terro - Po burzy (2019-07-19 20:15:37)
dzemski - ... (2019-07-19 18:27:16)
barszczon - chełmskie podcienia (2019-07-19 17:12:58)
barszczon - możliwości przeprawy... (2019-07-19 17:03:57)

maill

maill

O sobie

Tak widzę.

Zamieszkały

woj. 0,
  • zdjęcia: 116
  • komentarze: 563
  • ocen: 161
  • ocena: 8.91
 

[2013-08-17 07:05:11]

http://www.kai-oliver-pfaffenbach.com/

[2010-10-19 14:32:53]

Jeśli jedno foto na sto będzie w miarę przyzwoite oznaczać to będzie że takie właśnie ma być.

[2010-10-03 21:12:43]

proste obrazy trudniej zrozumieć,dlatego warto je pokazać. Picasso to wiedział.

[2010-07-07 21:33:11]

Taki Kogel Mogel ...

Katalog główny (116)

zobacz slideshow

maill "*" (2015-08-24 00:02:34) komentarzy: 1, ostatni: i co zelmer jak mi się dziś czajnik 3 tyg po terminie gwarancji zepsuł
maill "*" (2015-04-04 12:05:01) komentarzy: 0, ostatni:
maill "*" (2015-03-28 23:52:38) komentarzy: 1, ostatni: +
maill "*" (2015-02-12 16:43:31) komentarzy: 2, ostatni: git
maill "*" (2014-12-29 22:13:45) komentarzy: 2, ostatni: ciekawe...
maill "..." (2014-09-19 09:38:29) komentarzy: 2, ostatni: .. :)
maill "&" (2014-05-14 00:21:05) komentarzy: 1, ostatni: ciezar zycia, rzadko bywasz :(
maill "" (2014-03-27 13:18:58) komentarzy: 2, ostatni: Miljo - tego autora tez mozesz zobaczyc - rzadko bywa :(
maill "" (2014-03-06 20:04:43) komentarzy: 3, ostatni: ciekawie
maill "" (2013-09-28 13:46:50) komentarzy: 6, ostatni: bdb
maill ",.," (2013-09-05 11:33:06) komentarzy: 5, ostatni: ... siła wyrazu  jak i sam kadr,ciemna plama,lampa itp może i odbiegają od kanonu "ciekawego zdjęcia"no cóż, uwieczniłem w takim kształcie rzeczywistość tego  miejsca.Miło że zatrzymaliście się i wyraziliście opinię,to z pewnością wpływa...
maill "" (2013-09-03 10:59:15) komentarzy: 2, ostatni: daje sie oglądać :)
maill "" (2013-09-03 10:03:48) komentarzy: 0, ostatni:
maill "" (2012-08-08 23:34:42) komentarzy: 1, ostatni: parę słów wyjaśnienie nie zaszkodzi.../
maill "" (2012-08-03 21:15:44) komentarzy: 4, ostatni: Przyjemne :)
maill "" (2012-07-25 19:08:45) komentarzy: 2, ostatni: bdb..
maill "" (2011-12-19 17:24:46) komentarzy: 4, ostatni: swietne
maill "Wyzwanie" (2011-12-07 09:41:14) komentarzy: 6, ostatni: super..
maill "ups..." (2011-11-16 15:32:03) komentarzy: 9, ostatni: Rewelacja:-)
maill "" (2011-11-02 21:54:55) komentarzy: 13, ostatni: lubię
maill "Przekroczenie ..." (2011-10-24 10:30:14) komentarzy: 3, ostatni: ++
maill "... na psa urok ..." (2011-10-22 14:06:00) komentarzy: 0, ostatni:
maill "" (2011-08-31 10:12:40) komentarzy: 3, ostatni: super...
maill "" (2011-08-28 21:15:07) komentarzy: 2, ostatni: +/
maill "" (2011-08-26 09:04:56) komentarzy: 1, ostatni: Szerzej...
maill "" (2011-08-24 12:26:29) komentarzy: 3, ostatni: klimatycznie:) lubię takie
maill "" (2011-08-10 21:17:22) komentarzy: 2, ostatni: :)
maill "" (2011-08-08 08:14:46) komentarzy: 0, ostatni:
maill "" (2011-08-07 11:28:17) komentarzy: 3, ostatni: nawet mi się podoba..//
maill "" (2011-07-18 12:28:04) komentarzy: 1, ostatni: +/
maill "" (2011-07-18 11:41:17) komentarzy: 2, ostatni: ostrosci moze by sie troche przydalo,ale i tak jest niezle :)
maill "" (2011-07-16 14:39:49) komentarzy: 9, ostatni: +++ 1
maill "" (2011-06-29 15:18:06) komentarzy: 3, ostatni: :)
maill "obserwator" (2011-06-29 14:46:41) komentarzy: 3, ostatni: jeszcze stary vhs :)
maill "Polska" (2011-06-11 18:53:27) komentarzy: 2, ostatni: jak działa...to i tak wygląda.....db./
maill "" (2011-06-04 17:13:02) komentarzy: 2, ostatni: na tak./
maill "" (2011-06-02 16:17:13) komentarzy: 1, ostatni: ++/
maill "" (2011-06-02 14:35:33) komentarzy: 1, ostatni: podoba
maill "" (2011-05-14 22:07:27) komentarzy: 5, ostatni: ...?
maill "pajęczynka" (2011-05-14 21:15:27) komentarzy: 1, ostatni: db./
maill "czarny" (2011-04-27 17:46:53) komentarzy: 18, ostatni: :)))
maill "" (2011-04-06 20:44:18) komentarzy: 3, ostatni: To też fajne :)
maill "" (2011-04-06 15:54:15) komentarzy: 10, ostatni: to tez. ciekawa kompozycja
maill "" (2011-04-02 21:25:17) komentarzy: 1, ostatni: kruk krukowi....przyjacielem....db./
maill "" (2011-04-02 15:19:43) komentarzy: 1, ostatni: :D
maill "" (2011-03-03 13:53:23) komentarzy: 4, ostatni: z klimatem :) Podoba się!
maill "" (2011-03-03 10:11:27) komentarzy: 1, ostatni: db............./
maill "" (2011-02-28 11:57:59) komentarzy: 2, ostatni: ...?
maill "" (2011-02-28 11:13:02) komentarzy: 1, ostatni: Ten też źle zaparkował?
maill "" (2011-02-24 13:38:34) komentarzy: 3, ostatni: ok./
maill "" (2011-02-23 16:19:07) komentarzy: 4, ostatni: miło,thx :)
maill "" (2011-02-12 10:57:21) komentarzy: 2, ostatni: wow.../
maill "" (2011-02-04 20:54:47) komentarzy: 3, ostatni: bardzo swojskie :)
maill "" (2011-01-19 15:44:23) komentarzy: 9, ostatni: +
maill "" (2011-01-17 15:36:57) komentarzy: 11, ostatni: dobry fot:)
maill "" (2011-01-14 21:11:51) komentarzy: 12, ostatni: jej, jaki klimat..
maill "" (2010-12-13 06:12:10) komentarzy: 9, ostatni: ;)
maill "Oznakowali" (2010-12-12 21:53:08) komentarzy: 3, ostatni: A na kursie prawa jazdy uczyli , że ten trójkątny znak w centrum kadru oznacza: UWAGA ZBOCZENIEC!
maill "" (2010-12-05 20:13:24) komentarzy: 6, ostatni: Ladnie wyszło to zdjęcie:)
maill "zwiastun" (2010-12-02 13:05:18) komentarzy: 7, ostatni: ++
maill "dwa..." (2010-11-28 11:57:08) komentarzy: 5, ostatni: dobre..
maill "przydatność" (2010-11-27 01:00:03) komentarzy: 5, ostatni: to jest house-art najwyższych lotów ...
maill "" (2010-11-26 22:24:53) komentarzy: 13, ostatni: ...;)
maill "" (2010-11-17 19:36:16) komentarzy: 3, ostatni: na plus
maill "" (2010-11-15 22:29:15) komentarzy: 11, ostatni: dobra fota;)
maill "" (2010-11-11 11:19:05) komentarzy: 3, ostatni: otchłań w róży ;] bardzo fajna kolorystyka i ziarno ;]
maill "" (2010-11-03 21:48:14) komentarzy: 14, ostatni: Kavka [2011-02-13 11:31:57]   Swoje trzy grosze każdy uważa za własną monetę.Chcesz się tym pochwalić?
maill "" (2010-10-30 00:15:04) komentarzy: 10, ostatni: też mam takie i nawet wyglądam podobnie...
maill "" (2010-10-29 21:41:02) komentarzy: 6, ostatni: świetne
maill "" (2010-10-27 23:35:28) komentarzy: 8, ostatni: piękne jest, tylko ten cień ramki mi nie pasuje.
maill "" (2010-10-27 09:58:51) komentarzy: 17, ostatni: +
maill "" (2010-10-23 17:14:42) komentarzy: 3, ostatni: ..a mi się podoba.
maill "*" (2010-10-19 13:48:50) komentarzy: 11, ostatni: dzień powszedni -ulotna chwila
maill "bałagan" (2010-10-19 11:32:35) komentarzy: 8, ostatni: znakomite
maill "jedna wielka popelina" (2010-10-13 21:25:34) komentarzy: 19, ostatni: wielka... :D
maill "" (2010-10-05 22:11:43) komentarzy: 48, ostatni: swietne!
maill "" (2010-09-28 19:34:10) komentarzy: 15, ostatni: Fantastyczne.
maill "" (2010-09-27 21:37:07) komentarzy: 5, ostatni: "bieda" aż piszczy...///
maill "" (2010-09-21 08:47:33) komentarzy: 8, ostatni: Na trasie 296 mają miejsce częste lądowania :P
maill "" (2010-09-20 21:22:55) komentarzy: 2, ostatni: mi w sumie też  ...ten przechył fajny.
maill "" (2010-09-20 20:59:46) komentarzy: 2, ostatni: fajny kadr - lubię takie ale jakość trochę pojechała w dal :)
maill "" (2010-09-20 19:58:01) komentarzy: 3, ostatni: bdb.
maill "" (2010-09-12 21:28:09) komentarzy: 3, ostatni: nawet wszystko się zgadza :)
maill "" (2010-09-12 21:12:02) komentarzy: 0, ostatni:
maill "" (2010-09-10 20:19:28) komentarzy: 4, ostatni: :)
maill "" (2010-09-05 10:29:26) komentarzy: 2, ostatni: dobrze, że napisali, że zamykana. kto by się domyślił ?! ;)
maill "" (2010-09-05 10:24:49) komentarzy: 8, ostatni: A mnie sie podoba.Jest quasi retro ;-) Z jednej strony gierkowska architektura i świetna czciona w logo a z drugiej promocja i PL nowy złoty  zamiast 79,000 ;-)
maill "" (2010-09-03 07:48:37) komentarzy: 3, ostatni: Wolałbym bez wodnego parawanika .
maill "" (2010-08-24 19:57:24) komentarzy: 4, ostatni: podoba się :)
maill "" (2010-08-23 10:55:28) komentarzy: 3, ostatni: światło...kadr...ziarno...bardzo mi się podoba :-)
maill "" (2010-08-23 10:01:17) komentarzy: 8, ostatni: apetyczne :)
maill "" (2010-08-23 09:49:08) komentarzy: 0, ostatni:
maill "" (2010-08-16 08:31:17) komentarzy: 4, ostatni: Gdyby tak od strony tunelu akurat coś jechało... ;) Ale i tak dobrze pokazany spadek.
maill "Searcher" (2010-08-15 10:53:06) komentarzy: 12, ostatni: ok.
maill "" (2010-08-14 22:50:29) komentarzy: 2, ostatni: jedna z najgłupszych rzeczy jakie pasażer może zrobić w samochodzie
maill "" (2010-07-21 14:25:11) komentarzy: 6, ostatni: lubie takie kadry :)
maill "" (2010-07-19 16:05:17) komentarzy: 7, ostatni: Dobrze wypatrzone
maill "" (2010-07-19 15:37:19) komentarzy: 1, ostatni: bdb
maill "" (2010-07-19 15:22:49) komentarzy: 1, ostatni: fajne
maill "" (2010-07-17 14:19:46) komentarzy: 2, ostatni: oo krwawnik pospolity (Achillea millefolium) fajna fotka i interesująca obróbka. jestem na tak. pozdrawiam :)
maill ". . ." (2010-07-10 13:54:24) komentarzy: 0, ostatni:
maill "" (2010-07-03 16:47:09) komentarzy: 9, ostatni: dowcipne
maill "" (2010-06-24 13:42:41) komentarzy: 10, ostatni: !
maill ". . ." (2010-06-09 22:49:28) komentarzy: 1, ostatni: lubię takie klimaty
maill ". . ." (2010-06-09 12:15:11) komentarzy: 3, ostatni: ładne
maill ". . ." (2010-06-07 17:03:40) komentarzy: 1, ostatni: +
maill ". . ." (2010-06-04 21:55:43) komentarzy: 0, ostatni:
maill ". . ." (2010-06-02 23:41:53) komentarzy: 2, ostatni: wg mnie to jedno z tych lepszych może przydałaby sie ramka w stylu starej fotografii
maill "" (2010-04-01 10:29:30) komentarzy: 2, ostatni: Pani odwróci się i szpiegowskim cyknie...
maill ".  .  ." (2010-03-27 15:03:38) komentarzy: 3, ostatni: db®
maill ". . ." (2010-03-15 12:29:26) komentarzy: 13, ostatni: groteskowe
maill ". . ." (2010-03-06 10:55:01) komentarzy: 0, ostatni:
maill ". . ." (2010-02-22 22:52:52) komentarzy: 0, ostatni:
maill "." (2010-02-09 15:38:18) komentarzy: 2, ostatni: :))
maill "..." (2010-02-07 07:20:44) komentarzy: 3, ostatni: bardzo udane
maill "Klin" (2010-02-01 10:09:06) komentarzy: 2, ostatni: Pojechałem klinem...to w sztukach walki jest the best :D

Komentarze portfolia

wystawione przez: orodruin  2013-09-13 20:24:45

  Komentarz:

fajne folio :) nie będę bajek Ci wciskał że same \"pikne\" bo inne rzeczy mnie kręcą ale ciekawe :) może jeszcze nie dorosłem hehe a co komenta u mnie to tak TWA tu jak najbardziej obecne. Trzeba popatrzeć za jakimś portalem gdzie nie robi się \"likeów\" znajomym :)

wystawione przez: IV Król  2013-09-01 11:25:15

  Komentarz:

dzięki serdeczne pozdR!

wystawione przez: uszusz  2013-08-10 20:45:54

  Komentarz:

nie rozumiem twojego komentarza :D, ale fajne masz prace

wystawione przez: DorKam  2012-08-18 23:04:56

  Komentarz:

;) to pocieszające..Pozdrawiam

wystawione przez: Jacek 55  2012-01-27 22:06:27

  Komentarz:

Fajnie tu! Pozdrawiam!

wystawione przez: Brzydal nie kumpel  2011-07-16 15:02:45

  Komentarz:

pozdrawiam Łodziaka :) Dobre zdjęcia masz będę odwiedzał

wystawione przez: jolka630  2011-06-29 17:54:29

  Komentarz:

Nietuzinkowe masz spojrzenie, będę zaglądała częściej :-)

wystawione przez: fatamorganacienia  2011-06-29 17:35:38

  Komentarz:

:)

wystawione przez: Blekihetman  2011-05-22 15:46:55

  Komentarz:

...?

wystawione przez: Gregor  2011-05-07 16:59:16

  Komentarz:

dzięki za nalot

wystawione przez: jagodowo  2011-05-04 22:02:15

  Komentarz:

dziękuję ślicznie :-)

wystawione przez: annaagata  2011-04-09 22:39:41

  Komentarz:

;)

wystawione przez: annaagata  2011-04-05 21:36:11

  Komentarz:

fajne te 3 zenity :)

wystawione przez: Paweł C.  2011-03-08 14:58:54

  Komentarz:

Dziękuję za odwiedziny mego skromnego folio... I ja pozwolę sobie tu czasem zajrzeć... :) Pozdrawiam

wystawione przez: cocacola  2011-03-03 22:13:09

  Komentarz:

Dziękuję za pozdrowienia... pozdrawiam również..:)))) B

wystawione przez: pitzlad  2011-03-03 14:50:15

  Komentarz:

Właśnie takie zdjęcia lubię, będę tu zaglądał.

wystawione przez: jojoasia  2011-01-19 15:56:59

  Komentarz:

Świetnie

wystawione przez: Anna Koczerżuk  2011-01-17 20:02:07

  Komentarz:

Również witam :) interesujące portfolio :)

wystawione przez: fotoalterego  2011-01-15 19:55:59

  Komentarz:

serdecznie dziękuję i kłaniam się :)

wystawione przez: akinomagruj  2010-12-23 19:42:38

  Komentarz:

Wesołych świąt!!!, pozdrawiam.m

wystawione przez: Zbigniew Woźniak  2010-12-09 20:21:45

  Komentarz:

Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam...//

wystawione przez: toma-z  2010-12-04 20:06:20

  Komentarz:

dzięki:)

wystawione przez: MaryRead  2010-11-23 19:40:47

  Komentarz:

wielkie dzięki ;] pozdrawiam ;]

wystawione przez: MSztorc  2010-11-19 11:49:13

  Komentarz:

fajna galeria - szkoda że jeszcze nie mogę komentować zdjęć

wystawione przez: wladkow  2010-11-15 20:49:51

  Komentarz:

dzięki...trzy ostatnie są takimi\"prostymi obrazami\", ale na pewno warto je pokazać!!! zwłaszcza widelec b. mi się podoba- temat znany, ale zupełnie na nowo pokazany! Pozdrawiam serdecznie...

wystawione przez: Carlosphoto  2010-11-10 00:19:08

  Komentarz:

:) pzdr

wystawione przez: alecNovak  2010-11-06 20:52:07

  Komentarz:

Klimatycznie tu u Ciebie. Pozdrawiam :)

wystawione przez: Ralfik D  2010-11-04 18:18:09

  Komentarz:

Mieszkanie w Łodzi, oprócz problemów komunikacyjnych ma swoje zalety. Łódź może być inspirująca. Ciekawe portfolio ukazujące to intrygujące miasto. Byłem tam przez pięć miesięcy i bardzo miło wspominam. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam.

wystawione przez: Gumijagody  2010-11-04 12:09:33

  Komentarz:

dziękuje :)

wystawione przez: Jacek 55  2010-11-04 09:24:10

  Komentarz:

Dzięki za komentarz i ocenę, to chyba jest moje najlepsze zdj. - z tym że bałem się o je pokazywać - teraz są inne czasy.. P.S. Bardzo sympatyczne portfolio. Pozdrawiam :))

wystawione przez: Dobry Brat  2010-11-01 21:10:14

  Komentarz:

Dużo można sobie posiedzieć na Twoim folio, pomyśleć też.. :)

wystawione przez: arche  2010-11-01 20:50:42

  Komentarz:

ile tu świetnych fot ......pod mój gust :) gratuluje

wystawione przez: Firehome  2010-10-30 15:01:46

  Komentarz:

Proszę bardzo i ja również :)

wystawione przez: Polenka  2010-10-29 23:28:18

  Komentarz:

Dziękuję za komentarz ... :) Widzę po Twojej galerii, że czarno-białe to ma być czarno-białe, a nie czarno-biało-żółte :)

wystawione przez: Ertu  2010-10-28 00:12:22

  Komentarz:

tak :)

wystawione przez: akinomagruj  2010-10-27 00:19:59

  Komentarz:

dziekuję baardzo!

wystawione przez: Ridiculous Thoughts  2010-10-23 10:54:44

  Komentarz:

ładnie i do tego interesująco u Ciebie - pozdro

wystawione przez: michał  2010-10-18 18:27:51

  Komentarz:

znalazłem tu kilka świetnych fot - dokładnie to 3, a to sporo

wystawione przez: mala12  2010-10-03 22:11:28

  Komentarz:

dzieki za opinnie pod moim zdjeciem widze ze BW jest dla ciebie priorytetem moim tez bylo przez wiele lat oczywiscie na kliszach fajne foty na d.poziomie pozdrawiam serdecznie

wystawione przez: łasic  2010-10-03 15:43:45

  Komentarz:

dzięki za odwiedziny... dobre folio, chociaż cicho tu raczej, za mało efekciarstwa może? ;-)

wystawione przez: NightwinD  2010-09-29 23:27:56

  Komentarz:

Dziękuję za odwiedziny :) pozdrawiam

wystawione przez: kazan48  2010-09-22 18:20:56

  Komentarz:

Dziękuję, też ciekawie i warto zagladać :)

wystawione przez: MaryRead  2010-09-12 20:26:21

  Komentarz:

dzięki;]

wystawione przez: riftia  2010-08-17 23:53:43

  Komentarz:

a gdzie się podział ten but? :)

wystawione przez: riftia  2010-08-16 22:10:20

  Komentarz:

dzięki:)

wystawione przez: kamilamika  2010-08-08 22:49:26

  Komentarz:

ciekawe ptf:D

wystawione przez: M.xxx  2010-07-19 17:40:28

  Komentarz:

ładnie tu:)pozdrawiam

wystawione przez: maestr__o  2010-07-14 21:32:42

  Komentarz:

kogel mogel ale na każdym zdjęciu widać Twoją rękę:P są inne niż wszystkie, czasem lepsze czasem gorsze ale ogólnie dobrym poziomie i w tym samym klimacie:)

wystawione przez: arkjus  2010-07-10 15:35:59

  Komentarz:

ciekawa galeria

wystawione przez: Bogusław Olszewski  2010-07-07 16:23:57

  Komentarz:

dziękuję za wizytę, bardzo mi miło, że coś tam się spodobało. Lubię takie fotografowanie jakie widzę u Ciebie, pewnie dlatego, że tak nie fotografuję :) Pozdrawiam :)

wystawione przez: MaryRead  2010-07-07 16:21:17

  Komentarz:

dzięki;]

wystawione przez: van_gogh  2010-07-01 20:57:30

  Komentarz:

ciekawe portfolio powstaje, podoba się :) tak trzymaj

wystawione przez: anita924  2009-08-28 21:13:31

  Komentarz:

maill ;DDDD hehe potne się ;))


{* *}