barszczon - wsiąść do pociągu... (2019-09-22 23:36:00)
Robertt77 - Czarne i białe w kolorze (2019-09-22 22:03:10)
Enrique_E - Podróże - Arkadia (2019-09-22 21:55:30)
Marcin EF - Skagsanden (2019-09-22 21:32:57)

olanicgorska.photography

olanicgorska.photography

O sobie

lubie nutelle, ołówki muzyke i fotografie. ucze sie matematyki i na błędach

Zamieszkały

woj. Mazowieckie, Ciechanów
  • zdjęcia: 63
  • komentarze: 280
  • ocen: 185
  • ocena: 8.53
 

Katalog główny (63)

zobacz slideshow

olanicgorska.photography "PARIS\'11" (2011-05-05 14:31:06) komentarzy: 1, ostatni: 1/5 - nice
olanicgorska.photography "" (2011-04-03 19:36:45) komentarzy: 4, ostatni: luzikowo
olanicgorska.photography "" (2011-03-12 18:52:46) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2011-03-03 17:24:12) komentarzy: 1, ostatni: super : )
olanicgorska.photography "" (2011-03-03 17:18:18) komentarzy: 3, ostatni: konceptual...
olanicgorska.photography "" (2010-11-08 22:16:57) komentarzy: 11, ostatni: dzieki wielkie :D
olanicgorska.photography "" (2010-11-05 18:00:10) komentarzy: 13, ostatni: kapitalnie to wyszło
olanicgorska.photography "" (2010-11-04 15:33:43) komentarzy: 2, ostatni: haha, cieszy mnie to ,dzieki wielkie jerz
olanicgorska.photography "" (2010-10-23 15:53:58) komentarzy: 1, ostatni: no świetne
olanicgorska.photography "" (2010-10-17 17:20:50) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2010-10-12 21:26:54) komentarzy: 4, ostatni: nice cross.. podoba się
olanicgorska.photography "" (2010-10-12 17:11:33) komentarzy: 1, ostatni: super
olanicgorska.photography "" (2010-10-10 20:36:27) komentarzy: 4, ostatni: bardzo fajne
olanicgorska.photography "" (2010-10-10 20:09:18) komentarzy: 6, ostatni: guchy gwiazd to przemijajacy czas , młody człowiek to przemijajaca młodosc 
wszystko sie łaczy w całość kto rozumie ten rozumie
olanicgorska.photography "" (2010-10-09 13:33:09) komentarzy: 3, ostatni: świetna praca
olanicgorska.photography "" (2010-09-28 22:01:25) komentarzy: 1, ostatni: :)
olanicgorska.photography "" (2010-09-28 21:57:16) komentarzy: 9, ostatni: swietne!
olanicgorska.photography "" (2010-09-28 21:38:27) komentarzy: 2, ostatni: jak kto woli
olanicgorska.photography "" (2010-09-21 20:37:13) komentarzy: 1, ostatni: Ciekawe bardzo..pozdrawiam
olanicgorska.photography "" (2010-09-21 20:34:52) komentarzy: 2, ostatni: zacne dresiwo ;)
olanicgorska.photography "" (2010-09-17 16:03:15) komentarzy: 4, ostatni: jesteś obłędna
olanicgorska.photography "" (2010-09-14 19:52:40) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "ada" (2010-09-07 22:24:17) komentarzy: 3, ostatni: dzieki (:
olanicgorska.photography "" (2010-09-05 14:09:55) komentarzy: 1, ostatni: dobre
olanicgorska.photography "" (2010-09-05 13:59:01) komentarzy: 3, ostatni: Nic specjalnego niestety...
olanicgorska.photography "" (2010-09-05 13:54:14) komentarzy: 5, ostatni: podoba się
olanicgorska.photography "" (2010-08-11 12:41:34) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2010-08-02 11:24:22) komentarzy: 1, ostatni: wstrzasajace.
olanicgorska.photography "" (2010-07-31 22:16:26) komentarzy: 6, ostatni: Za całość 5
olanicgorska.photography "" (2010-07-31 11:16:07) komentarzy: 6, ostatni: interesujące
olanicgorska.photography "" (2010-07-31 00:21:55) komentarzy: 15, ostatni: Czyste '80
olanicgorska.photography "" (2010-07-22 11:11:53) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2010-07-22 09:43:53) komentarzy: 7, ostatni: DELF uwierz mi znam tą kobiete i celulit odpada. siedziała na podłożu wczesniej i po prostu tak jej sie odgniotło na łydce i udzie
olanicgorska.photography "" (2010-07-22 09:41:15) komentarzy: 4, ostatni: dobre z kimatem
olanicgorska.photography "" (2010-06-20 09:58:15) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2010-06-20 09:49:55) komentarzy: 2, ostatni: modelinka oki
olanicgorska.photography "" (2010-06-19 17:32:36) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2010-05-29 12:14:25) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2010-05-22 08:35:12) komentarzy: 4, ostatni: Estetyka mi pasuje.
olanicgorska.photography "" (2010-05-20 17:34:36) komentarzy: 6, ostatni: położyła :}
olanicgorska.photography "" (2010-04-27 17:36:10) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2010-04-22 17:28:59) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2010-04-21 19:38:22) komentarzy: 1, ostatni: Pomysł bardzo na +
olanicgorska.photography "" (2010-02-09 09:01:00) komentarzy: 8, ostatni: ładny zestaw :)
olanicgorska.photography "" (2009-07-20 00:04:47) komentarzy: 11, ostatni: naprawde ciekawy portret
olanicgorska.photography "" (2009-07-20 00:00:19) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2009-07-09 13:02:30) komentarzy: 15, ostatni: podoba mi się..
olanicgorska.photography "" (2009-07-09 00:02:09) komentarzy: 2, ostatni: w kolorze jest takie http://img156.imageshack.us/img156/2899/dsc0221z.jpg
olanicgorska.photography "" (2009-07-08 23:37:34) komentarzy: 18, ostatni: masz ładne oczy i dobrze dobrane okulary, foto fajne ciekawe ujęcie z tej perspektywy,p-m
olanicgorska.photography "" (2009-07-02 12:07:57) komentarzy: 6, ostatni: tak !
olanicgorska.photography "" (2009-07-01 23:55:22) komentarzy: 5, ostatni: fajne
olanicgorska.photography "" (2009-07-01 23:35:17) komentarzy: 6, ostatni: :-)
olanicgorska.photography "" (2009-06-23 22:33:30) komentarzy: 7, ostatni: dobre
olanicgorska.photography "dudek" (2009-06-23 22:30:10) komentarzy: 8, ostatni: d80
olanicgorska.photography "rafał i michał" (2009-06-23 22:21:34) komentarzy: 10, ostatni: Myślałem, że Figurski i Wojewódzki :-)
olanicgorska.photography "" (2009-06-16 22:11:39) komentarzy: 6, ostatni: tajemniczy klimat działa na wyopbraźnie
olanicgorska.photography "" (2009-06-16 22:03:10) komentarzy: 11, ostatni: podoba mi się bardzo
olanicgorska.photography "marta" (2009-06-08 15:10:21) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2009-06-03 23:23:06) komentarzy: 5, ostatni: poczuć migotanie.
olanicgorska.photography "" (2009-06-02 21:53:30) komentarzy: 0, ostatni:
olanicgorska.photography "" (2009-05-26 21:36:24) komentarzy: 11, ostatni: Ciekawie podane
olanicgorska.photography "" (2009-05-22 23:35:58) komentarzy: 6, ostatni: ...nie rozumiem przedmówców... bije klimatem, jak lubię
olanicgorska.photography "" (2009-05-05 16:26:26) komentarzy: 8, ostatni: ...fajny fot  :)

Komentarze portfolia

wystawione przez: corundum  2013-03-23 11:31:33

  Komentarz:

Ładnie u Ciebie. Podoba mi się. Pozdrawiam

wystawione przez: MorawskiP  2010-11-20 14:44:31

  Komentarz:

siemanko:)

wystawione przez: Maciek N.  2010-11-17 17:00:52

  Komentarz:

przypadkiem trafiłem na twój profil i bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia :)

wystawione przez: damiankck  2010-10-09 13:43:03

  Komentarz:

fajny styl :)

wystawione przez: jerzwalecki  2010-10-03 04:32:37

  Komentarz:

Gratuluję polecanego Autora. Pozdrawiam serdecznie... :)

wystawione przez: Roko  2010-09-21 21:21:19

  Komentarz:

Przegladalem twoje portfolio i dochodze do wniosku ze jest troche nie docenione! Bardzo fajna seria portretow szczegolnie tych ostatnich ( kolorowcych) ! Zdjecia Klimatyczne, widac dobry warszat! Pozdrawiam L.

wystawione przez: BigBadWolf  2010-08-01 12:19:11

  Komentarz:

Byle był progres... I proszę, bez \"mistrzowskich\" inwektyw... ;)

wystawione przez: AQUATOR  2010-04-22 12:58:26

  Komentarz:

Fajne portfolio - chyba trochę niedocenione - pozdr

wystawione przez: Filip FG  2010-02-03 19:27:18

  Komentarz:

znam ... i doceniam !

wystawione przez: MaryRead  2009-07-09 18:19:31

  Komentarz:

dzięki wielkie;] i fajnie, że zaprosiłaś mnie do znajomych;P greets

wystawione przez: MaryRead  2009-07-02 00:15:17

  Komentarz:

no bo mają;D

wystawione przez: no_place_to_go  2009-06-24 09:39:21

  Komentarz:

podobają mi się Twoje próby:) jest fajnie a czuję że będzie jeszcze fajniej :) pozdrawiam :*

wystawione przez: bad-girl  2009-05-27 18:14:12

  Komentarz:

proszę i na wzajem;)

wystawione przez: Skalarrr  2009-05-12 23:19:46

  Komentarz:

: )

wystawione przez: watrix  2009-05-01 22:01:01

  Komentarz:

Bardzo ciekawe portfolio. Pozdrawiam! :)

wystawione przez: Młodzian  2009-04-11 17:18:40

  Komentarz:

wesołych :)

wystawione przez: fotoradarczyca  2009-03-30 20:55:17

  Komentarz:

ma potencjał to pf ;))

wystawione przez: Młodzian  2009-03-23 19:44:23

  Komentarz:

ciekawie tutaj zaczyna się robić :) pozdrawiam

wystawione przez: fotoradarczyca  2009-03-16 15:59:54

  Komentarz:

ciekawe portrety ;) mówią do mnie


{* *}