wystawione przez: badysław  2008-01-03 13:56:15

  Komentarz:

Piękne Folio! Lubię tu zaglądać z uwagi na świetną technikę i zmysł artystyczny autora!! A ponieważ przymierzam się do wykonania zdjęć aktowych jest to miejsce szczególne gdzie można podejrzeć ciekawą technikę. Jest to o tyle ważne że do aktu trudno mi się było zabrać. Pozdrawiam i życzę sukcesów!

wystawione przez: suzi_M  2007-12-12 15:06:59

  Komentarz:

o kurcze ale mi się trafiło, więc gratulacje za wyróżnienie zdjęcia w playboy - hihi zdjążyłam jeszcze wtym roku

wystawione przez: Andy Satyr  2007-11-22 13:39:27

  Komentarz:

lubie wpadac do Ciebie :)

wystawione przez: rahim32  2007-11-21 21:09:37

  Komentarz:

Piękne!!! Dodaje Cie do moich ulubionych autorów! Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:)

wystawione przez: andy75  2007-11-16 07:25:47

  Komentarz:

Reew kurcze z drzewkami to aluzja bo ty nie masz ani jednego zdjecia !!!! super folio :)

wystawione przez: reew  2007-11-15 23:47:10

  Komentarz:

\"no tak jak ktoś drzewka foci to co może konkretnego o moich zdjęciach napisac prawda reew\" Nie rozumiem, jaki to ma związek. Nawet, gdybym w życiu nie miał w ręku aparatu, to prawo do własnej opinii mam. I nie muszę robić sesji z modelkami, żeby stwierdzić, że w pewnym miejscu jest przesada z brakiem elegancji i wulgarnością. Polecam przejść się do EMPiKu i obejrzeć włoskiego Vogue czy Elle. I podpatrzeć jak tam wyglądają sesje z modelkami. Proponuję trochę dystansu do siebie i samokrytyki zamiast atakowania mnie za to, że nie podobają mi się twoje zdjęcia.

wystawione przez: ABJ-Photography  2007-11-12 21:14:12

  Komentarz:

jak sie nie podobaja to proponuje pokazac co sie bedzie podobac :) Andy nie lam sie -jestes tu jednym z najlepszych

wystawione przez: andy75  2007-11-12 18:16:25

  Komentarz:

no tak jak ktoś drzewka foci to co może konkretnego o moich zdjęciach napisac prawda reew

wystawione przez: reew  2007-11-12 17:54:40

  Komentarz:

Nie podobają mi się zdjęcia. Większości brak stylu i treści, skupiają się tylko na formie. Według mnie tandetne, uderzające w \"pierwotne instynkty\". Jedyne dobre to te bez nagości ;)

wystawione przez: ennio  2007-11-04 19:38:29

  Komentarz:

\"ennio Do: andy75 Temat: Re: Re: satysfakcja? Data: 2007-10-25 18:35:14 gdyby moje zdjęcia były cienkie to Twoich niskich ocen nie kasowałby admin, napisałem do niego by zablokował Twoje konto jeśli dalej będziesz stosował te prymitywne odwety\" mam nadzieję, że to mój ostatni wpos tutaj

wystawione przez: Paweł L  2007-10-30 17:12:05

  Komentarz:

Piękna galeria. Pozdrawiam

wystawione przez: amada  2007-10-28 10:40:04

  Komentarz:

przepięknie tu..

wystawione przez: ennio  2007-10-26 18:00:42

  Komentarz:

mocno kiczowate i tandetne folio

wystawione przez: lewnik z paganowa  2007-10-24 20:44:36

  Komentarz:

- Chciałbym życzyć wszystkim mieszkańcom wsi, a w szczególności polskim rolnikom otuchy i optymizmu. Wiary w to, że wspólnie razem przebudujemy Polskę i będziemy z niej dumni, a jednocześnie każdemu indywidualnie życząc zdrowia, pomyślności, miłości w rodzinie, solidarności ludzkiej, wzajemnego wspierania się w trudnych czasach jakich żyjemy. Wszystkim życzę Szczęść Boże

wystawione przez: seruzkalinowej  2007-10-22 15:13:09

  Komentarz:

Swietne pf. Rewelacyjne. Pozdrawiam

wystawione przez: kovalphoto  2007-10-21 18:03:11

  Komentarz:

PF-WOW

wystawione przez: prozaque  2007-10-15 14:09:29

  Komentarz:

a niby co się zaczęło dokładnie?

wystawione przez: r_uda  2007-10-15 11:49:57

  Komentarz:

cudne folio, masz czucie ;-)

wystawione przez: voovoo2  2007-10-11 09:14:59

  Komentarz:

No cóz daleko mi do Twoich umiejętnosci.Najbardziej zazdroszczę Ci tego kontraktu z MON na kalendarz dla naszych dzielnych żołnierzy na misjach w Afganistanie i Iraku.

wystawione przez: Marek Glinka  2007-10-09 12:31:33

  Komentarz:

swietna galeria

wystawione przez: Derian  2007-10-05 23:47:16

  Komentarz:

jedna z lepszych galerii

wystawione przez: MariuszVVV  2007-10-04 13:55:50

  Komentarz:

dzięki, ale daleka droga mi do ciebie :) podoba mi się twoja zabawa ze światłem, pozdrawiam

wystawione przez: dcmb  2007-10-01 22:01:32

  Komentarz:

rewelacyjnie pokazujesz piekno tych kobiet. brawo! :)

wystawione przez: bhakta  2007-10-01 21:52:37

  Komentarz:

powiem jedno ... gratuluję folio :)

wystawione przez: arturkrakpl  2007-09-26 11:21:48

  Komentarz:

fajne foty posiadasz - zwłaszcza portrety . pozdr

wystawione przez: waterresist  2007-09-26 09:38:45

  Komentarz:

widze ze urazony artysta sie rewanzuje:) ... to cecha ludzi malych ...

wystawione przez: husky2003  2007-09-25 20:00:58

  Komentarz:

O w mordę!!! ;) Piękne zdjęcia i sliczne modelki.

wystawione przez: fruziai  2007-09-25 18:32:42

  Komentarz:

brak mi słów....... rewelacja to za mało.....

wystawione przez: SYLWESTER 59  2007-09-21 03:37:54

  Komentarz:

NO..PANE ANDRZEJ..POGRATULOWAC CALOSCI!!!!!!!! ZMYSL TWURCZY +MODELKI...WYSMIENITE PRACE..POZD.

wystawione przez: Maciek  2007-09-14 12:35:55

  Komentarz:

Ale masz tu super... Gratulacje.

wystawione przez: Marcin Kosakowski  2007-09-06 18:57:16

  Komentarz:

mam nadzieje ze tak zostanie :)

wystawione przez: mcinekj  2007-08-24 11:37:10

  Komentarz:

Zdecydowanie najlepsze zdjęcia w pierzach, zapraszam do oceny mojego debiutu tutaj

wystawione przez: ien  2007-08-22 23:30:41

  Komentarz:

Fajne portfolio ;) z tego co pamietam to trzymalem Ci blende na sesji z Maja jaki ten swiat maly;) pozdro

wystawione przez: RelentlessONE  2007-08-04 09:47:25

  Komentarz:

Jedziesz z niektorymi zdjeciami CKM-owo, ale folio nie z tej ziemi. W calym pf tylko 2 zdjecia mi sie nie podobaja a reszta super. MASZ KLASE! Napewno zajdziesz daleko. Czekam na wiele wiele wiecej zdjec na plfoto!!!! Andy - człowiek sukcesu!

wystawione przez: pglen  2007-07-16 22:41:14

  Komentarz:

super folio, do ulubionych! pozdrawiam

wystawione przez: x wilk x  2007-07-13 10:40:48

  Komentarz:

świetne folio, umiesz fotografować ludzi!

wystawione przez: Veyroo  2007-07-12 04:07:13

  Komentarz:

Andy a kiedy tutaj cos nowego ?? ;]

wystawione przez: Brujo  2007-07-09 15:47:59

  Komentarz:

piękne foty robisz

wystawione przez: Veyroo  2007-07-03 23:31:15

  Komentarz:

dzieki:) moze kiedys CIe dogonie ;]

wystawione przez: skyman  2007-06-20 19:33:45

  Komentarz:

Dzięki andy75 - Ty się też nie możesz poskarżyć na Twoje pf :) będę zaglądał

wystawione przez: Maciej Olejnik  2007-06-13 12:07:19

  Komentarz:

he he ... latzky; to był gość, też za nim tęsknie :)))

wystawione przez: kalkinX  2007-06-07 07:25:33

  Komentarz:

Niezłe.

wystawione przez: Van_Darios  2007-06-05 16:29:42

  Komentarz:

jak ja tu lubie zagladac !!!

wystawione przez: leszczE  2007-06-03 20:26:55

  Komentarz:

o kurde!! ŚWIETNE!!!!!!

wystawione przez: Ola  2007-06-03 13:04:16

  Komentarz:

pardzo podobaja mis sie twoje zdjecia. bardzo bardzo :)

wystawione przez: boukmancorporation  2007-06-02 21:26:46

  Komentarz:

...patrycja na +++

wystawione przez: h h a n a  2007-05-31 10:47:37

  Komentarz:

portfolio godne podziwu / pozdrawiam serdecznie :-)

wystawione przez: bara  2007-05-17 12:31:08

  Komentarz:

piekne folio i rownie piekne modelki :) pozdrawiam serdecznie

wystawione przez: purchlografia  2007-05-15 12:28:02

  Komentarz:

na kazdym portalu i po pare razy Twoimi zdjeciami nie znudze sie nigdy :)

wystawione przez: pogodka78  2007-05-15 01:21:18

  Komentarz:

o kurcze.... super fotki :), pozdrawiam

wystawione przez: Jach0  2007-05-10 21:39:11

  Komentarz:

tylko pozazdrościć ... pań i oczywiście fotografii :P ... pozdrawiam

wystawione przez: Adik626  2007-05-10 19:07:19

  Komentarz:

foty są genialne gratuluje ;)

wystawione przez: Wrednotka  2007-05-02 11:26:31

  Komentarz:

moje ostatnie super??!! :)) Taki komplement od Takiego fotografa no nielada zaszczyt! Dzieki!

wystawione przez: Jark  2007-04-30 21:29:51

  Komentarz:

lubię Twoje zdjęcia:)

wystawione przez: . .. . .. ... .. .. ... . . . . . . . . . . . . ...... .. ..  2007-04-07 10:24:13

  Komentarz:

chłopie! masz talent

wystawione przez: tomasz gracz  2007-04-06 20:03:51

  Komentarz:

imponujące masz to folio, pozdrawiam

wystawione przez: MiroZet  2007-04-06 10:21:42

  Komentarz:

Gratulacje to sa jedne z najlepszych zdjec jakie mialem okazje ogladac. Pozdrawiam

wystawione przez: lenszard  2007-04-05 09:14:38

  Komentarz:

piękne prace,gratuluję:)

wystawione przez: andy75  2007-04-04 10:01:02

  Komentarz:

taaaaa..... :))))

wystawione przez: chaju  2007-03-23 18:43:52

  Komentarz:

Lepiej nie focić w ogóle portretów niż pokazywać plastiki. Pozdrawiam również!

wystawione przez: kicz maker  2007-03-22 15:53:28

  Komentarz:

Piękne kobiety pięknie sfotografowane. Również bardzo interesujące zdjęcia morza. Myślę, że warto połączyć jedno z drugim - piękne kobiety w środowisku morskim prezentują się jeszcze lepiej :)

wystawione przez: anna binkiewicz osta  2007-03-22 14:28:07

  Komentarz:

:)

wystawione przez: Atem  2007-03-21 11:51:07

  Komentarz:

Do mnie Twoje foty trafiają i to bardzo. Pozdrawiam

wystawione przez: kS rO bA k  2007-03-21 10:35:47

  Komentarz:

jestem zachwycony twoim portfolio bardzo mi sie podobaja twoje zdjecia

wystawione przez: karol_jc  2007-03-18 19:53:02

  Komentarz:

piękne folio ....

wystawione przez: m.pastuszak  2007-03-16 17:07:41

  Komentarz:

dzieki za szczery komentarz...bardzo fajne zdjęcia...niektóre super...szkoda,że ja juz sie nie nadaję do pozowania...ha,ha bardzo mi sie podobają...pozdrawiam

wystawione przez: DenisMoore  2007-03-14 18:05:11

  Komentarz:

trafiają i to czym wyżej tym mocniej! folio pięknie się rozwija..

wystawione przez: andy75  2007-03-02 13:49:24

  Komentarz:

Serdeczne dzięki za wpisy, bardzo sie ciesze, że moje foty do kogoś trafiają:))serdecznie pozdrawiam i zapraszam ponownie!.

wystawione przez: .. .. ..  2007-03-02 12:03:44

  Komentarz:

O rany, po wizycie u Ciebie nie chce mi się nawet aparatu do łapy brać, bo po co? Diabelnie mocne zdjęcia.

wystawione przez: matiosa  2007-03-02 08:38:13

  Komentarz:

swietne portfolio

wystawione przez: morska__  2007-02-21 12:47:46

  Komentarz:

Idziesz do przodu jak burza, świetne zdjęcia, coraz lepsze. Pozdrowienia:)

wystawione przez: Funky_Koval  2007-02-21 00:12:16

  Komentarz:

pięknie tu :)

wystawione przez: vasper  2007-02-20 12:24:17

  Komentarz:

doskonałość i perfekcja... + do ulubiony autor...

wystawione przez: Łukasz Piekut  2007-02-17 22:13:07

  Komentarz:

SUPER!!!

wystawione przez: hetera  2007-02-16 18:38:31

  Komentarz:

wspaniałe folio-gratulacje

wystawione przez: kiman  2007-02-16 10:34:58

  Komentarz:

....raz się przychodzi z wizytą i już się zostaje ,nawet o tym nie wiesz ale jestem twym stałym gościem ....no bo tu profesjonalizm i piękno mieszka .....pozdrawiam:)

wystawione przez: Hightower  2007-02-11 22:53:29

  Komentarz:

Robisz wspaniałe zdjęcia. Kolorystyka bdb. Gratulacje. Pozdrawiam :)

wystawione przez: eva-ch  2007-02-06 17:18:14

  Komentarz:

nie bez powodu w moich ulubionych :)

wystawione przez: Khortt  2007-01-20 20:00:54

  Komentarz:

cholernie dobre folio

wystawione przez: Fetish  2007-01-19 19:24:33

  Komentarz:

***************

wystawione przez: M.M.  2007-01-06 23:40:16

  Komentarz:

w ulubionych

wystawione przez: dazz  2007-01-04 12:15:52

  Komentarz:

fotki które w 100% trafiają w mój gust

wystawione przez: n0rbji  2006-12-10 11:20:11

  Komentarz:

fajna galeria

wystawione przez: Marooned  2006-12-07 23:46:23

  Komentarz:

miło tu

wystawione przez: operator4  2006-12-07 13:50:22

  Komentarz:

piekne zdjecia.

wystawione przez: lues69  2006-12-01 23:23:09

  Komentarz:

świetne folio :) pozdrawiam

wystawione przez: babko  2006-12-01 14:04:22

  Komentarz:

superos to Twoje portfolio ..swietne fotki...pozdr.

wystawione przez: lukart  2006-11-19 15:43:34

  Komentarz:

Pozdrawiam...

wystawione przez: wodnik  2006-11-19 08:14:41

  Komentarz:

bardzo ladne zdjęcia...


{* *}