Eugeniusz Oleszcak - Zima (2023-12-10 08:25:03)
ŁOK - Senior (2023-12-10 06:34:50)
Kazkar - Sopelkowo (2023-12-09 22:42:30)
draaa - kompozycja (2023-12-09 22:33:38)

Steel

Steel

O sobie

Czesc. Mam na imie Michał na nazwisko Kufel (jak to cos w czym piwo sie podaje :) ) Fotografuje...

Zamieszka?y

woj. Śląskie, Rybnik
  • zdj?cia: 210
  • komentarze: 3508
  • ocen: 2801
  • ocena: 9.18
 

[2011-01-06 21:28:46]

szczere gratulacje dla Krisduda za na prawde swietne zdjecie Kani Rudej http://plfoto.com/zdjecie,zwierzeta,kania-ruda-red-kite-milvus--ilvus,2236023.html

[2010-04-10 20:51:23]

Sprzet jakim robie zdjecia to Canon 20D i od niedawna canon 7D , Canon 70-200/4L, Canon 300/4L Telekonwerter Kenko PRO x1.4, telekonwerter Sigma EX x1.4, Canon 50/1.8 II, kicik 18-55 (czyli denko od sloika). Wczesniej pozyczane Canon 300/4L, Canon 100-400LIS. I z innych gadzetow filtry nakrecane i COKIN, wezyk spustowy, dysk OTG, karty CF, czytnik,siatka maskujaca, palatka, saperka... :) i duzo poczucia humoru :) Jesli ktos ma ochote mi zasponsorowac cos ze sprzetu to chetnie przyjme :)

[2010-04-09 22:22:21]

ooooo zdjeciem zuzlowym 2083093 zalapalem sie na top!? chyba inni maja slaby dzien :)

zobacz: www.aviangarda.eko.org.pl

[2009-03-18 13:54:02]

Mam prosbe o wsparcie fundacji Aviangarda www.aviangarda.eko.org.pl czyli osrodka wychowawczo-rehabilitacyjnego dla ptakow szponiastych. Czasem ptak nie moze byc przywrocony z powodu kontuzji, przez co pozostaje do smierci w takim osrodku. By zyl w godziwych warunkach jak to jest na zachodzie musza byc na to fundusze i z stad prosba o wsparcie. Niestety nie ma mozliwosci przelania 1% podatku na ten cel na obecna chwile jednak dla fundacji liczy sie kazda zlotowka. Sezon legowy u niektorych szponiastych juz trwa a u innych dopiero sie zacznie. To trudny okres dla "ptasich azyli", gdyz zwieksza sie w tym czasie ilosc rekonwalescentow lub ptakow wymagajacych wychowania i przywrocenia naturze. Czesto ludzie przynosza znalezione w lesie "biedne" ptaki jak puchacze, puszczyki. Wiekszosc z nich o ile nie ma obraze w postaci zlamanych skrzydel czy nog doskonale sobie poradzi bedac jest pod opieka niewidocznych dla nas rodzicow. Nie zabierajmy wiec ptakow z lasu, to ich dom... i wspierajmy ptasie azyle. Za ewentualne wspparcie serdecznie dziekuje w imieniu prowadzacych azyle ptasie.

[2007-12-31 21:05:52]

Jesli ktos ma ochote komentowac moje zdjecia to zapraszam. Nie jestem typem odwetowca, ktory za nieprzychylny komenatrz zle ocenia czy wstawia zlosliwie komentarz. Chetnie poznaje zdanie innych, choc nie zawsze musze sie z nim zgadzac. Wszystkie moje oceny i komentarze sa moim zdaniem. Nie mam monopolu na prawde i moge sie mylic, ,jak kazdy. ---------------------------------------- Zdaje sobie sprawe ze moim zdjeciom daleko do idealu, jednak staram sie caly czas poprawiac technike. Wiec jesli uwazasz ze cos robie zle, czy cos ci sie nie podoba zamiesc to w komentarzu pod zdjeciem. ------------------------------------ Zapraszam do komentowania.

Steel "" (2012-05-14 00:48:12) komentarzy: 7, ostatni: amigamedia - w zdjeciu nie kazdy wiedzialby o kogo chodzi... z tego tez czarno biala postac Lee Richardsona, którego nie ma już wsrod nas...

.nowe (4)

Steel "Bernikla białolica" (2011-05-19 22:12:00) komentarzy: 24, ostatni: Piekna
Steel "Łyska w locie" (2011-02-18 18:09:13) komentarzy: 2, ostatni: podoba się
Steel "Kaczor" (2011-02-13 11:04:27) komentarzy: 27, ostatni: Oj Tereso... nie loguje sie specjalnie zeby z toba nawijac. Czasem sprawdzam co kto odpisal i w razie czego odpisuje. Nieporozumienie? heh rozumiem jakbys tak odpowiedziala przypadkiem, jednak czesto ci sie zdarza sarkazm w odpowiedzi na krytyke....
Steel "Lyska w locie" (2011-02-12 21:46:03) komentarzy: 9, ostatni: dobre jest
Steel "" (2012-07-08 22:36:44) komentarzy: 0, ostatni:
Steel "Rogacz" (2012-07-07 14:07:22) komentarzy: 2, ostatni: ładnie w tym kierunkowym świetle
Steel "" (2012-07-06 21:30:33) komentarzy: 2, ostatni: coz, takie swiatło :) akurat tego dnia krecili teledysk...
Steel "" (2012-07-06 21:19:23) komentarzy: 1, ostatni: zjawa .....
Steel "Kolory wschodu..." (2010-05-27 19:44:28) komentarzy: 14, ostatni: Ładnie pokazane
Steel "***" (2008-10-01 21:57:18) komentarzy: 19, ostatni: tak, tak, Marku... szkoda ze nie zazuwazyles ze zdjecie nie jest wymoderowane... ale widac jaka uwage do szczegolow przykladasz... szkoda ze nie skrytykowales mojej "twórczosci". chetnie uzlyszalbym co osoba o takim dorobku, mniemaniu o...
Steel "" (2010-08-02 17:45:51) komentarzy: 29, ostatni: Lubie...
Steel "Raider of the storm" (2010-07-13 21:12:43) komentarzy: 4, ostatni: jest kurz,jest światełko...bdb..
Steel "Lee Richardson ucieka przed Rekinami :)" (2010-07-01 22:11:51) komentarzy: 5, ostatni: bardzo ładne zdjęcie, fajny dynamizm!
Steel "Mariusz Wegrzyk" (2010-06-24 13:33:23) komentarzy: 10, ostatni: piękna jazda po bandzie:D

.ulubione (4)

Steel "Koneser kwiatow..." (2009-10-14 21:52:57) komentarzy: 38, ostatni: Fajnie się komponuje kolorystycznie, szalone czerwienie
Steel "Ozłocona samiczka dziecioła duzego" (2009-05-25 19:41:46) komentarzy: 47, ostatni: doskonałe ;)
Steel "Puchacz wirginijski" (2009-05-19 20:40:55) komentarzy: 15, ostatni: taaakie lubie
Steel "A kuku! Moj przyjacielu!" (2008-08-01 22:33:58) komentarzy: 18, ostatni: co rozumiesz mala12 przez potworek?
Steel "Siedze i groznie patrze" (2010-06-03 20:47:57) komentarzy: 25, ostatni: :)
Steel "Jesienna radosc" (2009-11-19 21:50:51) komentarzy: 12, ostatni: slodkie i ladne:))
Steel "Rzeka mgiel..." (2009-10-07 21:14:49) komentarzy: 10, ostatni: bardzo z mgielnym klimatem, świetnie poukładane!
Steel "wieczorny koncert" (2006-11-09 16:10:25) komentarzy: 15, ostatni: zazdroszczę spotkania ;)
Steel "kurzawa..." (2010-07-13 10:16:03) komentarzy: 5, ostatni: dobra zadymka...
Steel "" (2010-04-09 11:45:31) komentarzy: 40, ostatni: biorę do ulu - świetne zdjęcia pięknego sportu!
Steel "Feria barw pierwszego wirażu...." (2007-10-03 20:22:58) komentarzy: 13, ostatni: jest moc
Steel "Rays of light..." (2007-11-21 19:42:21) komentarzy: 9, ostatni: niebo fajne duł gorzej
Steel "peacefull end..." (2007-10-19 20:12:10) komentarzy: 15, ostatni: to się nazywa "dobry kiczyk"
lubię
Steel "...coś się kończy... cos się zaczyna..." (2007-10-03 20:36:01) komentarzy: 7, ostatni: Ładny zachodzik
Steel "End of day..." (2007-09-15 21:58:51) komentarzy: 8, ostatni: podejrzewam ze to cien od chmur... badz nizsze chmury zaslonily czesciowo jasne chmurki u gory wiec i swiatlo od nich odbite nie dotalo do pow. wody... jak sie uwaznie przygladnac to troche to nierowne.. i raz ciemniejsze a raz jasniejsze......
Steel "All seeing eye...." (2007-08-02 21:20:56) komentarzy: 7, ostatni: wybacz tank_driver ale chyba nie za bardzo rozumiem... jakis nie jarzacy dzis jestem... wyjasnisz? Pozdrawiam dzieki za komentarze i krytyke... myslalem czy przyciac kawalek gory, ale skoro nie zrobilem tego na etapie wciskania spustu to...
Steel "Zebra jaka jest kazdy widzi..." (2005-09-12 18:43:37) komentarzy: 14, ostatni: świetne
Steel "juz nie moge na to patrzec... koty sa wszedzie..." (2005-10-10 19:38:19) komentarzy: 15, ostatni: Jaki zawstydzony...:)

Katalog główny (177)

Steel "Rybnickie rekiny" (2010-07-03 09:07:08) komentarzy: 1, ostatni: bdb
Steel "troche niesmialo..." (2010-05-31 20:04:14) komentarzy: 34, ostatni: super!!
Steel "Pani wroblowa" (2010-05-27 18:49:50) komentarzy: 22, ostatni: ladnie
Steel "Bilbil arabski" (2010-05-25 20:55:46) komentarzy: 12, ostatni: Dziękuję za tak obszerny wywód. Jak już pisałam podążyłam Twoim tropem z ciekawości. Gdybyś przeczytał mój "margines" to wiedziałbyś, że nie oceniam, a oglądam i wpisuję luźne uwagi. Oczywiście Twoje podejście do zdjęć podoba mi się....
Steel "Kamil "Bob" Fleger" (2010-05-25 20:18:38) komentarzy: 16, ostatni: bdb :)
Steel "składajac sie w luk..." (2010-05-16 16:49:20) komentarzy: 4, ostatni: +++
Steel "Potrzos" (2010-04-30 14:20:37) komentarzy: 9, ostatni: tego jegomościa jeszcze nie mam w swoim albumoe
Steel "Dzieciolek" (2010-03-18 21:04:17) komentarzy: 11, ostatni: staz nie ma tu nic do rzeczy... wystarczy w wyszukiewarke wpisac "dzieciolek" lub "dzięciołek" :) pozdrawiam
Steel "Dzieciol zielonosiwy" (2010-02-16 20:38:02) komentarzy: 37, ostatni: bdb
Steel "Zyczenia swiateczne z wrona siwa" (2009-12-23 18:21:24) komentarzy: 28, ostatni: Wolałbym jednak szerzej odrobinę
Steel "Portret mlodziaka" (2009-12-22 20:15:36) komentarzy: 31, ostatni: OK
Steel "Dzieciol duzy" (2009-11-23 19:12:35) komentarzy: 35, ostatni: Fang oczywiscie ze mozna... to zadna tajemnica... canon 20D z obiektywem Canona 300/4 L (starsza wersja bez ISa) i telekonwerterem KENKO PRO 1.4 (tez starsza, biala wersja)
Steel "Chciwy kowalik" (2009-11-19 21:24:12) komentarzy: 16, ostatni: bdb
Steel "Sikorka bogatka" (2009-11-02 18:24:44) komentarzy: 14, ostatni: Wzorowo...
Steel "Dzieciol zielonosiwy" (2009-10-07 21:10:20) komentarzy: 48, ostatni: Świetne foto
Steel "nie zadzieraj dzioba..." (2009-08-26 21:40:40) komentarzy: 33, ostatni: Super, nie dosyć, że doskonała jakość, pasujący tytuł, to jeszcze współparaca z dzieciołem przednia - jego poza wspaniała :))
Steel "Puszczyk Uralski" (2009-08-26 19:32:36) komentarzy: 16, ostatni: Niestety musze cie rozczazarowac :) Jako ze ptak nie byl w pelni wolny to i ogniskowe nie byly potrzebne az takie :) tu bylo 70-200/4L na 84mm  @F4 1/50s ISO 200  - mial to byc eksperyment by uchwycic odzywajacego sie puszczyka i nieostrosc na...
Steel "Bez hamulców..." (2009-08-10 13:37:45) komentarzy: 13, ostatni: dobry sportowy fot!
Steel "Kaczka krzyzowka" (2009-07-13 19:06:50) komentarzy: 16, ostatni: Widze ze kolega eksperyment odreagowuj... gratulacje... i zapraszam ponownie... masz jeszcze wiele zdjec do ocecny i skrytykowania.. :)
Steel "Wróbel domowy" (2009-07-07 18:51:16) komentarzy: 16, ostatni: Śliczniusi wróbelek!
Steel "Dziecioł duzy w zblizeniu" (2009-07-07 18:28:12) komentarzy: 13, ostatni: Tak jak zauważyłeś w pieszej kolejności w oko wpada pazura a następnie poprzez skrzydełko idzie w kierunku głowy.
Steel "bleeee" (2009-06-09 21:30:11) komentarzy: 25, ostatni: ok
Steel "Defiladowym kokiem" (2009-06-09 20:26:49) komentarzy: 8, ostatni: Teraz widzę jak to powinno wyglądać :) ale chyba trochę za ciasno ma od góry
Steel "Sikorka bogatka w porannym slonku" (2009-06-06 21:09:24) komentarzy: 29, ostatni: Ładna GO
Steel "Sołtys - czyli kaczy mieszaniec" (2009-06-02 20:30:17) komentarzy: 13, ostatni: B.Dobra  praca
Steel "Wrobel domowy - samczyk" (2009-05-31 20:09:18) komentarzy: 5, ostatni: +++
Steel "z przymrozeniem oka" (2009-05-21 20:18:52) komentarzy: 8, ostatni: +++
Steel "Wrobel domowy w zachodzacym sloncu" (2009-05-17 20:07:02) komentarzy: 17, ostatni: OK
Steel "piers na ordery :)" (2009-05-08 20:07:14) komentarzy: 9, ostatni: +++
Steel "Dzieciol duzy, czyli samiczka w blekitach" (2009-05-05 20:02:59) komentarzy: 33, ostatni: +++
Steel "Modraszka na buczynowym tle" (2009-05-04 20:41:13) komentarzy: 20, ostatni: bardzo ładne .
Steel "Dzieciol zielonosiwy samiec" (2009-04-30 21:31:13) komentarzy: 55, ostatni: Perfekcyjne
Steel "Wrona siwa" (2009-04-28 19:56:06) komentarzy: 8, ostatni: Sith-1 jak juz mowilem dziecinada... nie idz ta droga... A co do fotki  w zdjeciu nie ma nic dobrego to prosty i klasyczny atlasik i tyle... generalnie atlasty to zaden art... nie wazne kto je robi....
Steel "Szpak buszujacy w trawie" (2009-04-24 13:56:22) komentarzy: 17, ostatni: +
Steel "Dzieciol duzy" (2009-04-21 19:03:28) komentarzy: 31, ostatni: Doskonale
Steel "bogatka po przejsciach" (2009-04-09 20:06:55) komentarzy: 9, ostatni: +++
Steel "Sikorka bogatka" (2009-04-08 20:06:23) komentarzy: 17, ostatni: ok
Steel "Sójka zbójka" (2009-04-07 20:04:22) komentarzy: 18, ostatni: bdb  ciekawie  w kadrze i ta zadumana minka :)
Steel "Brudas na strazy spizarni..." (2009-03-25 20:29:52) komentarzy: 23, ostatni: Mistrzostwo!
Steel "kacza zabawa" (2009-03-23 20:55:36) komentarzy: 20, ostatni: Mogloby byc ostrzejsze
Steel "Samiec dzieciola duzego" (2009-03-19 20:06:40) komentarzy: 15, ostatni: Świetne!
Steel "Modraszka z prosba" (2009-03-17 20:46:12) komentarzy: 12, ostatni: Fajnie, pozdrawiam :)
Steel "a udlaw sie...." (2009-03-13 20:40:14) komentarzy: 27, ostatni: Podoba sie. I dzieki za komentarz u mnie. Czekam na wiecej :)
Steel "Sikorka czarnoglowa" (2009-03-12 19:42:21) komentarzy: 17, ostatni: super!!!
Steel "Dzieciol sredni" (2009-03-10 20:29:30) komentarzy: 21, ostatni: tylko raz w życiu widziałam ten gatunek. Bardzo dobre zdjęcie jak zresztą wszystkie inne :)
Steel "Grubodziob" (2009-03-04 19:45:35) komentarzy: 34, ostatni: BDB
Steel "Zarcie w dziub i odlot..." (2009-03-04 19:30:29) komentarzy: 13, ostatni: super
Steel "Raniuszek" (2009-03-03 20:20:47) komentarzy: 36, ostatni: Mi sie takie podoba :)
Steel "Modraszka" (2009-02-14 20:21:00) komentarzy: 28, ostatni: bardzo dobre
Steel "Dzieciol zielonosiwy z jezyczkiem" (2009-02-11 19:08:11) komentarzy: 32, ostatni: Takiego jeszcze nie mam.
Steel "Kos rozspiewany" (2009-02-10 20:15:14) komentarzy: 14, ostatni: Ładna kuleczka :)
Steel "Sikorka uboga" (2009-02-03 20:35:29) komentarzy: 15, ostatni: U mnie to tylko bogatki i modraszki.
Steel "Sójka" (2009-02-02 20:09:21) komentarzy: 12, ostatni: Ladny ptak na pieknym tle co do kadrowania to sam nie wiem jak by bylo lepiej-mi sie podoba;)
Steel "dzieciol sredni" (2009-01-25 21:59:05) komentarzy: 8, ostatni: sprzet znowu ni etaki dobry... 20D (na ISO 800) z zapietym 300/4L (przymknietym do f7.1) i telekonwerterem Kenko PRO x1.4 w starej wersji. oczywiscie co do pnia to sie zgodze tylko ze tam troche jedzenia bylo :)
Steel "dzieciol sredni" (2009-01-25 20:37:33) komentarzy: 19, ostatni: Ja oceniam to na 10 ale ja nie jestem ekspert pozdr...
Steel "Dzieciol zielonosiwy" (2009-01-24 20:07:44) komentarzy: 47, ostatni: Ładny bokeh i światło:) Ładnie złapany:)
Steel "Dziecioł duzy" (2009-01-23 20:27:02) komentarzy: 25, ostatni: hiru postaw namiocik/czatownie, poczestuj je ulubionym jedzeniem (zima albo jesienia) i bedziesz mogl focic do woli :) pozdrawiam
Steel "Kowalik" (2008-12-07 20:42:43) komentarzy: 29, ostatni: Swietne usmiałem się przy tej pozie
Steel "Gasiorek" (2008-12-06 17:59:42) komentarzy: 10, ostatni: ladny i nawet w oku blyszczy
Steel "Sikorka czarnoglowa" (2008-12-02 21:11:48) komentarzy: 26, ostatni: dzieki za errate... te dwie czesto mi sie myla... oczywiscie masz racje czapeczka siega plaszcza... to czarnoglowka juz poprawiam :)
Steel "ale laskocze..." (2008-11-20 19:05:45) komentarzy: 23, ostatni: Co mi się nie podoba???? a to,że pstryknąłem setki fotek sikorkom i takiej nie mam.To mi się nie podoba!
Steel "szelmowski usmiech..." (2008-11-17 20:14:18) komentarzy: 11, ostatni: +++
Steel "po kapieli trzeba zjesc :)" (2008-11-17 19:12:35) komentarzy: 11, ostatni: jeszcze raz dzieki za errate :) i  przepraszam wszystkich za wprowadzenie w blad... mea culpa :)
Steel "Kowalik" (2008-11-13 18:59:34) komentarzy: 31, ostatni: piekne zdjecie, szkoda tylko tak wielu cierpkich slow, fotografia to taka przygoda, zabawa, doswiadczenia, spostrzezenia, nowe doznania i wyzwania, ech, szkoda, piekne zdjecie, a niesmak zostaje ...
Steel "Dzieciol duzy" (2008-11-07 19:47:13) komentarzy: 25, ostatni: +++
Steel "Samiczka dzieciola..." (2008-11-06 00:31:51) komentarzy: 39, ostatni: Wzorowe ujęcie.
Steel "Kurzawa..." (2008-11-04 21:12:45) komentarzy: 4, ostatni: zalezy co focisz :) czazsem jest latwiej czasem trudniej... generalnie o dobra fote ciezko bo wiekszosc juz byla :) pozdrawiam zyczac sukceesow w fotografi sportowej :)
Steel "" (2008-10-20 22:43:39) komentarzy: 12, ostatni: cienkie bo? widze ze mala12 i tractorpl2 to faktycznie jedna osoba :)
Steel "prawie jak Chuck Norris..." (2008-10-13 19:56:24) komentarzy: 14, ostatni: no przy tym się uśmiałem, myślę, że oceniam na wyrost, ale mi się podoba. milusie
Steel "Krzyzowka...." (2008-10-01 21:19:58) komentarzy: 10, ostatni: ładnie pokazana....
Steel "czy ten profil lepszy?" (2008-08-08 14:47:59) komentarzy: 11, ostatni: ten jest mlody to i mniej plochliwy :) zdarzalo sie ze londowal na siemi okolo 1m odemnie... jak widzial pajaczka... stare trzymaly spory dystans nawet cfaniaki nie dawaly sie nabrac na siatke maskujaca... i godziny czekania... przy ich ulubionym...
Steel "Mlody gasiorek" (2008-07-31 12:30:09) komentarzy: 12, ostatni: wld a co ci sie nie podoba w tych kamlotach? :) wszytstkie zdjecia gasiorka jakie widzialem to na trawkach, krzakach rozy, suchych/zywych galazkach czy jerzynach... postanowilem zrobic cos innego... oczywiscie na roznych badylach tez mam i chce...
Steel "Dziecioł zielonosiwy" (2008-06-23 23:23:19) komentarzy: 21, ostatni: Przegapiłem to zdjęcie, a jest OK :). Niestety, w Wielkopolsce nie jest chyba spotykany, więc muszę liczyć na jakiś wakacyjny wyjazd...
Steel "Rafał Dobrucki" (2008-06-19 14:47:54) komentarzy: 17, ostatni: a co w niej jest takiego ciekawego? mozesz rozwinac?
Steel "Zadyma..." (2008-06-11 13:59:08) komentarzy: 5, ostatni: R-MAN co do ostrosci to raczje sie nie zgodze... Na twojej fotce wyraznie widac ze byla nieostra i ratowales sie mocnym wyostrzaniem... oczywiscie mozesz miec inna opinie... ale tak niestety jest.. :)
Steel "Dwie Wiedzmy z Ipswich..." (2008-06-09 12:21:51) komentarzy: 6, ostatni: rewelacja! Świetny kadr, prawdziwa walka na torze , to co prawdziwy fan speedway'a lubi najbardziej :)
Steel "Bogatka" (2008-04-28 20:21:46) komentarzy: 16, ostatni: dopracowane
Steel "Moze sie przysiadziesz, zamiast patrzec?" (2008-04-24 20:13:13) komentarzy: 12, ostatni: Steel  rzeczywiście ten ptasiek chyba chce , żebyś usiadł obok ;))) bardzo ładna minka :) jestem na tak :)
Steel "Zawsze pod gorke!" (2008-04-19 00:07:26) komentarzy: 13, ostatni: dzieki viperjn liczylem na szczere komentarze... jednak to powiakszanie wchodzi tylko w gre przez kupno dluzszego szkla... tu bylo tylko 70-200/4L z TC 1.4 :) ale jak sie dochrapie 300/4 to moze bedzie lepiej... :)
Steel "pora karmienia" (2008-04-11 18:04:19) komentarzy: 18, ostatni: swietne
Steel "Na kowalika... z podporka..." (2008-04-05 17:41:12) komentarzy: 18, ostatni: Ładnie to wygląda.
Steel "Pan Czyz" (2008-04-04 15:05:02) komentarzy: 14, ostatni: Piękna kolorystyka. Ptaszek jest żółtawy i stoi na gałązce z żółtawą korą. Ładnie to pasuje. Tło idealne.Nie można sobie lepszego wymarzyć. ☺ Ja jednak wolałbym ptaszka oglądać z bliżej odległości.
Steel "Bogatka" (2008-03-25 20:36:41) komentarzy: 34, ostatni: wszystko tutaj dla mnie jest idealne
Steel "Sezon sie zbliza..." (2008-03-07 23:09:41) komentarzy: 2, ostatni: Czterech w kadrze - fajne jak na fotkę z tak bliskiej odległości...
Steel "" (2008-03-07 23:00:24) komentarzy: 7, ostatni: kolory są w porządku,
kadr też
i w dodatku uwielbiam hibiscusy :)
Steel "Profil podbieracza slonecznika" (2008-02-19 21:50:24) komentarzy: 15, ostatni: No widzisz.. a ten zrobiony jest w lesie... w uprzednio wybranym miejscu :) kowaliki sa dosc odwazne i chetnie wpadaja do karmnika po slonecznik np :)
Steel "Duma mlodzika..." (2008-02-13 23:11:22) komentarzy: 12, ostatni: szklo to Canon 300/4L (bez IS) z telekonwerterem Canona 1.4 w wersji pierwszej.
Steel "Pustulka" (2008-02-12 21:02:26) komentarzy: 36, ostatni: Ode mnie dyszka za oczko :)
Steel "Pustulka" (2008-02-06 20:57:03) komentarzy: 20, ostatni: Jaka jakość!!!! :)
Steel "Czy cos tu jeszcze wyrosnie...?" (2008-01-29 21:53:46) komentarzy: 45, ostatni: a mi się takie foto podoba, nie zawsze najlepsze są max zbliżenia, czasem trochę otoczenia nadaje smaczku, ładna plastyka w tle :)
Steel "Zięba w poszyciu" (2008-01-28 21:12:06) komentarzy: 11, ostatni: łądne podoba sie w naturalnym  środowisku :)
Steel "Trzciniak" (2008-01-21 20:01:37) komentarzy: 46, ostatni: Bardzo lubię te ptaszyska, przez nie żyją trzcinowiska.
Steel "Rudzik" (2008-01-20 21:53:10) komentarzy: 15, ostatni: haha, poze ma taka samą jak moj, tylko drzewa i cienia brak :)
Steel "Rajd Elmot 2007" (2008-01-09 20:30:29) komentarzy: 5, ostatni: podzielam zdanie Pawła, ale trzeba przyznać ze zdjecie dobre.
Steel "prawie jak rig" (2008-01-04 22:46:19) komentarzy: 14, ostatni: Z wszystkich ptaków TEN podoba mi się najbardziej. Dobry pomysl i wykon.;)
Steel "chcesz troche?" (2008-01-02 18:25:18) komentarzy: 16, ostatni: Anti nie wychodze z zalozenia ze ktos musi robic super zdjecia by oceniac... czasem fajnie jest jak ktos inny poptrzy na fotke i powie co mu sie nie podoba... to czesto pozwala dostrzec cos co samemu sie przeoczylo... dlatego kazda konstruktywna...
Steel "chciwosc..." (2007-12-26 17:52:04) komentarzy: 11, ostatni: bdb
Steel "Kowalikowy przysmak" (2007-12-25 10:20:14) komentarzy: 19, ostatni: w ciekawym momencie go złpałeś, naprawdę świetna fota
Steel "gdzie to sniadanie" (2007-12-18 20:31:46) komentarzy: 10, ostatni: codo
Steel "Jazda synchroniczna" (2007-12-17 20:41:20) komentarzy: 4, ostatni: czuć ten ryk maszyn:)
Steel "wejscie w wiraż" (2007-12-10 18:56:00) komentarzy: 6, ostatni: u nas tez nie ma... ryzykowalem stojac w pasie bezpieczenstwa tuz za banda... :) choc na pucharze swiata juniorow w zeszlym roku w Rybniku oficjalnie mozna bylo stac pod banda na pierwszym wirazu i nikt sie nie czepial a nawet myl mini podest...
Steel "Spacerowicz...." (2007-11-28 21:32:06) komentarzy: 24, ostatni: Fajne, czyste
Steel "Jazda synchroniczna" (2007-11-27 18:56:30) komentarzy: 3, ostatni: wszystko fajne tylko coś mi ta krzywizna przeszkadza :)
Steel "que?" (2007-11-11 19:06:53) komentarzy: 28, ostatni: bdb.,pozdrawiam
Steel "Lykaj szpryce!" (2007-11-06 20:42:42) komentarzy: 1, ostatni: Spoko...Podoba się..Fajny kadr...
Steel "Skupienie..." (2007-11-01 10:31:40) komentarzy: 2, ostatni: eee to nie taka szuflada... to ze Srebrnego Kasku w Rybniku :) a w szufladzie mam jeszcze sporo do pokazaznia... ale ostatnio mnie taka niemoc bierze :)
Steel "Inna wersja szpaka..." (2007-10-27 22:19:18) komentarzy: 9, ostatni: ładny ptaszek!
Steel "te bieliki..." (2007-10-23 18:48:39) komentarzy: 2, ostatni: bardzo przyzwoite foto, ładna tonacja i właściwa perspektywa...
Steel "" (2007-10-15 22:02:20) komentarzy: 6, ostatni: JBkobi -> co rozumiesz przez suche i robocze?
Steel "dylematy fotografa sportowego..." (2007-10-10 20:59:09) komentarzy: 8, ostatni: Generalnie ok, ale jak już poprzednicy wspomnieli - obcięty fotograf :)
Steel "Pokłon..." (2007-09-25 20:55:34) komentarzy: 26, ostatni: rewelacyjnie chwycone.
Steel "piers bohatera..." (2007-09-25 20:54:32) komentarzy: 6, ostatni: Bierut jako cywil i tak się chował przy takim, dajmy na to Breżniewie, który miał ze cztery ciężarówki medali:D Widzę, że krajan:) pzdr
Steel "Trening czyni mistrza... choc nie tym razem..." (2007-09-24 19:43:10) komentarzy: 1, ostatni: świetnie
Steel "Pierwszy luk i znow upadek (cz. 2/2)" (2007-09-15 20:43:49) komentarzy: 1, ostatni: super te zdjecai masz mnie sie nie szkoda ze mi sie nei udało czmychnąć na srodek toru :(
Steel "Spojrzenie..." (2007-09-05 18:35:37) komentarzy: 1, ostatni: Wallygator :)bdb foto,świetna GO i żyleta na oku,podoba się,ja mam pytona i jaszczura :)pozdr
Steel "Twarda walka... (cz 1/2)" (2007-09-05 18:29:55) komentarzy: 4, ostatni: Wujas tu akurat ten ostatni prawie sie zmiescil... juz jest poza granica GO wlasciwie... w malym formacie tego az tak dobrze nie widac :) pozdrawiam
Steel "Pan zięba" (2007-08-07 21:40:20) komentarzy: 5, ostatni: bdb
Steel "no i poszli...." (2007-07-25 21:49:16) komentarzy: 4, ostatni: mnie nie, ja chodze na żużel oglądać to co się dzieje na torze, nie na trybunach, chociaż fajniej jest jak trybuny są pełne, ale brak ludzi mi specjalnie nie przeszkadza.
Steel "jeden z wielu..." (2007-07-25 21:32:56) komentarzy: 18, ostatni: tu akurat byl canon 20D (jak na 99% zdjec) z obiektywem 70-200/4 L a inne zdjecia to roznie... jak co mozesz zapytac pod zdjeciem ktore Cie interesuje albo w wiadomosci prywatnej... :)
Steel "w szprycy..." (2007-07-18 21:33:26) komentarzy: 10, ostatni: piekna seria speedwaya
Steel "Bomber w dzikim poscigu..." (2007-07-14 15:10:57) komentarzy: 2, ostatni: Heh no prosze!! Pozdrowienia od fana Wybrzeża - Gdańsk
Steel "Ostatni wiraz..." (2007-07-11 15:19:12) komentarzy: 6, ostatni: fajne nietypowe ujęcie
Steel "...gotowi? ... start!" (2007-07-03 21:34:45) komentarzy: 5, ostatni: Raczej Śledź, bo o ile dobrze pamiętam to on ma taki kask w niebiesko, pomarańczowe wzorki :)
Steel "Pelny gaz... w mlodym wieku..." (2007-06-26 21:01:38) komentarzy: 10, ostatni: Jestem Twoim fanem:) pięknie
Steel "... a kazdy inny..." (2007-06-20 20:24:13) komentarzy: 5, ostatni: Niezłe! Mieszkam niedaleko wiec musze się kiedyś wybrać na jakieś zawody. Pozdr.
Steel "Unik..." (2007-06-12 20:00:58) komentarzy: 9, ostatni: hehe, spoko loko
Steel "wiraż..." (2007-06-05 19:50:03) komentarzy: 5, ostatni: kadr ok, ostrość ok.... wszystko jest :)
Steel "Elmot 2007 - Burkat/Ruta" (2007-05-28 20:55:19) komentarzy: 3, ostatni: przede wszystkim za ciasno mz :o)
Steel "***" (2007-05-17 21:59:19) komentarzy: 5, ostatni: Ictus mozesz uzasadnic taka ocene? chcialbym dowiedziec sie co takiego jest w kompozycji jest nie tak? co cie tak w oczy kole ze tak slabo oceniles?
Steel "Przykładna jazda parą..." (2007-05-13 19:36:46) komentarzy: 8, ostatni: Widze ze masz tendencje do kadrowania w stylu wszyscy maks do krawedzi co wyglada jakby mieli sie z nia zderzyc... nie jest to dobra praktyka ale coz...
Steel "Bieg Juniorski" (2007-05-10 21:54:19) komentarzy: 8, ostatni: Bdb dynamika i kadrowanie...
Steel "Mlodosc kontar doswiadczenie" (2007-05-06 10:24:30) komentarzy: 9, ostatni: znafca.....
Steel "Po zwyciestwo..." (2007-05-03 21:46:57) komentarzy: 8, ostatni: wicher123 -> co do kadru to moglo byc troche mniej z dolu.... co do zmieszczenia sie auta to tez zamierzony efekt... sporo jest podobnych kadrow, postanowilem zrobic cos innego... bedzie jeszcze jeden z niepelnym samochodem :) co do ostrosci to...
Steel "Walka o rekord toru..." (2007-04-24 21:44:48) komentarzy: 3, ostatni: podoba sie :o)
Steel "Czekajac na kamien w obiektyw :)" (2007-04-24 17:54:13) komentarzy: 4, ostatni: dzieki za odwiedziny.... kamieniem juz nie raz dostalem (ze dwa razy filtr uchronil soczeweke obiektywu :))....   grunt to w pore odsunac obiektyw lekko w inna strtone :) skora jak co sie zagoi... jak mawia moj dobry kumpel :)
Steel "Pszczółka z Coventry" (2007-04-17 19:10:36) komentarzy: 13, ostatni: pumikon nie ma blisko ciebie klubu zuzlowego? jak lubisz ten sport to co za problem... :) pozdrawiam
Steel "KM Intar Lazur Ostrow vs RKM Rybnik" (2007-04-16 20:36:36) komentarzy: 6, ostatni: Macie racje - ja kiedys jednemu teoretykowi studyjnemu i wiecznemu malkontentowi umozliwilem wejscie na plyte. Wytrzaskal 500 fotek i zadnej nie odwazyl siie pokazac...
A odnosnie zdjecia - strasznie plaskie przez to slonce tak bardzo na...
Steel "Czarnoskóry jezdziec" (2007-04-09 19:59:10) komentarzy: 5, ostatni: trzeba tez powiedziec, ze nie wiadomo ile Antonio ma lat, poniewaz zostal podrzucony rodzinie Szwedzkiej... i tego, ze jest z Brazylii tez tak na 100% nie wiadomo :)
Steel "w blasku chwaly" (2007-04-09 17:06:08) komentarzy: 10, ostatni: wiadro żyletek jest mniej ostre :)
Steel "Dymowka" (2007-02-07 14:51:13) komentarzy: 12, ostatni: explorator siatka na wiekszosci przyrodniczysz zdjec nie pasuje, jednak w przypadku jaskolek czesto stanowi czesc ich swrodowiska wystepowania, tak jak druty... nie rozumiem takze co znaczy mizerniutka ekspozycja? mozesz rozwinac? zdjecie jest...
Steel "Rybnicka \"Para\"" (2007-02-07 14:45:49) komentarzy: 9, ostatni: super dynamiczne!
Steel "Cały świat oczyma żużlowca Romana Povazhnego" (2007-01-19 16:35:39) komentarzy: 10, ostatni: fajnie odbija się tor w okularkach ale portrecik dzieciaka lepszy :))
Steel "Posepna postac..." (2007-01-19 16:31:05) komentarzy: 7, ostatni: totalna klapa jeśli chodzi o kadrowanie, szkoda tylko modela, bo piękny, ale w faltanym miejscu "cięty", trzeba jeszcze troche sie poduczyc,. bo widac braki na odleglosc. oceny to potwierdzaja . serdecznie pozdrawiam
Steel "Puszczyk" (2006-12-20 15:43:59) komentarzy: 16, ostatni: trudno je spotkać ... a są takie piękne!
Steel "Na zewnetrznej..." (2006-12-20 15:37:17) komentarzy: 1, ostatni: wspaniale ujecie:)Pozdr
Steel "(Prawie) Ostatni start..." (2006-11-29 15:54:02) komentarzy: 3, ostatni: Widziałem go ostatni raz na 2 godziny przed meczem z Zieloką sierień 2004. Wcinał obiadek w jakims przydrożnym barze przed Zieloną Górą , raczej mu nie smakowało, był przygnebiony. W maju odszedł Kurmanek.... jak widziałem w jakim stanie jest...
Steel "Kopciuszek" (2006-11-28 14:54:30) komentarzy: 14, ostatni: Ladny to kadr taki zamyslony ten kopciuszek i ladnie zapozowal,ciekawe jednolite tlo jak lubie,podoba sie,pzdr
Steel "Na wirażu" (2006-11-22 13:53:49) komentarzy: 12, ostatni: Mi się podoba, ale ja się nie znam...
Steel "Pora karmienia - i tak caly dzien..." (2006-11-20 15:06:12) komentarzy: 46, ostatni: Wyśmienite!!!
Steel "Spojrzenie przez ramie..." (2006-11-10 15:49:26) komentarzy: 13, ostatni: "Syczek" tak jej na imię.
Steel "Portret drapiezcy" (2006-10-30 16:18:18) komentarzy: 23, ostatni: piękny jest
Steel "Sandwich :)" (2006-10-30 16:15:39) komentarzy: 6, ostatni: Ach... żebym tylko mógł na murawę wejść- klasa ujęcia!!!!!
Steel "W switle jupiterow" (2006-10-23 16:07:38) komentarzy: 12, ostatni: :)
Steel "Plomykowka" (2006-10-13 08:45:15) komentarzy: 13, ostatni: jasne... ale w koncu kazdy wyraza wlasna opinie a nie za kogos :)
Steel "Zadyma... :)" (2006-10-12 15:05:21) komentarzy: 17, ostatni: Ładne. Może też się kiedyś wybiorę na Gliwicki tor :)
Steel "Zloty kask :)" (2006-10-02 16:03:49) komentarzy: 21, ostatni: superek, zwłaszcza odbicia w kasku. Brawo
Steel "Pierwsze pierzenie" (2006-09-29 15:15:21) komentarzy: 9, ostatni: Niestety ostatnio na pierzaki nie mam/mialem zbyt wiele czasu (czesciowo za ich sprawa :P )... na zime planuje juz powazne polowanie na drapole... moze jakas zimowa czapla czy kormoran (bo w okolicy jest tego troche zima)... mam naprawde sporo...
Steel "Trznadel jaki jest kazdy widzi" (2006-07-24 16:03:09) komentarzy: 22, ostatni: Bdb!
Steel "Przeszukujac wczesno wiosenna sciolke" (2006-07-18 11:50:24) komentarzy: 12, ostatni: Bardzo ładne zdjęcie.
Steel "Czy drugi paseczek tym razem na policzku mi pasuje?" (2006-02-14 21:06:15) komentarzy: 34, ostatni: Jak zalotnie wpatruje się w obiektyw... ładnie uchwycona...
Steel "W kolczastej klatce..." (2006-01-29 22:18:29) komentarzy: 17, ostatni: Swietny ptak, ja jeszcze takiego nie widzialem u siebie. Ladnie skomponowane.
Steel "Czy on jeszcze patrzy... ?" (2006-01-22 20:02:50) komentarzy: 23, ostatni: raniuszek niby biały...a jednak nie do końca ;)) w ładnej scenerii
Steel "Zimowy Raniuszek (Aegithalos caudatus)" (2006-01-16 20:48:23) komentarzy: 46, ostatni: śliczne
Steel "...tylko niebo i szum wiatru pod skrzydlami..." (2006-01-11 21:06:53) komentarzy: 19, ostatni: glownym minusem tej fotki jest slabiutkie swiatlo niestety
Steel "Lot slizgowy..." (2006-01-06 20:17:54) komentarzy: 46, ostatni: EKjana no co do szkla masz racje... to szklo to bylo nazwyklejsze Nikonowskie 70-300G zwane traktorem przez niektorych. To najtanszy tele-zoom ze stajni nikona przynajmniej na tamte czasy... Ale bokeh wcale nie jest taki zly... takie galezie...
Steel "Screem to freedom..." (2006-01-01 20:04:54) komentarzy: 19, ostatni: Piękne oczko sowy, podoba mi się zdjęcie.
Steel "..." (2005-12-27 20:08:25) komentarzy: 58, ostatni: +++
Steel "Theory of flight..." (2005-12-20 13:23:08) komentarzy: 43, ostatni: Kania ruda - od razu żem jom ją poznał ;) Szkoda że głowa zakryta skrzydłem. Mam tu takie dwie pary lęgowe nad Kanałem Augustowskim. Rywalizują zawzięcie z błotniakami stawowymi o żarcie ;) Ładna GO, naprawdę dobre zdjęcie i z ciekawej perspektywy.
Steel "Nudze sie..." (2005-12-05 20:11:46) komentarzy: 26, ostatni: oki
Steel "Bez przyszlosci..." (2005-11-20 21:36:36) komentarzy: 25, ostatni: wiele mówi to zdjęcie
Steel "niczym strzala..." (2005-11-15 19:57:11) komentarzy: 11, ostatni: Fajny model...
Steel "Shadow eater..." (2005-10-26 21:11:09) komentarzy: 28, ostatni: bdb.
Steel "Oko w oko..." (2005-10-16 20:01:40) komentarzy: 54, ostatni: ladne........chyba zaczne chodzic do ZOO,
Steel "***" (2005-10-02 21:28:05) komentarzy: 13, ostatni: piękna sowa!
Steel "13..." (2005-09-19 21:29:14) komentarzy: 25, ostatni: Fajne.
Steel "w poszukiawaniu ofiary" (2005-08-28 22:07:43) komentarzy: 30, ostatni: Mistrz przestworzy :) wpaniale "złapany", brawo !!! :)
Steel "***" (2005-07-22 20:19:49) komentarzy: 61, ostatni: jedyne dobre zdjęcie w folio

Komentarze portfolia

wystawione przez: dejuna  2013-01-03 19:05:10

  Komentarz:

Dzięki za odwiedziny i oceny, które sobie cenię. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

wystawione przez: parapet68  2011-12-09 10:44:19

  Komentarz:

Za astrojanus :)

wystawione przez: calyy  2011-12-04 09:43:23

  Komentarz:

dzięki za rady , powoli będę z nich korzystać. pozdro !

wystawione przez: astrojanus  2011-06-20 17:21:15

  Komentarz:

Podziwiam, w szczególności fotki ptaków, gratuluje kolekcji.

wystawione przez: pachambay  2010-11-29 01:02:17

  Komentarz:

Dzięki za konstruktywną krytykę, mało już zostało ludzi na plfoto zdolnych do takowej... :)

wystawione przez: tryksa  2010-11-05 08:47:20

  Komentarz:

piękne fotki,dzięki za koment (konkretny).

wystawione przez: wojtek kwidziński  2010-10-29 15:56:03

  Komentarz:

ładnie tu :) gratuluje

wystawione przez: dejuna  2010-10-19 19:04:16

  Komentarz:

Super folio. Dzięki za konstruktywny komentarz i ocenę mojego zdjęcia (wszystko się zgadza). Pozdrawiam.

wystawione przez: Steel  2010-09-15 22:51:51

  Komentarz:

Nie ma zaz co... jesli bede mogl byc pomocny w czyms to sluze... :)

wystawione przez: kufer88  2010-09-15 21:24:41

  Komentarz:

Steel dzieki za komentarz, akurat to byla moja pierwsza proba z czarnym sportem. Patrzac na Twoje foty juz nie moge sie doczekac nowego sezonu ;) Pozdrawiam

wystawione przez: vojteks  2010-08-22 00:44:32

  Komentarz:

Świetne portfolio, może kiedyś zrobię zdjęcia w połowie tak dobre... może...

wystawione przez: vojteks  2010-08-16 07:43:07

  Komentarz:

Rewelacyjne zdjęcia. Dziękuję za konstruktywną krytykę. Pozdrawiam.

wystawione przez: dawidmo  2010-06-16 23:14:04

  Komentarz:

wabili towarzysze podróży ja tylko wyzwalałem migawkę ;)

wystawione przez: karp1225  2010-06-02 17:38:31

  Komentarz:

Bardzo dobre pf - ptaszyska powalają ;)

wystawione przez: xxx123  2010-05-24 18:16:19

  Komentarz:

mów co chcesz ale mi brakuje paru milimetrów. Moje 200 ledwo starcza.A własnie jak się spisują konwertery ? Takie 1,4 myśle że by mi sporo ułatwiło :)

wystawione przez: Steel  2010-05-08 20:54:28

  Komentarz:

rcozas wiedzialem ze z Twojej strony bedzie tego typu tekst... no coz urazone \"gwiazdy\" tak maja... co do sprzetu, to po prostu ludzie czesto pytaja i tylko z tego wzgledu. Jesli sadzisz ze chcialbym sie pochwalic to coz... widocznie ty bys tak zrobil, ja z lenistwa napisalem raz...

wystawione przez: rcozas  2010-05-06 23:30:36

  Komentarz:

strasznie nudne pf, wszystko walone na jedno kopyto, a tak z ciekawości, po co wypisujesz taką litanie sprzetu, żeby sie pochwalić?

wystawione przez: konradzzzz  2010-04-26 22:08:23

  Komentarz:

Robiłem to jakby powiedziec na drabinie jakby mialem sige 70-300mm wiec watpie aby cos zaszkodzilo bo naprawde bylem sporo od gniazda

wystawione przez: Richard-R  2010-04-22 08:23:11

  Komentarz:

Piekna kolekcja ptakow - ladnie i czysto technicznie. Zuzel w ROW Rybnik pamietam z czasow Woryny i Wygledy - potega nie tylko w skali kraju. Fajne zdjecia. PS. Mozliwe, ze na innym miejscu w necie juz wymienialismy poglady. :-)

wystawione przez: Steel  2010-04-14 00:21:36

  Komentarz:

Zapraszam serdecznie... od ocen wole komentarz rzeczowy...

wystawione przez: photo-sensitive  2010-04-12 23:31:54

  Komentarz:

Dziękuję za odwiedziny :) szkoda, że jeszcze niem mogę oceniać:) ładne folio, na pewno tu wrócę. Pozdrawiam !

wystawione przez: PawełS.  2010-03-18 21:09:11

  Komentarz:

Ptaki na żużlu !!! Piękne i jedne i drugie... Gratulacje...

wystawione przez: Steel  2010-02-07 14:50:23

  Komentarz:

W rybniku sa chyab tylko dwie nie spokrewnione ze oba rodziny. W zasadzie 3 bo ja jedna zalozylem :)

wystawione przez: nifares69  2010-02-07 08:10:12

  Komentarz:

Barzdzo ładna galeria.Jestem rodowitym Rybniczaninem:) .Znałem kiedyś jednego pana z Rybnika o tym nazwisku co Twoje.

wystawione przez: jarek1  2010-02-06 23:35:47

  Komentarz:

fajne foty ptaków ja robię głównie zimą .

wystawione przez: tractorpl2  2010-01-10 21:51:54

  Komentarz:

dzieki za uwage chcialbym wyjasnic ze mnie zaskoczyla i to byl strzal z biodra a po zatym ac co do kompozycji zadnego odniesienia nie bylo pozdrawiam ma pan fajne fotki nara

wystawione przez: Adrian009  2010-01-01 21:25:58

  Komentarz:

Dzięki wielkie;) Świetna galerie prezentujesz;)

wystawione przez: macbed  2010-01-01 17:18:07

  Komentarz:

Super zdjęcia, widać, że autor zna się na fotografii.

wystawione przez: Steel  2009-12-29 21:43:24

  Komentarz:

rbienko mowi o moich komentarzach do wlasnir tej fotki http://plfoto.com/zdjecia_new2/2021643.jpg jego autorstwa ktora usunal... moze ma ktos jeszcze cos do dodania? Moze jakies rady dla kolegi? mozna wpisywac tutaj... a co mi tam...

wystawione przez: Steel  2009-12-29 21:29:48

  Komentarz:

jesli nie radzisz sobie z ustawieniem auta, panowaniem nad tlem i oswietleniem swaitlem sztucznym (do tego mieszasz dwa rozne rodzaje oswietlenia co nie wyglada dobrze) to latwiej bedzie ci zapanowac nad tym w dzien przy odpowiedniej pogodzie, do tego dostales bardzo konkretne rady by zabrac auto w jakies fajne miejsce i zaplanowac wszystko. Do tego dostales inforamcje jak radzic sobie z problemami odbic i rozblyskow... za pomoca filtra polaryzacyjnego. Jesli uwazas to za malo konkretne rady no to pozostaje mi tylko powiedziec ze ktos musialby za ciebie zrobic zdjecie. Wykaz sie mysleniem. Powie ci kazdy kto owo zdjecie widzial. Chciales rade to ja dostales. A ze nie potrafiusz z niej skorzystac to juz twoj problem... PS. dzieki, lubie focic ptaki jednak nie uzywam trybu auto... ale o tym nie mozesz wiedziec... PS.2 sprobuj pofocic ptaki ktore sie ruszazja... a nie stojace samochody :P

wystawione przez: rbienko  2009-12-29 19:10:18

  Komentarz:

jeśli ty to nazywasz konkretną radę to gratuluję poziomu... lepiej zostań przy pstrykaniu ptaszków na auto...

wystawione przez: Steel  2009-12-29 01:11:16

  Komentarz:

Coz moze mam zrobic wszystko za ciebie? dalem ci konkretne rady od czego zaczac... jesli dla ciebie nic z nich nie wynika to trudno... ja zaz ciebie wszystkiego ustawiac nie bede... :)

wystawione przez: rbienko  2009-12-29 00:18:34

  Komentarz:

prosiłem o poradę kogoś kto zna się na rzeczy, a poza tym z nic z tego komentarza nie wynika...

wystawione przez: tractorpl2  2009-12-26 22:21:17

  Komentarz:

super foty pozdrowko

wystawione przez: Schamar  2009-12-26 12:11:07

  Komentarz:

Doceniam umiejętność wypowiadania tego co się naprawdę myśli,nie ważne czy ktoś 25 lat biega po lesie z aparatem czy rok,mało kto w dzisiejszych czasach na tych wszystkich forach to potrafi liczą się tylko oklaski i duże noty.I jeszcze jedno co mi się u Ciebie spodobało umiesz przyznać się do zdjęć pozowanych ptaków tzw.ustawek.Niejeden ze znanych fotoptasiarzy z powodu parcia na szkło naiwnie to ukrywa maskując na wszelkie sposoby.Pozdrawiam.

wystawione przez: Steel  2009-12-18 21:42:31

  Komentarz:

No prosze... w sumie po tym komentarzu widac jak ceniona jest krytyka ze az zacytuje twoje slowa \"nie rozumiem tylko po co marnowal Pan swoj czas w ogole udzielajac jakiegokolwiek komentarza skoro nic w tym zdjeciu Panu nie odpowiada.. trzeba bylo zignorowac.. \" To chyba siwadczy o tym iz rozumienie slow konstruktywna krytyka jest na niskim poziomie. Ale co tam... gratuluje samopoczucia...

wystawione przez: chic4  2009-12-18 17:06:51

  Komentarz:

Uszanowanie Zyczac wiecej pokory, dystansu i dojrzalosci pozdrawiam. - to uwielbiam do rzeczy nie bardzo rozumiem jak konkretnie mam rozumiec Pana rzeczowy komentarz, dla mnie bylo to odbicie pilki... licze sie z komentarzami dawanymi pod zdjeciami czasem reaguje czasem nie, i potrafie przyjac konstruktywna opinie i sie czegos nauczyc, czego moge sie nauczyc od Panskiej krytyki? nawet patrzac na Panskie zdjecia nie mam odnosnika bo tu ani poz ani mody ani modelek, co oczywiscie nie oznacza ze nie jest Pan wykwalifikowanym fotografem mody... mam sporo dystansu do tego co robie i jak robie i znam swoje ograniczenia i niedociagniecia ... kazdy ma swoj gust i pisze co widzi... nie rozumiem tylko po co marnowal Pan swoj czas w ogole udzielajac jakiegokolwiek komentarza skoro nic w tym zdjeciu Panu nie odpowiada.. trzeba bylo zignorowac.. Tak jak ja zignoruje Pana prace bo nie interesuje mnie fotografia ptasia ani sportowa... mialo nie byc wywodu a sie zrobil pozdrawiam

wystawione przez: Steel  2009-11-22 20:53:57

  Komentarz:

Serdecznie zapraszam... ale prosze bez zartow z tym mistrzem... wiele jeszcze przede mna. Sporo tematow do zrealizowania i sporo fotek do poprawienia... pozdrawiam

wystawione przez: kinniw  2009-11-21 00:26:18

  Komentarz:

świetne prace, a zwłaszcza ptaki które mnie najbardziej interesują . Mam 10 letniego syna który należy do OTOP-u ,rozmawiamy o ptakach,a zdjęcia oglądamy na plfoto . Teraz będziemy oglądać i u Ciebie ,mistrzu :))))

wystawione przez: Dzidzius1977  2009-11-02 17:58:14

  Komentarz:

Witam kolejnego autora, którego prace wisiałyby na mojej ścianie gdyby nie marginesowe 850px szerokości:-) Dzięki za zainteresowanie moimi początkami oraz oceny. Pozdrawiam.

wystawione przez: Steel  2009-10-27 22:40:52

  Komentarz:

cymbalki, wybacz ale nie za bardzo rozumiem... mozesz jasniej?

wystawione przez: cymbalki  2009-10-27 15:50:36

  Komentarz:

Ostatnio potwierdzam, że najlepiej się ubawić na plfoto przy książkach

wystawione przez: Steel  2009-10-26 21:41:27

  Komentarz:

jak dzieciak bedzie mniej zajmujacy to oczywiscie bede walczyl z roznymi tematami :) a moze i bede prowadzil indoktrynacje od najmlodszych lat... co by pozniej miec nastepce :) Miejmy nadzieje ze stopniowo bede wracal do swojego hobby...

wystawione przez: Sith-1  2009-10-26 14:22:39

  Komentarz:

no to gratuluję następcy -fakt jak małe dziecko to duzego wyboru nie masz i bierze sie to co jest pod ręką ,ale jak odchowasz, to i tak chyba nie odpuścisz i ruszysz na łowy w teren ,a wtedy będziesz ganiał za tzw rarytasami Pozdrawiam

wystawione przez: Steel  2009-10-25 21:25:44

  Komentarz:

hmmm jakos nie mialem specjalnie cisnienia na ten gatunek... tak prawde mowiac nie mam cisnienia na zadne raryty... moze z powodu brakow czasu przez ostatnie prawie dwa lata od urodzenia dziecka :) na razie ustawiam priorytet na uszatki, plus kilka ujec dzieciolow ktore niestety jeszcze nie udaly mi sie... do tego mam tez troche zimowych planow ale to na razie plany bo obowiazki rodzicielskie skutecznie utrudniaja mi zycie w kwestii hobby :) ale jak podrosnie dziecko bedzie mial kto towarzyszyc :)

wystawione przez: Sith-1  2009-10-25 20:23:34

  Komentarz:

ja też widzialem kilka fajnych fot wilgi,ale przyznasz ze dużo ich nie ma jak innych gatunków więc pomojając aspekt techniczny, który chyba nie był taki ostatni dla mnie to spora frajda-no i fakt czatownia musi być a raczej platforma na wysokości gniazda ,po mojemu ,wtedy będzie wypas, zgadzam się z toba ,ale stary w tym temacie lepiej powiedzieć niż zrobić marzy mi sie super fota tego ptaka myśle i że tobie tez

wystawione przez: Steel  2009-10-25 00:38:17

  Komentarz:

znam troche osob co focilo wilgi... i widzialem dobre fotki... od srodowiskowych po klasyczne atlasy... ale jak pisalem wymagalo to wylapania stalego stanowiska i zbudawania czatwoni.... moze nastepnym razem bedzie ci dane lepiej pokazac, czego ci serdecznie zycze....

wystawione przez: Sith-1  2009-10-24 22:18:33

  Komentarz:

ja i tak się ciesze z fotki wilgi,a tym spokojnym foceniem to niebardzo spróbuj ,a się przekonasz to ciężki kawałek świadzy o tym chociazby ich mała ilość fotek na portalach p.s czekałem na co innego, a ona usiadła to był fart, a tak czekaj tatka latka chyba, że masz gniazdo pod nosem i przy okazji platformę Pozdrawiam

wystawione przez: Marci  2009-10-23 19:30:23

  Komentarz:

Gratuluję ciekawego i dopracowanego portfolio - pozdrawiam

wystawione przez: deiformis  2009-10-21 23:12:30

  Komentarz:

Wiem, wiem, ale to zabieg celowy, stylizowałem zdjęcie na reklamę jeansów reseved czy cuś ;)

wystawione przez: Andrzej znad rzek..  2009-08-30 23:11:40

  Komentarz:

Mi jej nie szkoda, tej ostatniej też nie :)

wystawione przez: Steel  2009-07-07 11:16:46

  Komentarz:

Co za zenada... jak juz myslalem ze wyciagnales wnioski i zaczynasz po ludzku dyskutowac ty znow zaczynasz swoje wycieczki osobiste i chamskie odzywki. Blura nie ma tam gdzie powinien byc... w zasadzie pojawia sie on z nikad i tam gdzie go nie powinno byc... Blur tam gdzie musi? ja sie nie znam na optyce... hmmm no coz mozesz miec takie zdanie. Ja mam natomiast inne ze ty pomimo silenia sie na znawstwo i wszelkich bunczucznych teori na temat swojej wyzszosci nawet ze zrozumieniem nie potrafisz przeczytac prostego i kulturalnego tekstu. O rzeczowej i kulturalnej odpowiedzi nie wspomne. Co do jalowosci dyskusji to nie byla jalowa... Ja sobie fajnie podyskutowalem z A_R_matorem od ktorego moglbys sie nauczyc kultury wypowiedzi i dyskusji. doskonale pokazala ze laikom mozna mydlic oczy a jka ktos juz sie troche zna to jest \"bee i sie nie zna\". Chamstwem nic nie wskorasz a tylko ew. klientom pokazujesz ze nie warto z toba wspolpracowac bo w przypadku roznicy zdan zostana napadnieci stekiem wyzwisk. Co do zglaszani ado moderatora to zglos... chobaczy twoje chamstwo i ciebie szybciej zablokuje niz mnie. Ja cie nie obrazam bo taki poziom \"dyskusji\" jest dla mnie smieszny i akceptowalny u przedszkolakow ktorym ciezko znalezc rzeczowe argumenty. Tak czy siak manipulujesz wypowiedziami... i ukrywasz teraz komentarz w ignorach zeby czytelnicy nie mogli przeczytac tego co oryginalnie napisalem. No coz... chamstwo pelna geba... ale widac taki z ciebie typ. a teraz cala moja wypowiedz ktorej nie zrozumiales i zmanipulowales ze niby przyznallem ci racje ze pisze glupoty co nie jest prawda : \"Steel 2009-07-06 23:04:16 Komentarz: to ze cos nie miesci sie w twoim waskim pojeciu \"krytyka\" nie znaczy ze nia nie jest. To bylo uzasadnienie czyli krytyka rzeczowa. Ocena na podstawie analizy obrazu. Gdyby twoja odpowied byla w innym tonie i byla grzeczna nie byloby sprawy. Naucz sie dyskutowac, np A_R_mator niech bedzie brany za przyklad kultury i rzeczoiwosci :). Chamstwem nic nie osiagniesz a mnie utwierdzasz w przekonaniu ze mam racje... jasne moge sie mylic i tego nie ukrywam, ba nawet powiedzialem ze przyznam ci racje jesli dostane jakis sesowny dowod bo te dwie fotki (ta i ta druga ze szklem) wyraznie sie roznia wskazujac na manipulacje... w wielu miejscach kontrast znika w dziwny sposob... proponowalem w grzeczy sposob rozwiazanie a ty udzielasz sie w sposob malo kulturalny. Szkoda... bo moga to widziec twoi potencjalni klienci ktorym \"moglbys sprzedac\" fotki. Co do szukania zaczepki to ty jej szukasz w chamski sposob odnoszac sie do adwersarzy... tak samo pisanie ze nie mam pojecia o technice fotografii to taki dziecinny argument majacy podbudowac twoja sytuacje. Dobrze wiesz ze nie jest to prawda.. tak jak mowienie o tele w ktoryms z komentarzy. Zrob dobra fotke ptaka wielkosci wrobla szklem szerokokatnym... robimy inne rodzaje fotografii ty ustawiasz modelkemodela ja czesto jestem zdany na to co zrobi... ja robie dla przyjemnosci... a to ze mam jeden portrecik dziecka w portfolio to nie znaczy ze nie robilem setek innych... Ja nie musze ci udowadniac ze zrobienie takiej fotki to nie jest jakis majstersztyk... dobrze wiesz o tym. Wyluzuj i ni eobruszaaj sie ta, a bedzie lepiej. pozdrawiam\" z tym ze nie byloby sprawy znaczylo ze uznalbym ze masz swoje zdanie a ja swoje i nie koniecznie musimy sie zgadzac. A ze wykazales sie chamstwem pierwszej wody. Coz... pozostaje mi tylko wspolczuc i ubolewac ze pomimo fajnych zdjec jako osoba jestes po prostu zenujacy. I skoncz juz wypisywac te swoje chamskie wycieczki bo po prostu zal patrzec jak niski poziom reprezentuja. zegnam

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-07 10:10:20

  Komentarz:

PS. I skończ tą żenadę. jak zobacze jeszcze jeden wpis u siebie to zgłaszam twoje trolowanie do moderacji. Nie będę dłużej tolerował jakiś żałosnych pseudo-wywodów amatora bez pojęcia, któremu się wydaje że pozjadał wszystkie rozumy i będzie oświecał innych w temacie techniki fotografii o której sam nie ma pojęcia.

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-07 10:06:34

  Komentarz:

No ale właśnie o to chodzi że blur jest tam gdzie być musi bo takie są prawa optyki o których jak widać nie masz pojęcia. Swoim trolowaniem rozpętałeś tylko jałową dyskusję w której z jednej strony autor zdjęcia mówi ci co ze zdjęciem robił a z drugiej ty z uporem maniaka wypisujesz co ci się wydaje że autor robił...

wystawione przez: Steel  2009-07-06 23:20:44

  Komentarz:

a ty dalej nie rozumiesz co sie pisze... jak blur pojawia sie tam gdzie go nie powinno byc to wskazuje na obrobke... podanie tego w uzasadnieniu to sprawa rzeczowosci... czyli uzasadnienia. Masz bardzo zawezone pojkecie krytyki ot i co... :)

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-06 23:09:26

  Komentarz:

A ty dalej te same głupstwa... :-) \'Blur\' to może być \"za duży\", \"za mały\", \"ładny\" albo \"brzydki\" i używanie takich określeń jest krytyką. Natomiast to czy powstał w wyniku użycia obiektywu czy PSa to już tylko twoje domysły a nie krytyka. Ale ty najwyraźniej różnicy nie pojmujesz... :-)

wystawione przez: Steel  2009-07-06 22:47:56

  Komentarz:

No i wlasnie tu dowodzisz ze nie masz bladego pojecia co to krytyka a juz w szczegolnosci rzeczowa. To ze napisalbym ze mi sie \"blur czy GO nie podoba\" nie niesie ze soba zadnych sensownych informacji... ja napisalem ci co i jak. Z czego wynika taka a nie inna opinia na temat zdjecia. Niestety nie miesci sie to w twoim jakze waskim rozumieniu slowa \"krytyka\".Wiesz, wielu bylo juz takich przed toba co tez zapierali sie ze PSa i blura nie bylo i jednak zawsze okazywalo sie ze mam racje. Jesli faktycznie masz racje przedstaw dowod! na slowo ci nie wierze bos typem co obraza ludzi bez potrzeby i kultury nie masz za grosz. Gdybys rzeczywiscie spokojnie odpowiedzial a nie wyzwiskami, moglbym przyjac ze po czesci masz racje. A tak Twoje ego unioslo sie bo masz 85/1.2L i jestes wielki mistrz a ja amator/troll itd... no coz... pozostaje mi wspolczuc tylko takich reakcji na krytyke... Pamietaj kazdy moze sie mylic... ale nie kazdego stac na kulture i dystans o klasie juz nie wspomne. Burackie i chamskie odzywki to cos z czym mozesz byc teraz kojarzoony... a noz jakis przyszly klient zobaczy twoje fotki w sieci i przeczyta twoje chamskie komentarze... i da sobie spokoj by z pieniaczem nie miec do czynienia... trudno nie moja broszka... PS. jak juz pisalem masz troche dobrych fotek (tu czy na digarcie czy mm) ale tez trafiaja ci sie naprawde slabe czy z powaznymi bledami... wiec nie nadymaj sie i troche pokory i dystansu. I wrzuc na luz.

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-06 22:23:11

  Komentarz:

Steel: kolego nie żadne \"widac co bylo ze zdjeciem robione\", tylko ty sobie ubzdurałeś że coś takiego tam widzisz. Poza tym to nie ma nic wspólnego z krytyką bo krytyka to by była w stylu \"nie podoba mi się \'blur\'\" a nie jakieś śmieszne domysły że \'blur\' powstał w wyniku obróbki. Tłumacze ci to już chyba po raz trzeci ale jak widać do ciebie nic nie dociera i dalej nie rozumiesz co to jest \'krytyka\'. Gdybym zrobił blur w programie graficznym to nie widziałbym żadnego powodu żeby ten fakt ukrywać bo niby czemu? Liczy się i tak ostateczny efekt bez względu na użyte środki.

wystawione przez: Steel  2009-07-06 22:21:31

  Komentarz:

na koniec taki maly zestaw cytatow \"grzeczej\" odpowiedzi MareckiegoMarek\'a z [2009-05-19 21:55:56] : \"..Prawie popłakałem się ze śmiechu czytając twoje bzdury :D. Tak, jesteś kolejnym trollem, który wypisuje jakieś brednie pod moim zdjęciem (...) Patrząc na twoje gnioty widać że nie masz o tym pojęcia a obiektyw 85L widziałeś tylko na zdjęciu w internecie.(...) Zdjęcie zrobiłem stojąc a modelka była niżej bo siedziała co wielki znawco-artysto-fotografie (...)\" pozniej juz bylo bardziej chamsko wiec mozna smialo powiedziec ze jestes \"krzewca grzecznosci inaczej\". Powaznie daj sobie juz spokoj bo klamstwa maja krotkie nogi i u ciebie wylazi to blyskawicznie.

wystawione przez: Steel  2009-07-06 22:13:48

  Komentarz:

Nie prosilem cie o oryginal ale o skonwertowany dng... o ile dobrze pamietam 5D nie zapisuje w tym formacie wiec to ni bylby oryginal, to po pierwsze wielki znawco. Po drugie: za kogo ty sie uwazasz zeby obrazac innych? Po trzecie. Dobrze wiesz ze to nie bzdury tylko ciezko ci sie do tego przyznac. Po czwarte. nic mi sie ni eubzduralo i nie troluje. Wyrazilem swoja opinie. Po piate twoja odpowiedz nie miala wiele wspolnego z grzecznoscia i kulturalnoscia. Bylo chamskim wyziewem... jak i wiele kolejnych twoich komentarz plus sporo pod moim portfolio. Poza tym moja dyskusja z A_R_matorem byla kulturalna i nikt nikogo nie obrazal, pomimo roznicy zdan, wiec mozesz sie uczyc dyskusji od niego chociazby. Po szoste widac co bylo ze zdjeciem robione i zreszta podales fotke uwidaczniajaca w malej rozdzialce oryginal i po tym bylo widac tez co bylo robione. Po szoste nie jestem twoim kolega. Ja nie mam kolegow o tak niskiej kulturze. Jestes jednym z osobnikow co maja przerost ego i pozjadali wszystkie rozumy, do tego na rzeczowa krytyke reaguja bluzgami. Podobnie jak krisdud zamiast podyskutowac o zdjeciu robisz wycieczki w strone adwersarza. Niestety taki poziom dyskusji jak twoj to dla mnie zenada. Po siodme to ty daj sobie na luz i laskawie daj sobie na luz, w koncu to moje PF :) A ty sie tu ze swoim chamstwem wpakowales. Ale takie typy jak ty to juz tak maja. Przedszkolne wycieczki na zenujacym poziomie. Szkoda slow...

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-06 15:46:08

  Komentarz:

A za kogo ty się uważasz? Myślisz że jak jakiś \"xyz\" albo jakiś \"steel\" napisze mi jakieś głupoty w PF to ja od razu będę rozdawał oryginały swoich zdjęć żeby im coś udowodnić? To że tobie się coś ubzdurało i uparcie trollujesz to twój problem a nie mój, ja nikomu nie muszę niczego udowadniać. Napisałem ci grzecznie jak zrobiłem zdjęcie, a także jakim sprzętem i to powinno zamknąć temat, ale do ciebie nic kompletnie nie dociera i z każdym tekstem robisz się coraz bardziej śmieszny próbując komuś wmówić że ty wiesz lepiej ode mnie co było ze zdjęciem robione. Skończ kolego tą żenadę i spłyń.

wystawione przez: Steel  2009-07-06 15:09:48

  Komentarz:

Juz ci powiedzialem skoro nie mam pojecia to mi to udowodnij... chetnie przyznam sie do bledu! ale obaj wiemy ze mam racje... a te sprawe techniczne to argumenty \"bo tak\"... albo inna forma wycieczek osobistych... nigdzie nie napisalem ze wiem jak zostalo zdjecie wykonane, tylko wiem jak dokladnie takie wykonac... bo to zaden problem... Nie siegne takigo dna i nie znize sie do podobnych tobie wycieczek osobistych. Zyczac wiecej pokory i kultury zegnam.

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-06 14:56:33

  Komentarz:

Wypowiadasz się na temat rzeczy o których nie masz pojęcia. Jak chcesz sobie krytykować moje zdjęcia to proszę bardzo ale nie wypowiadaj się o sprawach technicznych bo nie masz o nich bladego pojęcia. Do tego jeszcze próbujesz coś wmówić że ty wiesz lepiej od fotografa jak zostało wykonane zdjęcie. Po prostu jesteś żałosny.

wystawione przez: Steel  2009-07-06 14:52:13

  Komentarz:

co za zalosny typ... cholpie nie widzisz ze swoim zachowaniem robisz z siebie posmiewisko? zero merytoryki 100% wycieczek osobistych!

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-06 14:51:24

  Komentarz:

ach, koniecznie pokaż te swoje świetne portrety co je tak łatwo i szybko w każdej chwili robisz to się pośmiejemy :D

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-06 14:50:26

  Komentarz:

Widzę że nie masz dosyć i uparcie wchodzisz do mojego PF zamiast już się schować ze wstydu. No jak lubisz to pogadamy sobie jeszcze trochę :D

wystawione przez: Steel  2009-07-06 10:45:45

  Komentarz:

co za koles... pozostaje mi tylko wspolczuc...

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-06 10:15:11

  Komentarz:

BYYYYYYYYYYYYYYYYYE :D

wystawione przez: Steel  2009-07-06 09:17:19

  Komentarz:

Zenada... szkoda mi czasu na ciebie... zegnam

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-06 00:14:50

  Komentarz:

No już widać od paru postów że rozpaczliwie próbujesz zakończyć tą kompromitującą dla ciebie dyskusję bo twoje argumenty to powtarzane w kółko te same żale :-) Zainwestuj sobie w jakąś książkę o podstawach fotografii, może to pozwoli ci uniknąć w przyszłości wypisywania głupot o temacie o którym nie masz pojęcia i takich kompromitacji. LOL

wystawione przez: Steel  2009-07-05 21:18:03

  Komentarz:

Marku mam dobra zabewe czytajac twoje jakze \"kulturalne\" i \"merytoryczne\" komentarze. jestes po prostu zalosny... ale nie znize sie do twojego poziomu \"merytoryki\"... PS. dorosnij bo w twoim wieku zachowanie jak z przedszkola nie przystaje.

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-05 01:40:53

  Komentarz:

No dobrze, już nie będę kopać leżącego bo i tak zrobiłeś z siebie niezłe pośmiewisko BUEHEHEHE

wystawione przez: Steel  2009-07-04 21:21:24

  Komentarz:

MarkuMarecki powiem krotko zal mi cie... a zrobienie takiej fotki to zadna sztuka.. Nie jest mi do niczego potrzebna wiec po co mam ja robic? zeby jakiemus kolesiowi co zachowuje sie jak przedszkolak w pisakownicy cos udowodnic? skoda mi na ciebie czasu... zwlaszcza ze kultura dyskusji jest ci obca.

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-04 18:32:18

  Komentarz:

P.S A cała ta dyskusja może cię nauczy że jak nie masz pojęcia o temacie to się nie wymądrzaj bo się potem połowa PLFOTO z ciebie śmieje LOL

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-04 18:21:09

  Komentarz:

no i się okazało że twoje przechwałki \"jakbym chcial taka to szybko moglbym sobie taka zrobic\" są nic nie warte. Ja nikomu nie obiecywałem że będe upubliczniał oryginalne pliki swoich zdjęc, ty za to wypisujesz buńczuczne frazesy co ty nie potrafisz a to tylko puste słowa ROTFL. NIE POTRAFISZ I STCHÓRZYŁEŚ HAHAHAHAHAHAHA

wystawione przez: Steel  2009-07-04 15:32:34

  Komentarz:

Ja wstawie jak ty wysles DNG :P a powanie darmena jest z toba dyskusja... idz juz lepiej i nie wracaj. A dyskusja z toba jest daremna bo ponizej wszelkiego nawet przyzwoitego poziomu. Jak dorosniesz do dyskusji to wroc... zegnam

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-04 15:17:46

  Komentarz:

No to pokaż jeszcze jakieś portrety do oceny, bo masz tylko jeden i to makabryczny gniot rodem z albumu :D. A reszta PF to typowe dla początkujących pstryki teleobiektywem bo krótsze ogniskowe są za trudne ROTFL

wystawione przez: Steel  2009-07-03 21:56:54

  Komentarz:

MarkuMarecki Twoja logika jest porazazjaca.. rozumiem ze po jednym zdjeciu oceniasz calosc dokonan... no coz... pozostaje mi ubolewac. Zegnam

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-03 20:15:30

  Komentarz:

no właśnie po twoich \"dokonaniach\", szczególnie z katalogu \"portrety\" widać że zrobienie takiej fotografii to poziom, którego NIGDY nie osiągniesz :D Rób sobie dalej swoje gnioty dzięcioły, to jest poziom w sam raz dla \"fotografów\" twojego pokroju ROTFL.

wystawione przez: Steel  2009-07-03 13:17:26

  Komentarz:

MarkuMarecki Ale mi ta twoja fotka do niczego nie potrzebna... jakbym chcial taka to szybko moglbym sobie taka zrobic (nie ma ta fotka zadnych specjalnych walorow ktorych by sie nie dalo latwo powtorzyc) a i stado modelek sie znajdzie... to tylko kwestia dowodu... ale ciaglymi wykretami utwierdzasz mnie ze jednak mialem racje. Zegnam

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-03 10:14:17

  Komentarz:

Taką fotografię to ja mogę sprzedać a nie rozdawać za darmo tylko dlatego żeby jakiś początkujący pstrykacz-amator jak ty uczył się podstaw fotografii.

wystawione przez: Steel  2009-07-02 22:56:33

  Komentarz:

MarkuMarecki trudno, widac, ze nie masz zadnych rzeczowych argumentow (boisz sie nawet dac DNG zebym przyznal ze sie myle!)... tylko \"bo tak\". Coz trudno... Oczywiscie ze nie mam pojecia o fotografii... pojecie ma ten co ma 85/1.2L, argumenty \"bo tak\" i chamskie wycieczki osobiste robi.... no coz... pozostaje mi wspolczuc... po prostu dno... zegnam

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-02 21:26:01

  Komentarz:

P.S A twoje teksty o DNG są bardzo infantylne i w stylu: \"daj zabawkę, bo jak nie to znaczy że nie masz\" ROTFL

wystawione przez: MareckiMarek  2009-07-02 21:19:46

  Komentarz:

Nie ważne czy napisałeś że tak \"siedzi\" albo ze \"nie siedzi\", tylko że nie potrafisz z tego wyciągnąć wniosków. Cały twój śmieszny i kompromitujący wywód wziął się z tego że chciałeś odegrać wielkiego znawcę, który wykrył jakieś wyimaginowane oszustwo na zdjęciu, a okazało się że nie masz o fotografii pojęcia. Jak już pojąłeś że to były kompletne bzdury to zabrakło ci odwagi żeby się do tego przyznać i teraz prowadzisz jakąś żałosną obronę :D

wystawione przez: Steel  2009-06-30 14:55:11

  Komentarz:

hehe wiadomo szewc bez butow chodzi czy najciemniej pod latarnia... co ciekawe w rybniku to nie jedyne familoki... do tego w do Nikiszowca tez mam blisko jak do tesciow jezdze :) ale kiedys sie tam wybiore ale w wiekszym gronie bo samemu boze byc niebezpiecznie :)

wystawione przez: ceed  2009-06-29 23:31:02

  Komentarz:

ptaki i zdjęcia z żużla masz świetne ale na Paruszowcu nie fociłes:)) Musisz nadrobić sprawę bo przeciez my do tej dzielnicy mamy \"troszkę\" dalej z Łodzi niż Ty, he he. fajne folio. Pozdrawiam

wystawione przez: Steel  2009-06-25 22:54:54

  Komentarz:

Markumarecki... a czy ja napisalem ze nie siedzi? czy czytanie ze zrozumieniem jest taka sztuka? widac jaka ma poze modelka... co nie zmienia nic w dyskusji... Wycieczki osobiste sobie daruj... bo to zalosne

wystawione przez: MareckiMarek  2009-06-11 00:00:45

  Komentarz:

Przyjmij do swojej mózgownicy oczywisty fakt że modelka siedzi lekko ___bokiem___ do aparatu ze swoim lewym ramieniem ___wysuniętym___ lekko do przodu a głową obróconą w lewo (popatrz na szyję).

wystawione przez: pastrana  2009-06-03 15:07:10

  Komentarz:

pozdrawiam sąsiada :) Chyba nawet sie znamy:) Te zdjęcia ptoków b.dobre.

wystawione przez: m42  2009-05-28 22:16:16

  Komentarz:

zdjęcia ptaków masz zajebiaszcze! a to piekielnie ciężka dziedzina

wystawione przez: Steel  2009-05-20 21:36:23

  Komentarz:

Marek daruj sobie te teksty o kompromitacji... wiedzy o optyce mi nie brakuje... zarowno z zakresu fizyki jak i uzywania... na twoim zdjeciu widac obrobke... niestety miejscami sie zapedziles... nic na to nie poradze... a wspomniany zestaw nie daje wybiorczej plaszczyzny ostrosci i canon z tym nie ma nic wspolnego. Pozaz atym nie kwestionuje sprzetu ale obrobke... ja tez nie musze udowadniac ze jestem wielbladem ... co do chamskich odzywek to chyba cie troche ponosi fantazja... to ty wyzywasz innych od troli itp... Zal mi cie... tyle...

wystawione przez: MareckiMarek  2009-05-20 09:41:53

  Komentarz:

Steel: Pisząc jakieś bzdury o rzekomym blurowaniu zdjęcia to właśnie ty wypowiadasz się w autorytatywny sposób. Swój kompromitujący brak wiedzy nt. optyki próbujesz teraz zasłonić rozkręcając jakąś awanturę prowokującymi i chamskimi odzywkami. Ja już napisałem jakim sprzętem wykonałem zdjęcie i nie mam tutaj nic do dodania, ja ci nie będę udowadniał że nie jestem wielbłądem. Więc jeśli masz zastrzeżenia że coś nie pasuje do twojej wizji jak to powinno wyglądać to z żalami idź do firmy Canon a nie do mnie i niech oni tracą czas na obalanie twoich śmiesznych pseudo-teorii nt. obrazowania zestawu 5D + 85L.

wystawione przez: Steel  2009-05-20 09:16:19

  Komentarz:

Marku nie znasz ludzi a wypowiadasz sie w tak autorytatywny sposob... tak na prawde niewiele o mnie wiesz... jesli uwazasz ze sie myle podaj argumenty a nie pisz szczeniackich pyskowek rodem z piaskownicy. Fakt moge sie mylic... nie jestem nieomylny jednak troch kultury to podstawa w dyskusji... niestety tobie tego brakuje... pokory jednak tylko tobie brakuje... bo jak na razie zadnego argumentu rzeczowego nie bylo... tylko wycieczki osobiste.... co dowodzi tylko ze sie nie myle... bo jak ktos nie ma juz argumentow merytorycznych to zaczyna jezdzic po adwersarzu. Tak na prawde starasz sie teraz dorobic teorie do wlasnej nieudolnosci czy brakorobstwa... i nie zmieni tego ultra jasne szklo za kupe pieniedzy... czy pseudomentorskie i kpiace komentarze... uszanuj zdanie innych i jesli masz rzeczowe argumenty to je podaj. takie zachowanie jak twoje to zenada...

wystawione przez: MareckiMarek  2009-05-20 08:33:34

  Komentarz:

Steel: żeby dyskutować o fotografii i wymądrzać się trzeba mieć jakieś pojęcie. Ty go nie masz i wypisujesz jakieś kompromitujące siebie bzdury. Pierwszy raz w życiu zobaczyłeś zdjęcie z bardzo jasnego obiektywu i matrycy małego obrazka i napisałeś żenująco śmieszny wywód, który udowadnia głównie to, że nie masz pojęcia o tym o czym piszesz. Jak się trochę nauczysz fotografii i nabierzesz pokory to zapraszam ponownie :-)

wystawione przez: Steel  2009-05-19 23:35:49

  Komentarz:

Marek a mysl sobie co chcesz... takie chamskie indywidua nie robia na mnie wrazenia... a jak cie prawda w oczy kole to trudno... schowaj osobiste wyczieczki i bajki o trolach, naucz sie rzeczowo dyskutowac... a co do moich gniotow... no coz... pod kazdym jest miejsce na wyrazenie opinni ale oczywiscie latwiej napisac gniot niz uzasadnic :P ale to domena ludzi ktorzy na innych patrza z gory.. ale mimo wszystko pozdrawiam choc chamstwu zawsze mowie nie.

wystawione przez: MareckiMarek  2009-05-19 21:57:05

  Komentarz:

Steel: Prawie popłakałem się ze śmiechu czytając twoje bzdury :D. Tak, jesteś kolejnym trollem, który wypisuje jakieś brednie pod moim zdjęciem. Piszesz że jakieś urojone błędy zobaczą to ci \"którzy się znają na obróbce i fotografii\". Patrząc na twoje gnioty widać że nie masz o tym pojęcia a obiektyw 85L widziałeś tylko na zdjęciu w internecie. Najśmieszniejsze w tym twoim pseudo-wywodzie jest to że kompletnie nie zdajesz sobie sprawy że płaszczyzna ostrości nie jest prostopadła do ziemi a nachylona pod niewielkim kątem w przód. Zdjęcie zrobiłem stojąc a modelka była niżej bo siedziała co wielki znawco-artysto-fotografie powinieneś odczytać choćby po tym że nie widać dziurek w nosie. MEGA ROTFL :D:D:D:D:D:D:D

wystawione przez: Goslaw  2009-05-19 16:09:26

  Komentarz:

Drogi kolego w łodzi w manufakturze był zlot jakies 2 tygodnie temu z ze takie ciasne to przez ludzi pozdrawiam

wystawione przez: Steel  2009-05-12 17:53:55

  Komentarz:

jak nie umie sie czytac ze zrozumieniem to pozniej pisze sie glupoty... naprawde mi cie zal...

wystawione przez: www.wroclawianie.info  2009-05-12 16:25:50

  Komentarz:

Jak się nie umie złapać momentu to się zaczyna biadolenie o szukaniu sensjacji :)

wystawione przez: Steel  2009-05-12 09:43:21

  Komentarz:

www.wroclawianie.info widac ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem... Nie nadymaj sie tak... to ze gosc spada z motorka nie czyni zdjecia dobrym... poza tym wole nie ogladac upadkow na zuzlu... ale ty jak widac jestes typowym przestawicielem reportera polujacego na tania sensacje... Mam wiele fotek upadajacych zuzlowcow... Mam tez dwoch jadacych przeciwnych kierunkach na luku ale po co mam ci je pokazywac by udowodnic ze co?! ze udalo mi sie byc w poblizu miejsca upadku i wykorzystac sytuacje? Jesli uwazasz ze dobre zdjecie to pokazanie upadku to naprawde mi cie zal. tak czy siak czekam nadal na te super fotki ktore miales mi pokazac. ale pewnie sie nie doczekam...

wystawione przez: www.wroclawianie.info  2009-05-10 11:51:23

  Komentarz:

Jeżeli dla Ciebie nie jest ciekawym momentem taki gdzie facet zlatuje z motorka to ja nie wiem co to znaczy dla Ciebie ciekawe zdjęcie. Dwóch zawodników jedzie a trzeci frunie w przeciwnym kierunku - jeżeli to jest dla ciebie nuda i złe zdjęcie to pokaż Ty dobre fotki.

wystawione przez: Steel  2009-04-24 15:31:24

  Komentarz:

twoj komentarz jest pieknym przykladem arogancji i braku zrozumienia tekstu czytanego... ale coz widac nie dorosles jeszcze do rzeczowej dyskusji... zreszta niewiele sie nauczyles od naszej ostatniej rozmowy. Mozesz nazywac jak chcesz moje podejscie do dynamiki. Ale prawda jest taka ze jak sfocisz auto jadace 50km/h z czasem 1/2000 i jak zrobisz mu fotke jak bedzie stal w tym samym miejscu to zdjecie bedzie wygladac identycznie. I na pewno nie bedzie mialo nic wspolnego z dynamika... zamrozenie momentu i dynamika to niestety dwie odmienne sprawy ale trudno ci to bedzie zrozumiec bo nie rozumiesz tekstu pisanego. Co do zdjec z siaty czy nogi to nie o nich pisalem. A co do poziomu moich zdjec to tez sie nie wypowiadam bo pisalismy o twoim. A co do focenia plecow to z zuzlowych tu jest ich cale 3 w tym jedno w parku maszyn... poza tym pokaz mi zdjecia na poziomie twoim zdaniem... i pisz pod zwoim zdjeciem a nie w profilu...

wystawione przez: www.wroclawianie.info  2009-04-24 13:55:29

  Komentarz:

To dość dziecinne podejście do zobrazowania ruchu - rozmycie. Tak jak już pisałem wnioskuję, że dla Ciebie zamrożona piłka na siatce czy nodze to też mankament. Skoro pędzi to powinna być zaprezentowana jako smuga ? Żebyś Ty jeszcze sam robił zdjęcia żużla na poziomie to może być zastanowił się nad tym co piszesz, ale sam fotografujesz krzywe kadry, plecy ... a czepiasz się tego, że migawka była krótka.

wystawione przez: Steel  2009-04-22 14:13:13

  Komentarz:

wybacz ale mam zupelni einne zdanie od twojego... zamrozenie ruchu owszem pokazuje moment... ale trrudno nazwac go pokazaniem dynamicznym. Jak cos stoi to nie jedzie... owszem na pilce zamrozenie momentu daje ciekawe efekty ale nie zawsze.. w przypadku zuzlu daje to raczej przecietny efekt, dla mnie, chyba ze zlapiesz cos w powietrzu... tak to juz bywa... zuzel to sport dynamiczny... a zamrozenie kol a juz szczegolnie tylniego wyglada slabo choc wiem ze czesc foto tak wlasnie robi by miec wiekszy odsetek \"dobrych\" fotek... to tyle z mojej strony... co do zchodzenia na ziemie... to stapam po niej twardo... kiedys juz mielismy wymiane zdan i widze ze nie nauczyles sie niczego od tamtej pory...

wystawione przez: www.wroclawianie.info  2009-04-22 10:33:32

  Komentarz:

Wychodząc z takiego założenia na piłce nożnej nie powinno zamrażać się piłki ani zawodników - przecież też są w ruchu. Tak samo w sportach walki - ręka powinna być rozmyta. Moim zdaniem nie musi tak to wyglądać. Zamrożony sypiący i strzelający spod kół żużel najlepiej świadczy o dynamice, tak samo jak krople potu lecące z glowy gościa, który dostaje na ringu strzał mimo, że wszystko inne jest zamrożone. Zejdź na ziemię - jeszcze nikt nie ustawiał nikogo i nie pozował więc to już ekwilibrystyka słowna a nie konstruktywna krytyka

wystawione przez: Steel  2009-04-22 00:09:53

  Komentarz:

jak cos stoi, to sie nie rusza... wiec jak jest statyczne to jak moze byc dynamiczne? Twoja logika jest w tym miejscu troche jak dla mnie nie za bardzo... poza atym o panningu nie bylo mowy wiec nie wiem skad taka konkluzja...

wystawione przez: www.wroclawianie.info  2009-04-21 08:33:50

  Komentarz:

A to tylko paning jest wyrazem dynamiki ? Ja uważam, że bardzo dobrze zamrożony moment jest tak samo dynamiczny jak coś rozmytego. Grunt, żeby moment był dobry.

wystawione przez: 075zibi  2009-04-10 19:59:10

  Komentarz:

Dzięki za ocene i komentarz, pozdrawiam:):):)

wystawione przez: Natalinka Górska  2009-04-08 11:44:32

  Komentarz:

Dziękuję serdecznie i pozdrawiam utalentowanego fotografa ptaków. :)

wystawione przez: erde_tm  2009-04-04 21:38:28

  Komentarz:

u mnie na monitorze i na histogramie wygląda to ok, więc pewnie kwestia różnicy w monitorach. aczkolwiek fotka bardzo na szybko, podczas testów szkła i możliwe że nie dobrałem odpowiednio migawy i przysłony

wystawione przez: ASE2000  2009-03-25 19:53:34

  Komentarz:

ja tam lubie \"nie szablonowe\" ciecia .... http://maxmodels.pl/index.php?t=pokaz_foto&u=430480 ;) pozdrawiam

wystawione przez: ASE2000  2009-03-24 21:06:26

  Komentarz:

widzisz ... o to w tym zdjeciu chodzilo by byl ring :)) ... ale kazdy ma swoja wizje :)) pozdrawiam

wystawione przez: piotiw  2009-03-09 23:03:52

  Komentarz:

Piękne folio, a szczegółnie zapadły mi w pamięci Twoje zdjęcia przyrodnicze są świetne. Pozdrawiam :)

wystawione przez: dyzio1  2009-03-04 11:11:46

  Komentarz:

gratuluję folio i zdrowego podejścia! to ostatnie szczególnie potrzebne na tym portalu. pozdr

wystawione przez: Nepcior  2009-02-28 12:18:15

  Komentarz:

Przede wszystkim gratuluję zdjęć i spojrzenia na przyrodę. Na drugim miejscu gratuluję zdrowego podejścia do swoich prac i do tego, po co ten portal jest. Trafiłem na kilka Twoich dyskusji z krisdudem. Pewnie nie muszę pisać, żebyś się bufonami nie przejmował, bo widać, że sam to wiesz. Mimo to chciałbym powiedzieć, że nie jesteś w swoim zdaniu sam. Pozdrawiam!

wystawione przez: ADSE  2009-02-26 18:20:32

  Komentarz:

Dzięki za komentarz, i przy okazji skierowanie mojej uwagi na świetne fotki u Ciebie:)

wystawione przez: wiobaj  2009-02-23 11:55:54

  Komentarz:

konstruktywna krytyka : odbieranie pstrykacz jej nie rozumie amator pozada profesjonalista gardzi zawodowiec sie nie przejmuje mistrz umie wykorzystac :) udzielanie : pstrykacz sie boi amator sie stara profesjonalista nie ma ochoty na glupoty zawodowiec nie ma czasu mistrzowi sprawia przyjemnosc takie jest moje zdanie....na podstawie obserwacji z drugiej polki od dolu :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))ciekawe czy z czasem sie zmieni ? jezeli znajdujesz czas na amatorow to zapraszam...jestem na etapie nauki przyjmowania krytyki :) gratuluje folio i zdrowego podejscia :)

wystawione przez: Sith-1  2009-02-02 13:38:00

  Komentarz:

dzieki ale kazdy z nas ma odmienne zdanie i dobrze bo byłoby nudno sam musisz jednak przyznac ze czasami tez wolałbyc niektóre foty w innym powiedzmy rozmieszceniu czy ułozeniu dotyczy to także i twoich do ideału zawsze jest daleko bo to teren nie studio i wszysko dograc naraz to sztuka a chciałoby sie. Pozdrawiam

wystawione przez: Steel  2009-02-02 12:08:43

  Komentarz:

Sith-1 ja zawsze zapraszam do komentowania czy czepiania sie... wiec tak na prawde nie bola mnie komentarze... i ciesze sie bardzo z sensownej krytyki ale najlepiej jak zawarta jest ona pod zdjeciem a nie gdzies oderwana od reszty... tak swoja ostatni dzieciol byl tylko pogladowka na wielkosc...

wystawione przez: Sith-1  2009-02-01 23:06:07

  Komentarz:

chyba się trochę czepiasz biega mi o dzięcioła ostatniego sam mówiłeś że byłoby nudno poza tym co kto lubi twój średni jest ok ale moim zdaniem lepiej wygładał by z drugiej strony ale ja się nie czepiam Pozdrawiam

wystawione przez: Lewatywa  2008-12-14 16:24:34

  Komentarz:

Ladne folio, a co do tego zdjecia http://plfoto.com/1691405/zdjecie.html to masz racje. Pozdrawiam.

wystawione przez: T@deo  2008-11-23 20:01:51

  Komentarz:

Podziwiam ... Pozdrawiam !!!

wystawione przez: Dobry Brat  2008-11-22 23:14:44

  Komentarz:

Masz dobre podejście do sprawy, faktycznie nie ma co zamieszczać zdjęć kótre się nie udaly lub trochę się nie udały

wystawione przez: Sith-1  2008-11-18 14:14:52

  Komentarz:

jest tak szybkize nie zdażłem+ siedzi inagle łup były ale same niewyrążne jedno mam jak trzepie skrzydłami no i ryba kilka nawt ze slimakiem były kiedyś dwa ale nie obok siebiePozdrawiam

wystawione przez: Steel  2008-11-18 09:19:55

  Komentarz:

Wezmy np ostatni HICIOR... http://plfoto.com/1691405/zdjecie.html zdjecie naprawde bdb... ale obrobka troche zawalona i klamstwo w zywe oczy w opisie... Widac ze PS byl w uzyciu (koncowki pior rozmyte blurem przy niedokladnym rozmywaniu tla, miedzy palcami skrzydel w rogu widac niedorobki)... za wylozenie swoich watpliwosci dostalem ignora (co mozna zobaczyc w moich i jego komentarzach), co potwierdza moje podejrzenia o wciskanie kitu... Pewnie moj komentarz nie przystawal do innych i trzeba bylo dodac mnie do ignora, co samo w sobie uwazam za smieszne... Poza tym dorobiona opowiesc o ukradzeniu orzecha sprzed nosa wiewiorki... to raczej zart... Nie mniej jesli to zdjecie byloby dobrze obrobione to wygladaloby fantastycznie tak pewne niedorobki raza w oczy jesli ktos zna sie choc odrobine na foto przyrodniczym i obrobce.

wystawione przez: Steel  2008-11-18 09:00:43

  Komentarz:

Andr2ej - Nie komentuje dokladnie wszystkich zdjec, nie mam na to czasu. Moze nie bylo mi dane wtedy siedziec przed kompem... ale wspomniana fotka jest dobra technicznie i ma opowiesc... ja mam takie podejscie ze za opowiesc sa dodatkowe punkty, ale jakosc techniczna w dzisiejszych czasach to juz w zasadzie wymog... a tlumaczenie ze fajna sytuacja tylko ostrosci nie ma, jest dla mnie smieszna... Czasem trzeba odsiedziec by drugi raz wyczekac taka sytuacje. Ale nikt nie mowi ze bedzie latwo. Ja mam naprawde wiele zdjec ze swietnymi sytuacjami ale ze wzgledu na jakosc techniczna (ostrosc przestrzelona, tlo nie takie, perspektywa, uciety ogon, kadr nie taki czy masa innych rzeczy) nie pokazuje ich. Po prostu nie sa to kadry na ktore patrze z zadowloeniem i doskonale zdaje sobie sprawe z bledow technicznych. A nie chce dorabiac ideologii... jak niestety niektorzy to czynia.

wystawione przez: Andr2ej  2008-11-18 02:34:48

  Komentarz:

Oprócz piękna i ostrości często liczy się niezwykła chwila. Nie da się porównać super wyraźnego portretu z zdjęciem nieco gorszym technicznie ale za to pokazującym ciekawy moment. -----------> Zdjęcie które jakoś pominąłeś: http://plfoto.com/1607011/zdjecie.html ................. niemal wszyscy dają 9-10 najprawdopodobniej oceniłbyś na 8 a szkoda psuć tak pięknej średniej tego zdjęcia. pozdro

wystawione przez: Steel  2008-11-17 20:25:18

  Komentarz:

Blanka369 - oceniac moze kazdy... oceny podyktowane sa najczesciej naszym gustem... z czasem on ewoluuje... ale mowienie ze czegos sie nie ocecnia bo jest sie amatorem czy laikiem jest bez sensu... jak obejrzysz film to tez mowisz \"nie oceniam bo nie nakrecilam zadnego\"? jak sluchasz muzyki to samo? Ja bardzo chetnie slucham konstruktywnych uwag. Jesli ci sie cos w danym zdjeciu nie podoba to po prostu napisz to... ja nie wymagam zaswiadczenia ze szkoly czy super folia... dla mnie komentarz (nie ocena) osoby nawet bez doswiadczenia jest wart rozwazenia. Pozwala to poznac inny punkt widzenia i to portafi nauczyc sporo... dlatego kazda krytyke analizuje... pozdrawiam

wystawione przez: Blanka369  2008-11-17 14:38:38

  Komentarz:

Z wielką przyjemnością, przespacerowałam sie pośród Twoich zdjęć. Nie oceniałam, ponieważ jestem \"raczkującą amatorką\":-) Podoba mi się różnorodność zdjęć, jakie można u Ciebie obejrzeć, gratulluję i będę ,,podglądać\" , pozdrawiam

wystawione przez: Sith-1  2008-11-16 22:51:48

  Komentarz:

chyba się pomyliłeś ja nic nie rozumiem chyba nie do mnie pisałeś twje dzięcioły bardzo mi się podobały o jaką fotę ci chodzi zegarmistrza tez nie oceniałem dawno tam nie zaglądałem chyba jakiśgłupi żart Pozdrawiam

wystawione przez: Steel  2008-11-14 21:25:39

  Komentarz:

@Andr2ej - ze 143 zdjec na dzien dzisiejszy szuzel + inne drobiazgi to mniej wiecej polowa... to 74 fotki... co do komentarzy to nie sa one ostre... sa rzeczowe i wywarzone (no chyba ze pozniej w trakcie dyskusji staja sie bardziej stanowcze ale nadal kulturalne, nigdy niekogo nie obrazam jak czynia to moi adwersarze zaazwyczaj gdy brakuje im argumentow)... Nigdzie nie pisalem ze moje fotki sa idedalne... nie ma tez sensu patrzenie do folio, ... bo co gdybym zostawil tylko tych kilka najlepszych? co do ocen tez nie zgodze sie ze sa niskie... mam taka skale oceniania (6 to zdjecie przecietne, 7 dobre ale z pewna licznba znaczacych bledow, 8 wszystko ok ale nie wzbudza jakis wielkich odczuc... 9 zdjecie z opowiescia i/lub akcja dobre technicznie 10 zdjecie ktore podoba mi sie wyjatkowo ) i stosuje ja rowno do wszystkich. Jestem rownie krytyczny do swoich zdjec jak i cudzych - wiekszosc swoich fotek oceclnilbym moze na 8... nie jestem typem odwetowca, oceniam tylko i wylacznie konkretne zdjecie. U mnie nie jedzie sie na opinni... nie interesuje mnie ze ktos jesli fotografem roku czegokolwiek... czy ma miano najlepszego... jak wstawi slabe zdjecie ja to napisze... wielu sie to nie podoba... jak np nie podobalo sie rewaldiemu czy teraz krisdud\'owi...ale to kewstia umiejetnosci radzenia z krytyka... dla mnie jesli nie jest chamska jak to jest ok (niestety Krisdud komentuje jak komentuje, a probka jest tu http://plfoto.com/1463067/zdjecie.html )... moge sie z nia zgadzac lub nie... ale chamstwa nie trawie... Co do wystawiania zdejec ptakow... to pokazuje w domu... :) jedno jest w albumie \"Nasze Ptaki\" wydawnictwa Zagroda...

wystawione przez: Andr2ej  2008-11-14 04:10:45

  Komentarz:

Kiedy czytałem Twoje ostre komentarze i widziałem niskie oceny byłem przekonany że w Twojej galerii spotkam idealne kadry ptaków tymczasem połowa Twojego folio to ... żużel + (inne drobiazgi). :-0. Ptaki są na wysokim poziomie ale nie wszystkie zasługują na 10-ki... Mieszkaszam całkiem niedaleko Rybnika i ciekawi mnie gdzie polujesz na swoje ptaki ? Pozdrawiam.

wystawione przez: Blanka369  2008-11-12 22:26:07

  Komentarz:

:))pozdrawiam:) Ja dopiero raczkuję...w fotografowaniu:)

wystawione przez: 075zibi  2008-08-08 19:19:14

  Komentarz:

Bardzo ciekawe folio można się dużo nauczyć z Twoich zdjęć, pozdrawiam:)

wystawione przez: JarekZ-68  2008-08-08 13:30:50

  Komentarz:

Witam sąsiada ;) Fajnie ogląda się Twoje folio, tym bradziej że poznaje niektóre miejsca. Pozdrawiam :)

wystawione przez: www.wroclawianie.info  2008-07-31 15:17:02

  Komentarz:

Na Sparcie zdjęcia robi się pod słońce, a wieczorem daje to taki efekt. Lekko zaciemnisz to zawodnicy będą jak w nocy - robisz jasne -> banda z plastiku wypala się.

wystawione przez: prezes81  2008-07-29 09:41:43

  Komentarz:

świetne zdj sportowe i zwirząt! trzymaj tak dalej

wystawione przez: violinman23  2008-07-11 15:37:36

  Komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i krytykę, postaram się popracować nad takimi błędami w przyszłości. Co do myszy, to nieraz widziałem nadzianą na patyk mysz, i gąsiorka obok - dla gąsiorków mysz to nie problem. \"(...)drapieżny, żywi się owadami, myszami, drobnymi ptakami; zdobycz nakłuwa na ciernie lub gałązki; zakłada gniazda na drzewach lub krzewach; w Polsce pod ochroną gatunkową.\" Jeszcze raz dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

wystawione przez: Coeurenhiver  2008-04-24 15:57:01

  Komentarz:

Dziękuję bardzo za rzeczowy komentarz. Brakuje mi tego typu wypowiedzi w zdawałoby się galerii odwiedzanej przez profesjonalistów, jaką jest plfoto. W wolnym czasie wpadnę do Ciebie przyjrzeć się dokładniej Twoim pracom i wyciągnąć z nich wnioski.

wystawione przez: Jakub Hycner  2008-03-19 09:19:53

  Komentarz:

Rewelacyjne zdjęcia ptaków! Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam i życzę kolejnych pięknych ujęć :)

wystawione przez: Wojciech Sobota  2008-01-22 00:14:51

  Komentarz:

aha jak lubisz fotografowac sport to zapraszam na Bike marton i nie tylko :)

wystawione przez: Wojciech Sobota  2008-01-22 00:13:53

  Komentarz:

piekne ptaszki , swietny zuzel Pozdrawiam i zapraszam

wystawione przez: jasawa  2008-01-21 21:21:28

  Komentarz:

Ciekawe folio. Ja zdecydowanie wybieram ptaszki, zwierzaczki i widoczki. Pozdrawiam.

wystawione przez: twrzosek  2008-01-21 20:51:51

  Komentarz:

Ptaki , ptaki i jeszcze raz ptaki - ładnie je ujmujesz.

wystawione przez: Anti  2008-01-10 09:24:54

  Komentarz:

Bardzo interesujące folio. Szczególnie zwierzaki, a szczególnie ptaki powaliły mnie na kolana. Coś mi mówi, że będę Twoim częstym gościem :)

wystawione przez: zommmbie  2008-01-04 08:36:13

  Komentarz:

nice:) galeria - bardzo dobre fotki - serdecznie pozdrawiam i czekamy na kolejne - trzymaj sie

wystawione przez: Elżbieta  2007-12-30 19:21:11

  Komentarz:

Dzieki,że wpadłeś i dzieki za komentarz... i masz rację w swej wypowiedzi i nie, ja sobie tworze obraz, wg siebie nie ważne dla mnie sa środki i czy jest blur na poduszce czy na obcasie... czy go nie ma, dla mnie to obraz, taki moj i tak mi sie podoba, dla innych może byc kicz... zgadzam sie... Taka jestem skrzywiona, ale dzieki za rady... dostosuje swoje widzenie świata do techniki fotografowania... Szczęśliwego Nowego 2008 roku... dużżżżżo pięknych pierzastych fotek )))))))) buziak ...hmmm od Ani p.S. te fotki to najbardziej dla niej,żeby jej pomóc sie pozbierać ))))

wystawione przez: pat93p  2007-08-09 20:30:40

  Komentarz:

piękne folio!!! a seria z żużlu super!!! pzdr.

wystawione przez: Steel  2007-08-05 23:07:32

  Komentarz:

Niestety ostatnio borykam sie z problemami natury sprzetowej i czasowej. Pierzaaki to moi ulubiency... postaram sie cos wrzycac w miare mozliwosci. Pozdrawiam

wystawione przez: wld  2007-07-31 21:38:49

  Komentarz:

nie żebym miał coś do zdjęć z wyścigów żużlowych, bo te pokazujesz naprawdę dobrze ale wolałem przyrode w Twoim wykonaniu. Może dlatego, że sam focę wyłącznie (no prawie) ptaki? Mam nadzieję, że powrócisz do pierza? :) Pozdrawiam

wystawione przez: CinEk  2007-05-16 17:09:03

  Komentarz:

(:

wystawione przez: Renkojesci  2007-04-16 20:53:38

  Komentarz:

cale folio w sumie masz dobre, podoba sie ;)

wystawione przez: A.J.  2007-04-13 12:23:11

  Komentarz:

Naprawdę świetne prace! W pełni rozumiem opory przed ich \"uwolnieniem\", chociaż ich nie podzielam :)


{* *}
Nowa wersja PLFOTO